ממשיכים לשפר את פינוי האשפה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 12/8/2021 08:30 ● ערב ערב 3030
כחלק משיפור השירות והתייעלות ארגונית ואנרגטית, רכשה העירייה 2 משאיות פינוי אשפה נוספות מהמתקדמות והחדישות מסוגן. אלה התווספו לגראפ חדש שרכשה העירייה בשנה החולפת לאיסוף גזם וגרוטאות. מעבר לטכנולוגיה המשוכללת שמאפשרת פינוי יעיל, מהיר ושקט יותר, הותאמו המשאיות לתפיסה העירונית כעיר חכמה וירוקה כולל התקנת מערכות מתקדמות בתחום הבטיחות בדרכים, בחיסכון בדלק, בצמצום זיהום האוויר ובפעילות השקטה כאמור של מערכות הדחס על מנת למזער מטרדי רעש בצירי פינוי האשפה.
ממשיכים לשפר את פינוי האשפה
תגיות:

המשאיות החדשות מצטרפות לצי הקיים שכולל כעת 13 משאיות מסוגים שונים שרכשה העירייה בשנים האחרונות. המשאיות החדישות מסוג דף 26 טון באמצעותן ניתן לבצע פעולות היפוך לדחס כולל פינוי מכולות וגרירת מכולות לניקוי ושיקום בתחנת המעבר. עוד מצוידות המשאיות במערכת המאפשרת מעקב בזמן אמת אחר התנהגות הרכב והנהג. עלות כל משאית כ – 920 אלף ₪. תהליך ההתייעלות לצד שיפור השירות ורמת הבטיחות, מצטרפים לפעולות העירייה לשיפור איכות חיי התושבים בעיר.

ראש העירייה –אלי לנקרי הגיע לראות מקרוב את עבודת המשאיות וברך את הגורמים על הרכישה הנבונה. "אין ספק שזה יסייע לנו לתת שירות טוב ואיכותי לתושבים בסטנדרטים גבוהים, שיאפשרו לנו להשביח את איכות החיים של התושבים. לא נחסוך במשאבים ובמאמצים לייעל כל העת את השירות עבור תושבי העיר והנופשים בה". 

עוד ציין לנקרי את החשיבות בשיפור השירות בעת הזו בה העיר מלאה ותוססת. בעניין זה מציין מנהל האגף לשירותים עירוניים בעירייה, כי בחודש האחרון חלה עליה של פי 1.5 בכמות האשפה המפונה בשכונות. בחודש ממוצע עומדת הכמות על כ – 150 טון ביום. לצד פינוי האשפה שמבצעת העירייה בתוך העיר, נמצאת העירייה לקראת מכרז חדש לפינוי אשפה באזור התיירות ובאזור התעשייה המתבצע גם כעת על ידי קבלני משנה.

מצורפת תמונה של חניכת המשאית החדשה. בתמונה: ראש העירייה – אלי לנקרי, מנכ"ל העירייה – פיליפ אזרד, סמנכ"ל העירייה וראש מינהל שירות לתושב – עופר אברהם, גזבר העירייה – אסי בן חמו ומנהל מחלקת רכב בעירייה – פרדי אברהם.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש