חוזרים לבית הספר עם כפר השעשועים כמובן

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: יח"צ ● 19/8/2021 00:25 ● ערב ערב 3031
שנת הלימודים החדשה בפתח, וזה בדיוק הזמן להצטייד בכל הרצוי והדרוש לקראתה ולא לחכות לרגע האחרון ● ב'כפר השעשועים' כבר מחכה לכם הצוות המתודרך היטב עם כל הטרנדים החמים וכל מה שלא תרצו לפספס ● 'כפר השעשועים' - בזכות השירות המקצועי והאישי, המגוון הגדול, המחירים הנוחים והטרנדים הכי חמים בתחום
חוזרים לבית הספר עם כפר השעשועים כמובן
תגיות:

כל שנה מרגש מחדש לשוב אל ספסל הלימודים עם ציוד חדש, חדיש, שיעשה את השנה ליפה יותר. וכדי שכל זה יקרה, אתם יותר ממוזמנים להגיע אל 'כפר השעשועים', שם תפגשו צוות עובדים ותיק ומנוסה שהשירות הוא נר לרגליו. בנוסף, במקום עובדים גם בני נוער – שחיים את הנושא בעצמם – ומי כמוהם יודע על מה אתם חולמים. היחס האישי וההיכרות רבת השנים עם כל לקוח ולקוחה, ובעיקר עם הלקוחות הצעירים – הנוער, כל אלו תורמים לידיעת הרצונות האישיים של כל אחד ואחת ומסייעים במציאת הפריטים הרצויים ביותר. לא מיותר לציין כי הצוות הנפלא עובר הדרכות מקיפות בנושא עם דגש על מתן שירות ועל חידושים ועוד (לאחרונה עבר הצוות הדרכה מקיפה על תיקי 'קל גב'), וכך החיים שלכם ההורים, הנוער והילדים הופכים קלים ומהנים יותר, ורכישת ציוד לביה"ס – הופכת לחוויה מהנה ביותר.

 

 

תיק התיקים


'כפר השעשועים' מציע ללקוחותיו, בין יתר פריטי ציוד החזרה לבית הספר, את המגוון הגדול באילת של תיקים לבית הספר, והשנה גם תיקים של חברות חדשות לצד החברות הוותיקות והמוכרות. וכדי להמחיש במעט מה שקורה בחנות, אז קבלו טעימה: תיקי 'קל גב' האיכותיים במגוון ענק (ניתן להתרשם מהקטלוגים של החברה באינטרנט), כן כן וגם תיקי 'קל גב' ה'זרוקים' המגניבים לבנים ולבנות במגוון רחב. גולת הכותרת השנה היא כמובן מארזים איכותיים ביותר לעליה לכיתה א' מבית 'קל גב', הכוללים תיק אורתופדי, קלמר מתרחב, בקבוק שתיה + כיסוי תרמי (שומר על טמפרטורה ס.ס.ש), קופסת אוכל + כיסוי תרמי ועגלת נשיאה, הכל הכל כדי להתחיל את כיתה א' ברגל ימין. 
בנוסף למותג המוביל 'קל גב', תמצאו בחנות כאמור תיקי מותגים שהנוער אוהב, כמו: 'פילה', 'פומה', Sprayground – התיקים המדוברים ביותר בארץ ועוד ועוד.
לצד התיקים, תמצאו כמובן את כל הציוד הנלווה המשלים הדרוש, בין היתר: מחברות, קלסרים, יומנים, ציוד כתיבה, דיסק און קי, תנ"ך, מילון כיס, מחשבונים לכל הגילים ובכל הרמות (גם של Casio), מפיות אוכל, בקבוקי שתיה, קופסאות אוכל ועוד ועוד ועוד.

 

כפר של שעשועים וצעצועים


חלק גדול מחנות 'כפר השעשועים' הפך פניו לטובת החזרה לבית הספר. אך בחלקו השני של החנות - נותרו כל המשחקים והמוצרים שהילדים חולמים עליהם ורוצים אותם. משחקים, דמויות מותגים, מכוניות שלט, בובות ערכות יצירה, הפתעות לימי הולדת ועוד. על מנת שתוכלו לדעת מה חדש, מה חזר למלאי, היכנסו והיו חברים בדף הפייסבוק של החנות וגם היכנסו לאתר האינטרנט של החנות (מופיעים בהמשך הכתבה). 
מחירים שווים לכל כיס 
ב'כפר השעשועים' משתדלים להיות עם יד על הדופק ומציעים ללקוחות מחירים טובים ביותר. בידקו בעצמכם -  לפני שאתם עושים קניות לקראת שנת הלימודים, השוו מחירים ותגלו ש'כפר השעשועים' מציע לכם את המחירים הטובים ביותר עם הרבה הפתעות נוספות בחנות וכמובן – עם מבצעים שווים.

 

פינוקים ומבצעים חמים:

 

 

  • על כל קניית ציוד לבית ספר מעל 200 ש"ח - ישנן הפתעות לילדים.
  • מבצעים מיוחדים לקונים: מפית שולחן, שעון בריאות, שעון איתור ילדים, כובעי 'אדידס' וכדורגל 'אדידס' - שאלו את המוכרים בקופה ותהיו מופתעים...
  • מבצע רק אצל המוכרנים - תיק 'אקס בג' עם עגלה לכתה א' - מחיר הפתעה!!!!!!!!!!!!

 

 

את האילתים מחבקים ומפנקים ב'כפר השעשועים'. תושבי אילת נהנים מ- 10% הנחה על כל החנות, למעט המוצרים שבמבצע (אין כפל מבצעים). 


ניתן להזמין מוצרים דרך אתר האינטרנט של כפר השעשועים אילת kfareilat.co.il. ניתן להתעדכן גם בדף הפייסבוק, בין היתר ממבצעים – הקלידו בחיפוש: כפר השעשועים אילת - אפשר לקנות להם יותר.
אז מה נאחל לקראת השנה החדשה? שנה נטולת קורונה, נטולת זום, עם מפגשים עם חברים, עם לימודים בכיתות, ואימרו אמן. יאללה, נפגשים בבית הספר!

כפר השעשועים אילת, מיקום: מרכז 'הביג', טלפון: 08-6315468.
 פתוח: ימים א-ה 09:30-21:30, שישי- 09:00-15:00, מוצ"ש 19:00-22:30.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת