פותחים שנה נקיה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/9/2021 13:29 ● ערב ערב 3033
ערב פתיחת שנת הלימודים ולקראת חגי תשרי, יצאו צוותי ניקיון בעירייה למרק את צירי התנועה המרכזיים בסביבת מוסדות החינוך ובחזיתם. עשרות עובדים החלו את המבצע היום (ב') כשהם מצוידים במכונות שטיפה בלחץ וטיאוט רחובות. אליהם התלוו הבוקר ראש העירייה – אלי לנקרי ביחד עם סגנו וממלא מקומו – מתן בארי, סגניו – סימה נמיר וסטס דנקין, וחברת מועצת העיר – יערית אביטבול.
פותחים שנה נקיה
תגיות:

לצד ניקיון מקיף בתוך מוסדות החינוך, וכחלק מתפיסת השירות של ראש העירייה – אלי לנקרי עם הפנים לתושב, ביצעה העירייה באמצעות מינהל שירות לתושב בשיתוף מחלקת פינוי אשפה וקבלני הניקיון של העירייה, עבודות ניקיון ושטיפה של צירי התנועה הראשיים בסביבת בתי הספר כולל מדרכות, חנויות, מתקני רחוב, תמרורים, פחים ומכולות אשפה.

 

הבוקר (ב') התלוו כאמור ראש העירייה ביחד עם סגניו למבצע הניקיון ואפילו נרתמו לפעולות הניקיון שהחלו מהשעה 6:00 בבוקר. ראש העירייה הכריז, כי בתכנית שהוא מוביל עם הפנים לתושב, ניקיון העיר נמצא בסדר עדיפות עליון. "כל נושא השירות לתושב יקבל שינוי מהותי. זה מתחיל בניקיון ובפינוי האשפה וימשיך בכל התחומים המשביחים את איכות החיים" אמר ראש העירייה. עוד בתכנית, שדרוג השכונות הוותיקות על ידי שיפוץ בניינים, הקמת גני משחקים, שדרוג כבישים, שדרוג הנראות וכאמור ניקיון השכונות. גם מערך פינוי האשפה יעבור כאמור שדרוג כולל שילוב טכנולוגיות מתקדמות.

 

עוד כחלק מההערכות לפתיחת שנת הלימודים ובליווי המטה העירוני לבטיחות בדרכים, חודשו כמידי שנה כל הסימונים בקרבת מוסדות החינוך כולל סימוני מדרכה, מעברי חציה ומתחמי "נשק וסע".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש