מגבירים אכיפה בכניסות לאילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 27/8/2021 10:12 ● ערב ערב 3032
על רקע עליה ברמת תחלואת הקורונה, קיים השבוע (א') ראש עיריית אילת – אלי לנקרי, דיון מיוחד בהשתתפות גורמי העירייה ומשטרת מרחב אילת בפיקודו של נצ"מ משה פינצ'י, שנכנס לתפקידו בימים האחרונים. לאחר שנחצה רף ה – 500 חולים באילת בזמן שהעיר מארחת מאות אלפי נופשים ועד לתיקון חקיקה שיאפשר יישום מתווה ה"אי הירוק", קיבלו ראש העירייה ומפקד המשטרה החלטה, לתגבר את הבדיקות האקראיות בכניסות לאילת כולל לסיני. בכפוף לכל דין, יוטלו על מפרי הבידוד קנסות ובמקרים המתאימים אף תיפתח כנגדם חקירה פלילית.
מגבירים אכיפה בכניסות לאילת
תגיות:

כחלק מהמאמץ העירוני למניעת התפשטות מגפת הקורונה ולאחר שנחצה רף ה – 500 חולים באילת, החליט כאמור ראש העירייה לפעול בכל דרך על מנת לצמצם את רמת התחלואה בעיר לרווחת התושבים והנופשים בעיר. לאחר שנועץ עם מפקד מרחב אילת, הוחלט כי בכניסה לעיר אילת (כולל סיני), יופעל מערך בדיקות אקראיות לכל הבאים בשערי העיר, במטרה לאתר מפרי בידוד וחולים מאומתים. בכפוף לכל דין, יוטלו על מפרי הבידוד קנסות ובמקרים המתאימים אף תיפתח כנגדם חקירה פלילית. אכיפה בהתאם תתבצע גם כנגד היוצאים מסיני הנדרשים על פי התקנות להיכנס לבידוד ואינם מורשים להשתמש בתחבורה ציבורית (אוטובוסים/טיסות).

 

 

נציין כי מאז פרוץ הגל הרביעי מבצעת משטרת המרחב אכיפה של תקנות הקורונה בדגש על מפרי בידוד. מאז תחילת חודש אוגוסט תגברו המשטרה והעירייה את האכיפה במרכזי הבילוי, בבתי המלון וברחבי העיר כולל הקצאת יחידה משטרתית המונה 15 שוטרים רק לענייני קורונה. במהלך השבועיים האחרונים ניתנו למעלה מ- 1000 קנסות. 80% מהקנסות ניתנו לנופשים שאינם מיישמים את ההנחיות.

במקביל לתגבור הכניסות לעיר, ימשיכו נאמני הקורונה שגייסה העירייה בפעילות הסברה ברחבי העיר. בנוסף תוגברו עמדות הבדיקה לנוחות כלל התושבים והנופשים. לרשות הבאים, ילדים או כאלה שאינם מחוסנים/מחלימים, פועלות עמדות לבדיקות מהירות במרכז הרפואי ש.ר.פ אילת, בסניף טרם אילת, במד"א אילת ובמתחם בדיקות מהירות מיוחד הפועל בסמוך לקניון האייסמול. את הבדיקות יידרשו הנופשים להציג במסגרת התו הירוק בבתי המלון, באטרקציות ובמסעדות.

מצורפות תמונות של ראש העירייה והממ"ר החדש וכן מדיון עם המשטרה ומפעילות של נאמני הקורונה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש