קשר ערים חכמות אילת טאיוואן

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 27/8/2021 10:09 ● ערב ערב 3032
שגריר טאיוואן בישראל – בנג'מין צ'נג-פין הונג, ביקר בשבוע שעבר באילת, ביחד עם צוות משרדו, מנהל חטיבת המדע והטכנולוגיה, מנהל החטיבה הכלכלית והמזכיר השלישי. במסגרת ביקורם, נפגשו עם ראש עיריית אילת – אלי לנקרי ורכזת קשרי החוץ באגף יזמות בעירייה – אנה ליסון. במהלך הפגישה, עלה הצורך המתבקש בחיזוק והידוק הקשרים בין אילת לטאיוואן בתחומי הביולוגיה הימית, האקדמיה, קידום התיירות בין המדינות ובעיקר על קידום אילת כעיר חכמה.
קשר ערים חכמות אילת טאיוואן
תגיות:

השגריר קיבל סקירה מקיפה מראש העירייה אודות תהליכי הפיתוח של העיר אילת בשנים האחרונות, השימוש באנרגיה מתחדשת, אודות האקדמיה והמחקר הימי. עוד עדכן ראש העירייה את השגריר על חשיבותו של שדה התעופה רמון וציין כי מדובר בצעד משמעותי בפיתוחה של העיר אילת ובהידוק היחסים של מדינת ישראל עם מדינות אסיה. "אנחנו רואים חשיבות גדולה בקשרים עם טאיוואן גם בשל הרצון שלנו לפתח קשר עם מדינות אסיה וגם משום שמדובר במדינה מאוד מתפתחת בחום ערים חכמות" ציין ראש העירייה. שגריר טאיוואן התרגש מאוד מהדברים וציין, כי לישראל ולטאיוואן קשרי מסחר הדוקים והדגיש, כי לאור הקמתו של שדה התעופה החדש הוא ישמח מאוד לחזק גם את הקשר עם העיר אילת לצורך פיתוח התיירות משני הכיוונים, בנוסף הזמין השגריר את ראש העירייה לכנס ערים חכמות המתקיים מידי שנה בטאיוואן ולהציג שם את אילת כעיר חכמה.

בתום המפגש, העניק ראש העירייה לשגריר ולשאר חברי המשלחת שי צנוע ובנוסף אלבום תמונות המציג את יופייה של אילת וסביבתה עם הקדשה אישית. השגריר העניק אף הוא לראש העירייה שי צנוע וברך אותו על ההזמנה. משם המשיכו השגריר וצוותו לסיור במרכז לחקלאות ימית כדי להתרשם מפיתוח הטכנולוגי בתחומי תעשיית המזון מן הים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש