הכירי - סוגי עגילי יהלומים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/9/2021 14:33 ● ערב ערב 3033
תכשיטי יהלום הם משאת נפשן של נשים רבות שחולמות על יהלום מנצנץ, סמל לסטטוס ויוקרה. היהלומים מככבים על גבי תכשיטים מסוגים שונים ובמגוון סגנונות לרבות עגילי יהלומים מרהיבים שעונדים על האוזניים ומעצימים את ההופעה
הכירי - סוגי עגילי יהלומים
תגיות:

בבואך לבחור את עגילי היהלום האולטימטיביים חשוב שתתייחסי למאפיינים הייחודיים של היהלומים הנבדלים זה מזה במשקל, בהירות, צבע וחיתוך ולאלה גם אפקט על השווי של העגיל.
נתחיל בניקיון כאשר ההשתקפות של היהלום והחזר אור מרבי זה מה שאת צריכה לחפש ביהלום ודרגת הניקיון מפורטת כש-FL נחשבת לרמת הניקיון בסטנדרט הגבוה ביותר.
משקל היהלום אף הוא נמדד וככל שהיהלום שוקל יותר כך עולה ערכו. כמו כן, יש להתייחס לצורת הליטוש כשבמקרה הזה הכל תלוי בסוג העגיל יהלום בו חשקת: עגול, אמרלד, מרובע וכדומה.
אלמנט חשוב במיוחד בבחירת סוגי עגילי יהלומים קשור למלאכת השיבוץ האומנותית המתבצעת ביד כאשר מדובר בשיבוץ ידני מוקפד שעושה הבדל משמעותי בתוצאה הסופית במיוחד בעגילים.
קיימים גם יהלומי מעבדה מלאכותיים, אך לא ניתן להשוות את האיכות והיופי הטבעי של עגילים אמיתיים לאלה הנוצרים בתנאי מעבדה.

 

אילו עגילי יהלומים תענדי?


נבחרת עגילי יהלום מגיעה בשלל סוגים וכל שצריך זה רק לבחור ולהחליט מתי ובאיזה קונספט. ניתן לראות עגילי יהלום צמודים לאוזן למראה מינימליסטי ומוקפד שיתאימו לשיער קצר או לתסרוקת אסופה או כשמחפשים להיות עם ולהרגיש בלי. עגילי יהלום תלויים הינם בעלי נוכחות דומיננטית יותר ואלה בולטים במתכונת ארוכה אלגנטית או עגילי שנדליר במראה יותר גרנדיוזי.
עגילים צמודים ניתן לראות בצורות גיאומטריות מעניינות – חישוקים, מעוין. כמו כן, מוטיבים סמליים אייקוניים דוגמת לב, כוכב ודוגמאות בתלת ממד, עגילי חיבוק מסובבים ייחודיים.


כשיהלומים אמיתיים פוגשים בזהב אמיתי


שילוב מנצח בתחום העגילים הוא בין יהלומים מהפנטים לחומר הגלם היוקרתי – זהב טהור. זהב נחשב לחומר יוקרתי בעל תוחלת חיים ארוכה ועמידות מרשימה, ששומר על הניצוץ הטבעי לאורך זמן, מתאים לבעלות עור רגיש ונחשב לנכס לכל דבר.
בבחירת עגילי זהב אמיתיים משובצים יהלומים אמיתיים יש לבחון מהי דרגת הקרט של התכשיט מזהב, שמשקפת את טוהר הזהב בתכשיט. ככל שדרגת הזהב גבוהה יותר כך התכשיט יקר יותר. דרגת הקרט מצוינת במפרט הטכני של התכשיט.
כדאי לבחון במפרט הטכני את דרגת הזהב וכן את מספר היהלומים המשובצים על גבי העגיל כמו גם את מידות העגיל, סוג הצבע ורמת הניקיון, קוטר חיצוני של העגיל ומהו העובי של העגיל.
שימי לב שיש עגילים מזהב צהוב ויש עגילים מזהב לבן, מדובר בבחירה אינדיווידואלית לפי טעמך האישי.

 

התאמת העגילים לאירוע ורכישה מאובטחת


מוזמנת לבחור את עגילי היהלומים לפי האירוע – עגילים מאסיביים ומרשימים ליציאת ערב או חגיגה מיוחדת ועגילי יהלום צמודים ליום יום כשאת מחפשת את הטוויסט המקורי גם בלבוש קז'ואל. היופי הוא שעגילי יהלום מתאימים לכל בגד וגוון.
יתכן שתעדיפי עגילי זהב לבגדים בהירים יותר ואילו עגילי זהב לבן לבגדים בגוונים כהים על מנת לייצר קונטרסט מפתיע ביניהם ואולי כדאי גם ליצור הופעה המבוססת על תכשיטי זהב כולל עגילים, שרשרת, טבעת וצמיד באותו סגנון קלאסי נקי או מודרני מתוחכם, לפי העדפה.
בכל מקרה, אל תתפשרי על איכות וחפשו תכשיטים ועגילי יהלומים אמיתיים מזהב אמיתי של מותג מוביל שמקפיד על סטנדרטים גבוהים ושיבוץ יהלומים בעבודת יד מוקפדת וכן תעודה גמולוגית המכילה בתוכה את פרטי התכשיט והיהלומים.
בדקי שאת רוכשת אותם באתר מאובטח וכן שימי לב למדיניות ההחלפה, ההחזרה והאחריות ואם מדובר במתנה – אריזת מתנה כמו קופסה אלגנטית תוסיף אפקט לאלמנט ההפתעה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש