יתרונות מדיחי כלים אינטגרליים מלאים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/9/2021 07:42 ● ערב ערב 3032
מכשירי חשמל הם חלק בלתי נפרד ממטבחים ביתיים, ומדיחי כלים הם בין מכשירי המטבח הפופולריים ביותר. בחלק מהמטבחים אין מקום למדיח כלים מובנה, כך שבמקרים אלו, בעלי בתים בוחרים מדיחי כלים אינטגרליים מלאים.
יתרונות מדיחי כלים אינטגרליים מלאים
תגיות:

מכשירים אלו מאפשרים את הנוחות של אפשרות העברת מדיח הכלים ממקום למקום, ומאמר זה מציג את יתרונות הבחירה בדגמים מתקדמים אלו של מדיחי כלים.

 

כששטח ארונות המטבח מוגבל, מדיחי כלים אינטגרליים מלאים מתאימים היטב

 

מדיחי כלים אינטגרליים מלאים זמינים במספר גדלים, ולרוב הדגמים יש גלגלים בחלק התחתון כך שניתן להעביר אותם בקלות במטבח.

רוב הדגמים של מדיחי כלים עצמאיים מגיעים גם עם תאים אחוריים שכוללים כבל חשמל נשלף וצינור מים, שמחובר לברז המטבח, באמצעות מתאם מיוחד שמחובר על הברז כשהוא בשימוש, מה שיכול להיות לא נוח אם יש צורך להשתמש בכיור למטלות אחרות.

צרכנים צריכים לקחת בחשבון את הגדלים השונים של מדיחי כלים אינטגרליים מלאים ולבחור דגם שישרת את המשפחה באופן הטוב ביותר, כמו גם את האחריות ותדירות השימוש במדיח. ניתן לבחור פריסות פנימיות שונות על מנת להשיג את הפתרונות הטובים ביותר לצרכי המשפחה, כגון מקום נוסף לכוסות, או לסירים ומחבתות.

 

גימור נקי ומעוצב

 

לאנשים שמעדיפים לרכוש מדיחי כלים אינטגרליים מלאים מנירוסטה מבריקה, בגימור שחור קריר או לבן נקי, צבעים סטנדרטיים אלה זמינים. נירוסטה לעולם לא תצא מהאופנה, אבל היא מתחרה מול אפשרויות המכשירים בגוונים הבהירים הזמינים היום.

אז אם עיצוב המטבח שלכם דורש התזה של צבע, או אולי אפילו לוחות עץ בהתאמה אישית, חפשו דגמים שניתן להזמין במיוחד על מנת להתאים לעיצוב שלכם.

 

קיבולת מדיח הכלים

 

חשוב לבחור את הגודל הנכון של מדיחי כלים אינטגרליים מלאים בהתאמה לצרכי הדחת הכלים שלכם. אם מדיח הכלים גדול או קטן מדי, תבזבזו מים ואנרגיה מהפעלת מכשיר חצי ריק או משימוש יתר במדיח.

קיבולת מדיח הכלים נמדדת במספר הגדרות המקום שהמכשיר יכול להכיל. יש מדיחי כלים שבנויים להכלת 12 הגדרות ואילו מכשירים מתקדמים יכולים להכיל 16 הגדרות מקום.

 

מדיחי כלים אינטגרליים מלאים בעוצמת פעולה שקטה

 

תשכחו מרעשים מחרישי אוזניים של מדיחי כלים. באולמות התצוגה של יצרני ומשווקי מכשירי חשמל ביתיים, תוכלו למצוא מגוון דגמים של מדיחי כלים אינטגרליים מלאים שכמעט שאינם משמיעים קול. דירוג הקול של מדיחי כלים נמדד בדציבלים, והדירוג מורכב מהרכש שהמכשיר משמיע בפעולה, ותנועת המים במהלך מחזור השטיפה.

עוצמת רעש שקטה תאפשר לכם לנהל שיחה או לצפות בתוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם ללא הפרעות בזמן שהמכשיר פועל. ככל שדירוג הדציבלים נמוך יותר, כך המכשיר שקט יותר. חלק מהדגמים של מדיחי כלים אינטגרליים מלאים הזמינים היום כל כך שקטים שהם מאירים אור על רצפת המטבח שלכם על מנת לציין מתי הם פועלים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש