מתנות לחגים, השקעות חכמות ומצברים במחירים משתלמים: שלושה עסקים במרכז שכדאי גם לכם להכיר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/9/2021 18:02 ● ערב ערב 3035
נכון, תמיד חשוב לתמוך בעסקים אצלנו בעיר, והקוראים הנאמנים שלנו יודעים היטב שאנחנו מקפידים תמיד לעשות את זה, אבל אם יש עסקים מעולים שמצטיינים בתחומים מחוץ לגבולות שלנו, אנחנו תמיד שמחים לפרגן.
מתנות לחגים, השקעות חכמות ומצברים במחירים משתלמים: שלושה עסקים במרכז שכדאי גם לכם להכיר
תגיות:

נכון, לא תמיד מתאפשר לכולם להנות מהשירותים של עסקים מחוץ לעיר, אבל יש רגעים מסוימים שזה בהחלט מתאים.

בין מדובר על השקעה ובחירה בשירות ומוצרים שמאפשרים לנו לתת ערך מוסף לאורחים שלנו בחג, עסק שמאפשר לנו לצלול אל תוך תחום הנדל"ן ולהפוך למומחים בתחום שמבצעים השקעות חכמות, או כזה שיוכל לעזור ברגעי צרה כאשר אנו נמצאים במרכז הארץ - יש בהחלט עסקים שיש להם הרבה מאד להציע לנו מחוץ לגבולות העיר.

לכן, עשינו בדיקה מעמיקה ובחרנו עבורכם שלושה עסקים כאלו. היה לנו חשוב לבדוק את השירות שנותנים, את היחס האישי, את המקצועיות וההיכרות המעמיקה עם התחום, וכן גם את הזמינות. אנחנו מודים - זה לא היה קל בכלל. דרך הגולשים שלנו הכרנו עשרות עסקים מעולים בתחומם, כאלו שעושים את העבודה שלהם מתוך תשוקה אמיתית ואהבה ללקוחות, אבל אין מה לעשות ואי אפשר לפרגן לכולם בכתבה אחת. מבטיחים לנסות ולתת את הבמה לכל מי שמגיע לו, ובינתיים, קבלו את שלושת העסקים במרכז שכדאי גם לכם תושבי העיר להכיר.

 

להפוך את החגים להכי מיוחדים שאפשר - אתר קרוסלה

 

אז החגים מתקרבים, ולצד ההתרגשות הגדולה והשמחה לפגוש את בני המשפחה, כמעט כולנו מרגישים את אותה תחושת הדה ז'ה וו. אותם המאכלים, אותן הברכות, אותו דוד עם הבדיחות עם המוכרות והישנות, ובנקודה הזאת אנחנו שואלים את עצמנו האם אפשר להפוך את החג למיוחד ושונה. אז התשובה לשאלה הזו היא שבהחלט כן, ובחגים הקרובים אתם יכולים לארח עם טוויסט ולשמח אפילו יותר את כל מי שמגיע אליכם.

אתר קרוסלה מאפשר לכם לקנות מתנות מיוחדות לכל חג שאתם יכולים להעניק לכל אורח שמגיע, וזה בהחלט מפתיע ולא שגרתי בכלל. למשל, אם אתם רוצים להביא מתנות לראש השנה אתם יכולים לתת לכל אורח בקבוק יין עם כיתוב אישי, ללכת על מארז מפנק של שמן זית וממרחים ממותגים כמובן, להביא צנצנות מתוקות עם מטבעות שוקולד לילדים או לבחור מתוך עשרות אפשרויות אחרות.

אבל מה שיותר מגניב מזה, שאתם יכולים לבחור שכל המתנות יהיו ממותגות לחלוטין עם השמות של בני המשפחה עליהם, וזה הדבר הכי אישי ומרגש שתוכלו לעשות. אם אתם נמצאים במרכז במקרה אתם לגמרי יכולים ללכת ולראות בעצמכם את הכל באולם התצוגה בתיאום מראש, אבל האמת היא שמספיק לראות את הדברים באתר ואפשר אפילו לקבל את הייעוץ של יפית ולהזמין הכל אליכם עד הבית. שיהיה חג שמח וממותג!

 

כשאתם מוכנים להשקיע ולהרוויח - זמן לנדל"ן

 

כמה שלא נדבר על עולם הנדל"ן, כנראה שלא נרגיש בטוחים להיכנס ולהשקיע, ובדיוק בגלל זה הרבה מאד אנשים נמנעים מזה, והרבה פעמים מדובר על אנשים שהם גם מוכשרים, חכמים וחרוצים ויכולים בהחלט להיכנס לתחום, וגם כאלו שיש להם כמה שקלים מיותרים בעובר ושב שפשוט צוברים אבק ולא מנוצלים כראוי.

האמת היא, שאם תשאלו את אנשי החזון של זמן נדל"ן, כל אחד יכול להיכנס לתחום ואפילו לא צריך הון עצמי ראשוני בשביל זה, ואם אתם רוצים לקבל את הכלים לעשות את זה בעצמכם ולרכוש את הנכס הראשון שלכם להשקעה או למגורים, בהחלט כדאי לכם לשקול את האפשרות של  לימודי נדל"ן  עם החבר'ה האלה. הקורס הבסיסי אורך כחצי שנה, ודרכו תוכלו ללמוד איך לאתר נכסים כדאיים להשקעה, איך להשיג מקורות מימון, איך לנהל משא ומתן מול רוכשים ותרכשו בגדול את כל הכלים שאתם צריכים כדי להיכנס לעולם הזה בעצמכם.

משם, תוכלו להמשיך לקורס מעמיק יותר עם יבגני שהוא מייסד השיטה, ואם בכלל אין לכם חשק לעסוק בזה בעצמכם, תוכלו להיעזר בצוות המומחים שילווה אתכם בכל התהליך, יאתר עבורכם את הנכס ופשוט ייתן לכם ראש שקט. אגב, זה מתאים גם למי שמחפש נכסים באילת, אבל גם למי שמתעניין במקומות אחרים בנוסף. 

 

מטיילים במרכז? מצברים עד הבית יהיו שם בשבילכם ברגעי צרה

 

מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה בה אנו נכנסים לרכב, בדרך כלל כדי להגיע למקום חשוב בזמן, ומגלים שמערכת החשמל השתגעה והמצבר פשוט הלך? אין ספק שמדובר על רגע מעצבן במיוחד, ואם זה קורה כשאנו בטיול עם המשפחה במרכז למשל, זה יכול להיות גרוע פי כמה וכמה.

 

אז בדיוק לרגעים האלו כדאי שתכירו את חברת מצברים עד הבית. היא עובדת בפריסה רחבה ומשווקת את כל סוגי המצברים בכל המרכז ואפילו מגיע לצפון ועד לאזור באר שבע בדרום. ברגע שתתקשרו אליהם ותתארו את הבעיה הם כבר יוכלו להציע לכם מצברים שמתאימים לכם, יקבעו מולכם מועד להחלפה ויגיעו עד אליכם כדי שתוכלו לצאת לדרך במהירות. אגב, אם אתם אכן תקועים וזקוקים לשירות מהיר במיוחד, הם ישמחו להגיע בהקדם האפשרי.

הם עובדים עם כל מותגי המצברים המובילים מהארץ ומהעולם ומציעים את המחירים הטובים ביותר על המוצרים שלהם, ובכל קנייה של מצבר תקבלו תעודת אחריות שתאפשר לכם להנות מתיקון או החלפה במידת הצורך. אם אתם שואלים אותנו, שווה לשמור את המספר שלהם לכל צרה שלא תבוא, במיוחד אם אתם מתכננים גיחה ארוכה יחסית למרכז הארץ.

לסיכום - כשמגיע מגיע, ואלו הם שלושה עסקים שאנחנו בהחלט שמחים לפרגן להם וממליצים לכולם להכיר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש