אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 14/9/2021 08:04 ● ערב ערב 3034
טיפ לילידי מזל השבוע - הכוכב מרקורי המביא איתו טיפול בנושאי תקשורת נמצא השבוע בבית הכספים שלכם ולכן חשוב כפליים להיות מפוקסים מחשבתית בכל הנוגע לעניינים הכלכליים שלכם ולבחון אותם מחדש.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

בשבוע הקרוב יש לכם יכולת להבליט את עצמכם במקום העבודה וזאת בגלל הימצאות השמש שהיא המאור הגדול ביותר בבית העבודה שלכם ותגרום לכך שנושא זה יהיה מאוד משמעותי. מאחר וגם שני כוכבים חשובים נוספים יהיו בבית השותפויות שלכם, נראה שכל הנושאים סביב שותפויות נכונות יהיו מאוד אינטנסיביים בתקופה זו. זוהי תקופה שבה תאלצו להתמודד גם עם נושאים נוספים בתחומי העבודה.  


 

שור

 

הכוכב יופיטר המביא איתו שפע עדיין נמצא אצלכם בבית הקריירה, אך אלה הם ימיו האחרונים ולכן חשוב מאוד שתמשיכו לנסות ולמצות את מקסימום האפשרויות שכוכב זה מאפשר. אל תחששו להתאכזב וזו גם הסיבה שאתם מרגישים שאתם קצרי רוח מהרגיל ולעיתים אף מגיבים בצורה אימפולסיבית הרבה יותר ממה שהייתם מגיבים בזמן אחר. חשוב שתקיימו שיחות של תאום ציפיות.  


 

תאומים

 

הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר וודאות עדיין נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא לכם תקופה שבה תחום זה לוטה במקצת בערפל. יש לכם תוכניות שעדיין אינכם מצליחים לממש,  כיוון שעדיין לא סגרתם את כל הקצוות עם האנשים שיכולים להשפיע על מטרותיכם. מאחר ואתם נמצאים בתקופת ביניים בחייכם, זהו בדיוק הזמן לחשוב קצת יותר לעומק, מה מתאים לכם לעשות.


 

סרטן

 

בסביבת המגורים שלכם צפויים שינויים שלא תכננתם מראש ולמרות שקשה לכם עם עובדה זו, הרי שבסופו של דבר תאלצו להתיישר עם הנסיבות הקיימות.  מומלץ לכם להשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותכם על מנת לגרום לאחרים לפעול איתכם בתמימות דעים לגבי כל הנושאים שבהם אתם שואפים לעשות שינוי. אל תחששו, כיוון שאתם מספיק חזקים להתמודד עם כל דבר.  


 

אריה

 

כוכבים רבים שמביאים איתם שגשוג מבקרים אצלכם בבית סביבת החיים שלכם ולכן יש לכם עדיין הזדמנות להתחלות חדשות בנושא. במידה ואתם עדיין מתלבטים מה לעשות ואם כדאי לשנות. ייתכן ותבינו שכדי להצליח בחיים מבחינה כלכלית, אתם צריכים להיות קשובים גם לכל הצרכים הסביבתיים ולהבין את כל הנסיבות בראייה מרחבית עם תוכניות חלופיות לכל אירוע פתאומי.  


 

בתולה

 

אתם יכולים ליהנות לגמרי מכל תוכניותיכם במיוחד בגלל העובדה שמרבית הכוכבים המשמעותיים מבקרים הפעם בבית הכספים שלכם. מאחר וגם כוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם , נמצא במקום זה הרי שזה בדיוק הזמן לסיים תהליכי לקיחת החלטות. הכול נמצא במקום המדויק לו ואתם תוכלו לגבש החלטות בצורה עניינית ואפילו אסרטיבית.


 

מאזניים

 

בחודש הקרוב תהיו עסוקים עם ענייני תת מודע כיוון שנושאים רבים עדיין לא פתורים אצלכם בתחום זה. על פניו ולמראית עין, אתם משדרים שהכול בסדר ואולם כל מי שקרוב אליכם יודע ורואה מה המחיר שאתם משלמים עבור הניסיון ליצור תדמית זו , ומאוד מודאג מכם. בני המשפחה שלכם זקוקים לתשומת לבכם ונראה שתהייה לכם היכולת להשקיע בהם זמן איכות.


 

 

עקרב

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם התפיסה החברתית שלכם ולכן נראה שיהיו אנשים במרחב האישי שלכם, שיבואו אליכם בדרישות לשנות את חייכם. גם החיים יהיו כאלה שידרשו מכם את זמנכם על מנת לעזור ולטפח מי שזקוק לכם ברמה החברתית על מנת למנף אותם קדימה. זוהי תקופה קצרה של חלון הזדמנויות לבנייה אישית במרחב החברתי שלכם.


 

קשת

 

בחודש האחרון היה לכם קשה במיוחד ועדיין אתם ממשיכים לחוש כך בשל העובדה שאתם מתמודדים עם תחומי חיים שעד היום לא טיפלתם בהם והאירועים בחיים גורמים לכך שהנה עכשיו אתם מוכנים לקחת אחריות על הדברים. נושאי כספים ממשיכים להיות אקוטיים ולכן חשוב שתשתפו פעולה גם עם אנשים שלא בהכרח אתם אוהבים. אך הפעם אתם זקוקים להם.


 

גדי

 

כוכב התקשורת מרקורי נמצא במקום המקושר עם העולם הגדול ומבצע שם את מהלכו המקצועי. אתם אנשים שמאוד חשוב לכם להיות יעילים בתחומכם ולכן במידת האפשר , זה הזמן הנכון לנסוע מעבר לים לנסיעה שתוכל לשדרג אתכם מקצועית . מהלך זה חשוב כיוון שהאמינות שלכם מאוד משמעותית ולמידה אישית הינה דוגמא לרצינות מקצועית. נצלו חופשה זו גם להנאה וצבירת אנרגיה.


 

דלי

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם השותפויות של חייכם ואתם אכן נמצאים בקונפליקט שבין הפרנסה והקריירה לרצון שלכם להיות בקשר עם אנשים קרובים . מומלץ וחשוב לכם להבין את המניעים הפנימיים שלכם בכל הקשור למערכות יחסים , כדי שתוכלו להמשיך ולתפקד בהם בצורה נעימה. שיחה כנה ופתוחה עם השותפים לכם בכל תחומי החיים, תעזור לכם.


 

דגים

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם צורך והעדפה של חברות אמת על פני יחסים המושתתים על בסיס פיזי. הצורך שלכם להבין דברים לעומק גורמים לכם להיכנס יותר לשריון הפנימי שלכם כדי להיות עם עצמכם. ייתכן ואתם מרגישים שמשהו עובר עליכם , אך עדיין אינכם יודעים להגיד בוודאות מהו דבר זה ולכן מומלץ לכם שעד אשר תהיו בטוחים, לא תבצעו שום מהלך משמעותי.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש