קניית עוקבים, הצלחה מבטיחה !

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/9/2021 18:06 ● ערב ערב 3035
כדי לבצע קניית עוקבים עליכם לפתוח חשבון אינסטגרם, אם כבר יש לכם חשבון פתוח, זה הזמן להוביל אותו להצלחה עם הרבה עוקבים ולהפוך את התוכן שלכם למבוקש ברשת. כדי להבין קצת יותר אינסטגרם הינה רשת חברתית להעלאת תמונות וסרטוני Reels. בעזרתה ניתן לעלות תכנים מקוריים, תמונות מעניינות ובעיקר ליצור השפעה ואף לפרסם מוצרים או שירותים. ניתן להפוך את האינסטגרם מחשבון פרטי לחשבון עסקי אם זו המטרה שלכם.
קניית עוקבים, הצלחה מבטיחה !
תגיות:

מגמות השיווק השתנו קניית עוקבים הפכה ללהיט, השנים האחרונות מובילות בשיווק דיגיטלי, שיווק ברשתות חברתיות, חנויות אינטרנט ופרסום באנרים באתרים מוכרים. כולם נמצאים כל הזמן אם לא בפייסבוק, אז באינסטגרם, אם לא באינסטגרם אז בטיק טוק.

לפחות באחת מהרשתות תמצאו את רוב האנשים שאתם מכירים. לפעמים זה אפילו מפתיע לגלות שהסבתא מוצאת עניין בפייסבוק והדודה כבר פתחה לה אינסטגרם. ואם יש לזה ביקוש רב כל כך וניתן לעשות מהפרסום כמה מאות או אלפי שקלים, אז למה לא לעשות זאת? דיגיטל בוסט מציעה חבילה משתלמת במיוחד- קניית עוקבים באינסטגרם, זה הזמן להפוך את הסטורי שלכם ל"מטעמים" שמביאים תשלום והתעניינות רבה.

בגלל זה קניית עוקבים הפכה להצלחה, כולם רוצים להראות שיש להם יותר, לא רק בתמונות ועוד סטורי, אלא באמת בכמות האנשים שמתעניינים בחשבון שלהם, אפשר להגיד שזו תחושה שמתעניינים ממש בהם, במי שהם. ואם רוב הזמן שלכם הוא גם ככה ברשתות, אז למה לא להרוויח משם כסף? זו המטרה החדשה של רוב האנשים, הנקראים בימנו משפיעני רשת.

קניית עוקבים יצרה סוג פרסום חדש לחלוטין. כיום קשה לדעת אם המוצר או השירות שהמשפיענים מפרסמים הוא מוצר או שירות בתשלום או שזה באמת מוצר שהמשפיענים אהבו, אבל זה לא משפיע על הצרכן, הוא מבין שאם יש אותו למשפיען הוא צריך אותו גם, במיוחד אם המשפיען מוביל את תחום העניין הזה. כלומר אם משפיען מתחום הטבעונות יפרסם מוצר חדש שהוא משתמש בו ויפרט על יתרונות המוצר הסבירות שהצרכן הטבעוני שעוקב אחר החשבון הזה ירכוש את המוצר הזה, כי זה תחום העניין שלו, הוא טבעוני וכנראה מחפש עוד מוצרים חדשים לטעום. כך שברור לכולם שהצרכן מרוויח מידע שטוב גם עבורו. כיום רוב המשפיענים יודעים שיש לציין כי המידע ממומן ולכן זה הפך להיות שיווק לכל דבר, שיווק מבוקש שמצליח למכור. ולכן קניית עוקבים ופרסום משפיענים הוא לא דבר רע, זו הצלחה שטובה לכולם.

אם חשבנו פעם שזה לצעירים בלבד, כיום זה ידוע, כולם ברשתות החברתיות ולכן מסת הפרסום עברה לשם, חוץ מהפרסום הממומן שברור לכולם שזו פרסומת, אנשי השיווק אימצו את האנשים שיש להם עוקבים רבים בכדי להעביר דרכם מסרים שיווקיים על המוצר או השרות שלהם.

 

אז איך זה עובד ולמה כדאי גם לכם לבצע קניית עוקבים?

 

חבילת קניית עוקבים עובדת בצורה מאד ברורה, לאחר פתיחת חשבון האינסטגרם מומלץ להתחיל לעקוב אחר אנשים, זה מראה להם עניין ולעיתים הם מחזירים עוקב. התחילו עם פתיחת החשבון והמשיכו עם החלטה, מה התוכן אותו אתם רוצים להוביל?

אתם יכולים להתרכז במגוון שונה של תוכן, לדוגמא: תוכן על נופשים, טיולים, מזון, טבעונות, אימהות וכו' בוחרים את התוכן המעניין ביותר לכם ומתחילים לספר עליו מהזווית שלכם, לנתח זווית אחרות, לשתף תמונות, מאמרים, מדריכים והכי חשוב להתמיד בתוכן, לעלות כל מספר ימים קבוע, להוביל אסטרטגיה ברורה ומעניינת ולהיות ממוקדים בתוכן שלכם. אל תהססו לבצע קניית עוקבים כדי לזרז את ההתעניינות בתוכן, רבים עושים זאת, אך לא משתפים. חשוב מאד לעלות תוכן מקורי ולא לפרסם תכנים של אחרים, תהיו מובילים ולא מובלים זו הדרך להצלחה ברשתות החברתיות.

רגע לפני קניית עוקבים בחברת דיגיטל בוסט או בכלל כדי לדעת מהיכן לרכוש את אותם עוקבים, כלומר מאיזו מדינה? האם האסטרטגיה שלכם בנויה לפנות לקהל ישראלי או לקהל בחו"ל? בהתאם לכך תדעו איזו חבילת קניית עוקבים עליכם לבצע. ישנם חברות או עסקים שמעוניינים להעסיק אנשים שיש להם עוקבים ישראלים בלבד בגלל שהמוצרים שלהם נמכרים בישראל ויש כאלה שמעדיפים את העוקבים מחו"ל ולכן אתם צריכים להתאים את עצמכם למה שמתאים לכם ולתכנית שהצבתם כמטרה.

חשוב לציין שכיום ישנן מערכות שיודעות לנתח את החשבונות שלכם  ברשתות החברתיות ולתת מידע מדויק הכולל כמות עוקבים, מהיכן אותם עוקבים, עד כמה הם פעילים ועוד. חשוב לציין שזו הסיבה לביקוש הגבוה של קניית עוקבים באינסטגרם. כולם רוצים עוד ועוד עוקבים זה מדד להצלחה באינסטגרם.

ככל שיהיו לכם יותר צפיות בסטורי כך תוכלו לקבל תשלום גבוה יותר, ואף אם תגיעו לכמות עוקבים של מעל עשרת אלפים תוכלו לקבל את הקישור הנחשק ביותר שנקרא "SWIPE UP"  זוהי אופציה לשים קישור ישיר לכל אתר. יש לכך משמעות רבה והמון אנשים רוכשים קניית עוקבים כדי לקבל אפשרות של הוספת קישור. יש לזה ערך רב כמשפיען שרוצה לפרסם דברים, כך הוא יכול להפנות למידע נוסף על המוצר או השרות, לרכישת המוצר, להורדת מדריך או קופון ועוד. הערך של הקישור הזה גבוה מאד וכל מי שמבין באינסטגרם יאמר לכם זאת.

רבים שואפים לכמות עוקבים גבוהה לא רק בגלל הכסף שניתן להרוויח כמשפיען, אלא כי הם באמת אוהבים להיות כל הזמן באינסטגרם וההתמכרות גורמת להם לרצות לרכוש חבילת קניית עוקבים ולחדש אותה מידיי פעם כדי להיות מוכרים ומוצלחים יותר. חברות כמו דיגיטל בוסט מאפשרות להם ליהנות מחשבון שלכם ולהיות מובילים בעוקבים. עסקים רבים ואף וחברות גדולות שמעוניינות במיתוג כדי להצליח רוכשות חבילת קניית עוקבים כדי להוכיח שהחשבון שלהם שווה ומשתלם ויש ערך לעוקבים.

מסע הרכישה של הצרכן השתנה, הוא מבלה זמן רב יותר ברשתות החברתיות בכלל ובאינסטגרם בפרט ולכן תחום האסתטיקה, האופנה, המזון ותחומים נוספים חייבים לפרסם בפלטפורמה הזו. הצרכן הסופי רוכש את המוצרים מהמלצות. כשהוא מאמין ומעריץ סלבס מסוים או אפילו מעריך את הידע של הקוסמטיקאית השכונתית שכולם מכירים הוא מאמין שאם הוא ירכוש את המוצרים שהיא ממליצה עליהם, אז בהכרח הם טובים ומועילים וזו המחשבה שגורמת לרשתות החברתיות להפוך להצלחה מסחררת בעולם השיווק.

כאשר הצרכן רואה דמות משפיעה וזה לא משנה אם היא ביצעה קניית עוקבים או לא, כאשר היא מפרסמת מוצר ויש לו תגובות טובות ואף ערך מוסף הם מעוניינים לרכוש את המוצר הזה. אם יש קישור לרכישה ישירה, מה טוב, הכול הפך לאונליין, הם ייכנסו לרכוש. משפיענים רבים אף מספקים הנחות או קופונים לרכישה ולכן הצרכנים אף מעדיפים לרכוש מהמשפיענים כי הם מספקים הנחה במחיר למוצר שכנראה הבינו שכדאי להם לנסות אותו. אם יאהבו הם יחזרו לרכוש ואם לא ייהנו מהמוצר או השירות אז הם לא ירכשו שנית.

ניתן להבין שקמפיין פרסומי הינו בתשלום למשפיענים כאשר המשפיען מרבה לפרסם אותו, מעניק הטבה ספציפית לרכישת המוצר או קבלת השירות. או כאשר רואים אותו אצל מספר משפיענים במקביל או במספר רשתות חברתיות ועוד.

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש