תחזית אסטרולוגית לשבוע של יום כיפור

מאת: או-מד מדיקל ● 9/9/2021 10:37 ● ערב ערב 3033
טיפ שבועי: כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי והמוכר גם ככוכב השליט שלכם נמצא השבוע במקום מצוין על מנת שתוכלו להביע את עצמכם בצורה רהוטה ובמיוחד בתחום הכלכלי.
תחזית אסטרולוגית לשבוע של יום כיפור
תגיות:

טלה

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי היחסים בחייכם האישיים. כמו כן, הכוכב שלכם מארס נמצא גם הוא במקום זה ונותן לכם שפע של כוח להתמודדויות פיזיות ונפשיות. זה הזמן שלכם לבחון את עצמכם מול הקרובים לכם, חשוב  מאוד שתוודאו שהם מסכימים לדעתכם ופועלים איתכם בשיתוף.

שור

הצורך שלכם בעצמאות לא פוגע ביכולת האישית שלכם להתקדם ולהתרחב בנושאי עבודה. אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד שבה יש לכם יכולת לתקשר בצורה חיובית עם כל האנשים הסמוכים אליכם במעגל העבודה ולכן חשוב מאוד שתהיו ברורים במסרים שאתם מעבירים לזולת. הכוכב שלכם וונוס עומד להיכנס לבית הזוגיות וצפויים לכם ימים נעימים במיוחד.

 תאומים

בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות בחוג המשפחה. תרגישו נסערים במידה מועטת כיוון שאנשים קרובים יגידו לכם את דעתם עליכם ולא נראה שתאהבו את זה ובוודאי שלא תרצו לשתף פעולה בדבר שלא יהיה לדעתכם לטובתכם. את הקשיים הרגשיים שאתם עלולים לחוות בעקבות כך  מומלץ לכם לפרק בדרך ספורטיבית.

סרטן

במהלך השבוע הקרוב ימשיך לבקר הכוכב מרקורי המביא איתו תקופה של צורך בביטוי עצמי ועשייה בכל הנוגע למעגל הראשון של חייכם ויגרום לכך שתהיו הרבה יותר ענייניים ואסרטיביים בנושאי המשפחה, אך לא בהכרח עם נושא נוסף משמעותי והוא הקריירה שלכם ולכן, זה הזמן לנסות ולמצוא אנשים או חברים נוספים שיעזרו לכם להתמודד בשני המקומות.  

אריה

השמש בשמיים בלוויית כוכב העשייה מארס  מביאים לכם תקופה של עשייה והפעם בכל הקשור לנושאי הכספים שלכם. בחודש הקרוב תוכלו למצוא אפשרויות חדשות לשווק את עצמכם בדרך חדשה וייחודית. ייתכן ועד היום לא התנהלתם נכון ולכן חשוב מאוד שתקבלו ייעוץ מקצועי מאנשים מוסמכים. תנו הזדמנות לתחומים חדשים להיכנס אל חייכם.  

בתולה

במהלך השבוע תרגישו שיש לכם צורך עז לחקור ולהבין את כל המתרחש אצלכם בהיבט הכלכלי ונראה שכוכבים רבים בבית הכספים גורמים לכם להתחדשות בנושא ואכן אתם מרגישים באנרגיות חדשות שמגיעות ובאות ואתם עדיין לא יודעים כיצד לקדם את העניינים לטובתכם. סמכו על הכוכב שלכם מרקורי שיעזור לכם בחשיבה אובייקטיבית בנושא זה.

 מאזניים

במהלך החודש הקרוב יהיה כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם כך שתהיה זו תקופה מצוינת להשפיע ולהראות את היכולות הוורבליות בכל תחום שתרצו / תבחרו להגביר את השפעתכם. גם היכולת האינטואיטיבית שלכם תגבר מאוד ותוכלו לשכנע אחרים בדעתכם ובצדקתכם. ככל שתשפיעו יותר, כך תצאו נשכרים.

עקרב

הכוכב וונוס עומד להיכנס בשבוע הקרוב למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב כך שצפויים לכם ימים של הנאות ובילויים בתחומי החיים שתבחרו. זה הזמן לבלות וליהנות מהטבע. זו תקופה נפלאה שבה תוכלו לחזק את מערכות היחסים שלכם ותרגישו רווחה בכל הנוגע ליכולת שלכם לתקשר עם האחרים. כוכב המחויבות עדיין משפיע עליכם – אל תתעלמו ממנו.

קשת

נראה שבשבוע הקרוב מסיבות השמורות איתכם לא תרצו לשתף את האחרים בחוויות הרגשיות שלכם ותהיו עסוקים יותר בצד הכלכלי של חייכם. יש לכם אפשרות לשדרג את עצמכם , מבחינה חברתית אך ניכר שהדבר כרוך במאמץ רב ואתם חייבים לחשוב נכון וזהיר על מנת לא לעשות טעויות. ובכל זאת, מבחינה חברתית זוהי תקופה נהדרת של התחדשות.   

גדי

כבר תקופה ארוכה שכוכבים עם השפעות לטווח הרחוק משפיעים עליכם ואתם לומדים להיזהר מהתחלות חדשות שנכפו עליכם, סביר להניח שהן הגיעו בדרך קשה ולא בדרך שהייתם בוחרים בה. זה הזמן לתכנן שינויים שיכולים להתאים לכם לקידום ולמקצועיות בתחומי החיים שבחרתם להתמקצע בהם. לקראת סוף השנה תתחילו לצאת מהקשיים שחוויתם.

  דלי

הכוכב וונוס שמביא יחסים טובים איתו, מבקר בבית הקריירה שלכם , כך שאתם יכולים לצפות להתעוררות חיובית בנושא. כמו כן זה הזמן לבדוק מי מהקרובים לכם בסביבה הקרובה חושב כמוכם ולוודא שאתם מובנים לגמרי לאנשים הסמוכים אליכם. זה הזמן המומלץ לשווק את תוכניותיכם גם מעבר לים ולנסות ליצור מעגלי עבודה חדשים להתקדמות נוספת.   

דגים

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ויכולים להניח לעצמכם, לשבת לאחור ולסרוק את מחשבותיכם ותוכניותיכם בליווי חשבונות נפש על כל מה שעברתם בשנה האחרונה. זה הזמן לעזור לעצמכם ולהפסיק לתת לאחרים לנהל אתכם וליהנות משנת השפע שלכם בשנה זו לאחר שנים ארוכות. כמו כן, אל תתנו לכוכב שלכם נפטון לערפל לכם את המחשבה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה

   אסטרולוגית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש