אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 27/8/2021 08:47 ● ערב ערב 3032
טיפ לילידי השבוע - השבוע נפתח בתחושה של התחלות חדשות. הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה טובה משפיע עליכם מטובו, כך שיש לכם כוח פיזי להתחלות מעשיות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

נראה שרבים אצלכם חילוקי הדעות ביניכם לבין הקרובים לכם, בגלל הימצאותו של הכוכב שלכם מארס בבית השותפויות והזוגיות שלכם ומכאן היכולת שלו לגרום לכם ליותר כוח פיזי ומוטיווציה למלא את המטרות שתכננתם. היזהרו מלפעול בצורה פזיזה כדי לממש דברים שמאוד חשוב לכם לבצע. השתדלו לבוא קצת יותר מפויסים אל הקרובים והחשובים לכם ובכך למצוא את הדרך לשלבם בתוכניותיכם.  


 

שור

 

השבוע ובמשך כל החודש הקרוב כוכבים רבים נמצאים בבית העבודה שלכם ולכן לעיתים  יכולת הביצוע שלכם תתעכב ואף מצב הרוח שלכם יהיה ירוד מעט בעקבות זאת. בנוסף, השמש בשמיים שנמצאת גם היא בזווית מאוד מאתגרת עבורכם ובצמוד לכוכב מרקורי האחראי על התקשורת שגורמים לכך שאתם נוחים לכעוס . השתדלו לחשוב בצורה לוגית ופחות רגשית כדי לפעול נכון.  


 

תאומים

 

נושאי זוגיות ושותפויות ימשיכו להיות מאוד משמעותיים בתקופה הזו כיוון שהכוכב האחראי על יחסים והמוכר בשמו וונוס, מבקר הפעם במקום שמכריח אתכם להתנהל אחרת מבחינה אישית. אתם צפויים לבשורות טובות  מבחינה זוגית אך לא בטוח שהן ישמחו אתכם כפי שהצד השני היה מעוניין. לצערכם , כל הקשור לנושאים אלה עדיין לא מתנהל בספונטניות שהייתם רוצים.   


 

סרטן

 

השמש בשמיים בלוויית כוכב התקשורת מרקורי, עברו למזל מאזניים שהוא בית המשפחה שלכם ולכן אתם מתחילים להרגיש קושי בנושאי המעגל הראשון של המשפחה וגם בהתנהלות הכללית סביבכם. מומלץ לכם להשקיע הפעם בעצמכם ובמקורבים לכם על מנת להגיע להישגים שבעיניכם טובים יותר. את מירב המרץ שיש לכם מומלץ להשקיע  במצבים של זמן איכות עם הקרובים לכם.


 

אריה

 

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם היצירתיות הטבעית והקשר שלכם עם אנשים קרובים בכל הנושאים הקרובים ללבכם בתחום היצירתיות. ייתכן שמבחינה אישית נושא זה עלול להיקלע לקשיים על רקע העובדה שיש לכם לעיתים צורך בהסתגרות ואף רצון להסתיר את מחשבותיכם האישיות  ולפעול רק במקומות שאתם חייבים לעשות זאת.  


 

בתולה

 

אתם נמצאים בתקופה שבה היכולת שלכם ליצור מצב כלכלי חדש על רקע היכולות הטבעיות שלכם בנושאים כספיים מתגלה כמוצלח למדי ואכן אתם עושים זאת בכישרון רב.  זה גם הזמן הנכון לשקם מערכות יחסים שמזמן התמסמסו בעקבות התבוננות אחרת על החיים ואתם חשים שהנה הגיע הזמן לנסות לתקן את העבר ובאם אפשר, לדאוג גם לקרובים שלכם.  


 

מאזניים

 

אתם עובדים תחת לחץ ועסוקים מאוד בליצור רושם חדש ונכון יותר אודותיכם. כבר תקופה ארוכה שאתם מייחלים לתקופה כזו שתגיע והנה עכשיו יש לכם את ההזדמנות ליצור לעצמכם מעגלים חברתיים חדשים במישור האישי. ואכן אתם מקבלים הערכה רבה ויותר מתמיד ולכן זה בדיוק הזמן הנכון לנצל את ההישגים שלכם עד תום ולנסות לשפר את מעמדכם גם ברמה הארצית.


 

 

עקרב

 

אתם מתאמצים מאוד לעמוד בציפיות המקצועיות ובונים את עצמכם לאט ובטוח ולמרות שפעמים רבות אתם מרגישים שהנטל כבד לכם מדי, אתם לא מתייאשים. כוכב סטורן המביא איתו קשיים ואתגרים שונים נמצא הפעם במקום בו הוא גורם לכם להבין ברמה האישית העמוקה ביותר שכדי להצליח, אתם חייבים לעשות שינוי ולא יכולים להישאר באותו מקום שבו אתם נמצאים היום.


 

קשת

 

אתם עוברים שינויים משמעותיים רחבים ביותר בתחומי חיים רבים. מבחינה חברתית אתם בולטים מאוד ונראה שמחפשים את קרבתכם בכל מקום בגלל יכולותיכם האישיות. יש לכם תחושה שאתם חייבים לקחת אחריות על חייכם ומטרותיכם ולפעול להשגת המטרה, עובדה שפעמים רבות זלזלתם בה והתייחסתם לתחומי חייכם השונים, כאל ברור מאליו. זה הזמן לצאת ולהילחם על מטרותיכם.


 

גדי

 

אתם נמצאים בתקופה בה כוכב השפע נמצא בבית הכספים שלכם ומשפיע עליכם לטובה בכל התחומים החשובים לכם שבהם אתם רוצים להצליח. זה בדיוק הזמן להפעיל את הקשרים האישיים והחברתיים שלכם ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה גם הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו.


 

דלי

 

זוהי תקופה מצוינת להשקיע את עצמכם בלנסות לנפץ פחדים שהתעוררו בכם ובחיים הקשורים למעגל הראשון של חייכם. כוכב התקשורת מרקורי שנמצא במזל מאזניים כרגע הוא המזל שגורם לכם להיות רגועים במקצת ולא להגיד את כל העולה על דעתכם ולעיתים גם בחוסר טאקט. חשוב מאוד שלא תמשכו את החבל מהר מדי ולכן עליכם להתנהל בשבוע זה בזהירות רבה.  


 

דגים

 

נראה שאתם עוברים מהפכים די משמעותיים בחיים בגלל העובדה שיש לכם צורך לעבוד קשה ובכך ליצור לכם דרכים חדשות להשפעה על אנשים שיכולים לעזור לכם בהמשך הדרך. הכוכב וונוס שמביא מערכות יחסים טובות נמצא אצלכם במקום המקושר עם הקריירה האישית שלם ולכן אנשים וחברים קרובים ישמחו לעזור לכם על מנת להצליח ולהתקדם הלאה.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש