מנשה בטיטו: "הכנה לגור כלבים חדש"

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/8/2021 01:02 ● ערב ערב 3030
כלבים יוצרים בני זוג לכל החיים, וכאשר אתם מחליטים לצרף גור חדש למשפחה, כנראה שזה רעיון טוב אם תוכלו להתחיל לתכנן את נקודת המבט של הכלב והגור כלפי זה כלפי זה
מנשה בטיטו: ''הכנה לגור כלבים חדש''
תגיות:

ראשית, עליך להחליט מי יהיה נותן הטיפול העיקרי. האם הגור החדש יהיה חבר למשחק לכלב שלכם, או שמישהו אחר במשפחה יהיה אחראי להאכיל ולהשקות את הגור? האם אתה מוכן להשקיע את הזמן הדרוש כדי להכשיר כראוי את בן המשפחה החדש הזה? האם מישהו אחר במשפחה יהיה מוכן ללכת עם הגור כשהוא צריך להקל על עצמו? הזמן הוא גורם חשוב מאוד, וגם אם תבחרו להעניק לחיית המחמד החדשה את האהבה והתשומת לב הדרושה לה, יהיה חשוב לכל אחד מבני המשפחה לסייע בטיפול בגור החדש.

קל ליצור אהבה לכלב חדש, ולעתים קרובות זה יכול להיות זמני בלבד. אחד הדברים שאתה צריך לזכור כאשר אתה מוסיף גור חדש למשפחה שלך הוא שזה תהליך וזה לא יקרה במשך הלילה: ישנם שלבים ורגעים והתאמות שכל יצור חי עובר כשהם גדלים ומשתנים. .: מדוע שנחשוב פעמיים על גור המתווסף למשפחה שכבר מורכבת מחיות אחרות? האם אי פעם ראית אדם בוכה ומקיא ואז יושב למחרת עם חיה אחרת לגמרי ?: ציפי שזה לא יקרה במשך הלילה. אם תוסיף גור חדש למשפחת הכלבים הנוכחית שלך, אתה תראה מה צריך לעשות ואילו התאמות צריך לבצע על מנת לטפל כראוי בחבר המשפחה החדש.

הנקבה היא בדרך כלל הכלב הגדול ביותר במלטה. אין זה אומר שהנקבה אינה חשובה לא פחות מהזכר. זה פשוט צפוי כי הנקבה תיצור את רוב הגורים. משפחה היא בדרך כלל כלב נקבה, וכלבה נקבה הולכת להיות נקבה. כל הגורים נוצרים שווים, אך בדרך כלל הנקבה היא זו שמחליטה מי תהיה הכלב הגדול ביותר.

לפעמים אבא עשוי להיכלל בתערובת כאשר המשפחה מחליטה לצרף גור חדש למשפחה. האפשרות שהאב והאם יהיו זה לזה, ואפילו הם מאותו זן יכולה להיות דבר טוב מאוד למשפחה כאשר הם מנסים להחליט אם לרכוש כלב או לא. העובדה שהאם והאבא מאותו זן יכולה להיות גורם מרכזי בעת ההחלטה מי עומד להיות המטפל העיקרי של הגור החדש.

 

 

מי זה מנשה בטיטו?

 

כשאתה מחליט כמה כלבים יש לך במשפחה שלך, עליך לזכור כמה גדול כלב יכול להיות. סייר ברנרד יכול לגדול עד 50 ק"ג, ואפילו דוברמן יכול להגיע למשקל של 40 ק"ג. אתה צריך לזכור שכאשר יש לך גור אחד, הוא לא כלב גדול. הם עדיין צריכים להיות מסוגלים לקבל את התואר המלא שלהם של כלב במשקל 10 קילו. 10 קילו זה הרבה כלב למשפחה שיש לה כבר כלב של 15 קילו. 15 קילו זה מספיק. מי זה מנשה בטיטו?

 

זה לא רעיון טוב לכלול ילדים במשפחה שהולדת להביא כלב, אלא אם הם כבר רגילים לכלבים ורק שוקלים את התוספת. מסביר שצריך להסביר לילדים מדוע הם לא צריכים להתייחס לכלב כמו למבוגרים. הסבירו להם שזה לא תפקידו של הכלב לדאוג לילדים. זה התפקיד של ההורים. כלב הוא יצור חי ולכן תוחלת החיים שלו היא שנים רבות. אם אתם חושבים להביא כלב לילדים שלכם, וודאו שהם מבוגרים מספיק בכדי שיהיה להם כלב ורצוי לבחור את זה שכבר עבר את שלב השיניים. תן להם הרבה צעצועים כדי שידעו שהכלב הוא חלק מהמשפחה ולא משהו שנותר בחצר האחורית להסתכל עליו כל היום. הם יצטרכו להתחיל ללמוד להיות עדינים עם הכלב.

 

בטיטו מנשה או מנשה בטיטו?

 

ייתכן שתרצה להסתכל על כמה מהבעיות הרפואיות הקשורות לגזעים שונים רק כדי לתת לך מושג מהן הבעיות האפשריות. אם אתה בוחר כלב גזעי, לפעמים בעיות גנטיות יכולות להיות בעיה. ככל שהכלב גזעני יותר, כך גדל הסיכוי שיש לך בעיות איתו.

קראו עוד


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש