רוקדים באילת וחותמים על כרטיס אדי

מאת: ניר אמיתי ● 1/10/2021 11:38 ● ערב ערב 3036
למעל המ-2,000 רוקדים הדרימו לאילת לטקס הפתיחה של פסטיבל ריקודי העם השנתי ● בטקס הפתיחה השתתף שר התיירות חילי טרופר
 רוקדים באילת וחותמים על כרטיס אדי
שר התרבות והספורט חילי טרופר וגדי ביטון יוזם ומארגן קמפ בתנועה צילום: אליסה וולסניקוב

השבוע נערך באילת פסטיבל קמפ בתנועה, בו נטלו חלק כ-2,000 רוקדים, רקדנים ואורחים. הפסטיבל נערך מידי שנה בחסות רשת ישרוטל ובניהולו האמנותי של המרקיד וכוריאוגרף גד ביטון, המוכר כמרקיד ריקודי עם מפורסם. הפסטיבל נערך ארבעה ימים ולצדו נערכים אירועים נוספים.

בטקס הפתיחה נאמו ראש העירייה אלי לנקרי ושר התיירות חילי טרופר, ובין אירועיו מסלולי הרקדות מגוונים:  "מתחילים מהצעד הראשון", "בינוניים", "מתקדמים", "נוסטלגיה", "נשים בלבד" (ייעודי למגזר הדתי) ו-"מתגלגלים" עבור רוקדים בכיסאות גלגלים.

בנוסף לפעילויות המחול, ייהנו באי הפסטיבל מהופעות של מיטב האמנים בארץ. כך למשל יכלול הקמפ מופע הצדעה לריקוד ההורה, הכולל מופע להקות מחול, תכנים ואורחים מפתיעים בסיפורה של ההורה מאז ועד היום, אירועי שירה בציבור בהנחיית מובילי הזמר העברי בארץ, מסיבות בריכה, ערבי תוכן, נשף ועוד.

הפסטיבל יוצר שיתוף מיוחד עם המרכז הלאומי להשתלות איברים של משרד הבריאות, לעידוד החתימה על כרטיס אדי. מתחמי ההרקדה כולם היו ממותגי כרטיס אדי באמצעות מסכי ענק ושלטי חוצות. משתתפי הפסטיבל אף קיבלו מסרון הכולל לינק לחתימה דיגיטלית ישירה על כרטיס אדי. זאת לצד נוכחותו של שר התרבות והספורט, חילי טרופר, שנתן ברכתו לעידוד החתימה על כרטיס אדי.

דבורה שרר מהמרכז הלאומי להשתלות: "אני נרגשת כל פעם מחדש לפגוש את אלה מהרוקדים אשר זכו לקבל תרומת איברים וחייהם ניצלו והם חזרו לשיגרת החיים וממשיכים לפקוד את רחבת הריקודים".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש