אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 1/10/2021 14:26 ● ערב ערב 3036
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תוכלו לגייס אנשים מהתחום הפיננסי שיוכלו לעזור לכם לבדוק את התחום הכספי, כיוון שיש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות מבחינה כלכלית.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום הולדתכם וזה הזמן לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים. נראה שיש לכם צורך לבדוק את ההתנהלות האישית שלכם מול המשפחה ואכן תקבלו את האישורים מהם לכך שאתם צריכים להשקיע הרבה יותר, כדי שיורגש שאכן אתם נותנים מעצמכם. זה הזמן לנסות ולהשקיע זמן איכות עם המקורבים לכם, כיוון שנראה שהם זקוקים לכם יותר משהם מוכנים להודות בכך.


 

שור

 

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם יחסים אישיים וגם מקצועיים ולכן זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לבדוק מה אתם יודעים על השותפים שלכם שעדיין לא ידוע לכם, כיוון שעכשיו זה הזמן לבצע שינוי. במידה וכבר תיכנסו למחויבות יהיה לכם קשר יותר לפרוץ את הדרך החוצה במידה ותתחרטו. ואולם, סביר להניח שכוכב וונוס יביא לכם את הבשורות שתרצו.


 

תאומים

 

בשבוע הקרוב מומלץ לכם להשקיע את זמנכם בתחום המקצועי. וונוס הכוכב האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם עבודה ולכן זה גם הזמן לנסות ולדחוף את עצמכם דרך יחסי האנוש בעבודה ובכך להעלות את ערככם בעיני הממונים.  ליחסים בין אישיים תהייה משמעות מאוד גדולה בשבוע הקרוב, כיוון שלמעשה היא תהווה פתח כלשהו ליצירת מערכות יחסים טובות יותר, שיקדמו אתכם בהמשך.


 

סרטן

 

השמש בשמיים וגם כוכב התקשורת נמצאים אצלכם בבית המשפחה ולכן נראה שבשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד עם נושאי משפחה. אתם צריכים לבדוק עם עצמכם האם אתם מתנהלים נכון כלכלית, על מנת שתוכלו להסתדר עם כל ההוצאות החדשות. אתם מחוברים מאוד לאנשים צעירים מכם וגם לקרובים לכם והשבוע יהיה לכם צורך ורצון לבלות איתם הרבה שעות איכות.


 

אריה

 

הכוכב יופיטר שמביא התחלות חדשות , נמצא בבית השותפויות שלכם ולכן אתם יכולים לקבל את האנרגיות הדרושות לכל מה שאתם רוצים לעשות בשלב הזה. מאחר ויתכן שגם תהיו נוחים לכעוס בגלל העובדה שלא תמיד ממהרים להסכים איתכם, חשוב מאוד שתלמדו לנתב את הכעסים שלכם. ייתכן וחלק מבני המשפחה יכולים לחשוב שאתם פועלים לא נכון ואינכם עושים את המקסימום, על מנת להצליח.  


 

בתולה

 

בפרק זמן זה של חייכם אתם פועלים מתוך מחשבה מאוד עמוקה של מהם הנושאים שמנהלים אתכם בחיים. קיים בכם צורך לקבל תשובות בכל הנוגע להתנהלות הכספית שלכם על מנת שתדעו כיצד להמשיך ולהתנהל . ייתכן ואינכם בטוחים שאתם במקום הנכון, אך כל הסביבה תומכת בכם וסומכת עליכם מאוד כדי שתוכלו לעשות את המקסימום שאתם יודעים שמוטל עליכם על מנת לקדם את עצמכם.


 

מאזניים

 

הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם ולכן זה הזמן הנכון לבדוק איזה עוד דברים אתם יכולים לעשות עבור עצמכם על מנת להתפתח ולהתקדם. נצלו קשרים אישיים שיעזרו לכם להתקדם בחיים באופן כזה שתוכלו להיעזר בהם בהמשך. גם מבחינה כספית זה הזמן שדברים נפתחים עבורכם ותוכלו להפעיל עוד אנשים וחברים קרובים, כך שדרכם תוכלו להתרחב כלכלית.


 

 

עקרב

 

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם כך שזוהי תקופה טובה להתחלת התחלות חדשות הן במישור האישי הרגשי והן במישור הכספי. כוכב זה שמביא איתו מערכות יחסים טובות, מבקר אצלכם וגורם לכך שאתם חווים התחלות חדשות ומשמחות. הרשו לעצמכם ליהנות כמה שיותר כיוון שאתם בתקופה טובה ואינכם תמיד חייבים להביע את דעתכם ,אלא מוטב להשאיר אותה לעצמכם .  


 

קשת

 

נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם כיוון שהשמש בשמיים מבקרת אצלכם במקום הידוע כמביא אירועים חברתיים משמחים. כמו כן, נראה שתעדיפו לא לחשוף את רגשותיכם ותעדיפו לשמור אותם לעצמכם. ושוב, אל תתנו לחששות ולפחדים לנהל אתכם מעבר למה שאתם מסוגלים להכיל. מצאו דרכים לשחרר את הכעסים הפנימיים שלכם.


 

גדי

 

אתם נמצאים בתקופה שבה המניות שלכם בעלייה. נראה שאתם מבוקשים בכל מקום ואנשים משחרים לפתחכם. המילה שלכם הינה משמעותית מאוד ואנשים אוהבים אתכם בעבור מה שיש לכם להציע. למרות שאתם מייחלים לקשר עמוק בהחלט, ייתכן שאתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה נכנסים הרבה אנשים לחייכם אך לא בהכרח נשארים איתכם לאורך זמן, כיוון שהיחסים כיום הינם יותר על בסיס חברתי.  


 

דלי

 

הכוכב יופיטר הביא שפע של הזדמנויות ועדיין נמצא במזל שלכם ולקראת סוף דרכו במזל ולכן חשוב מאוד שתנצלו את ההזדמנויות שעדיין נקרות בדרככם על מנת שתוכלו להצליח בתוכניותיכם. זהו זמן משמעותי של עשייה ואפילו פרסום בשטחים החשובים לכם עם אפשרות להתקדם ולהצליח.  כמו כן, הגיע הזמן להציב את עצמכם בסדר העדיפויות הראשון.


 

דגים

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית עמוסה מבחינה חברתית ואישית. נראה שאתם עוברים שינויים במערכות היחסים של חייכם ומוציאים מקרבכם את אלה שכבר לא מתאימים לכם יותר. זה הזמן הנכון עבורכם לשחרר קצת לחץ ולהרשות לעצמכם לנוח. הקשיבו לצרכים הכי עמוקים שלכם ובהתאם לכך גייסו עבורכם את האנשים שאתם מוצאים כמתאימים עבורכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש