השוואת ביצועי קרנות השתלמות ב2021

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/8/2021 08:27 ● ערב ערב 3029
בעולם הפיננסים קיימים כיום לא מעט כלים שונים אשר יכולים להוות עבורכם תחליף לפיקדון בעל הריבית הנמוכה שבבנקים, בחלקים מאותם כלים תצטרכו ''לעבוד'' סביב ההשקעה ובחלק מהכלים תוכלו לשכוח מקיום ההשקעה שלכם עד למועד שבו החלטתם
השוואת ביצועי קרנות השתלמות ב2021
תגיות:

בעולם הפיננסים קיימים כיום לא מעט כלים שונים אשר יכולים להוות עבורכם תחליף לפיקדון בעל הריבית הנמוכה שבבנקים, בחלקים מאותם כלים תצטרכו ''לעבוד'' סביב ההשקעה ובחלק מהכלים תוכלו לשכוח מקיום ההשקעה שלכם עד למועד שבו החלטתם. אחד מאותם כלים הוא ללא ספק קרן השתלמות אשר משולמת על ידי המעסיק ועל ידי העובד, ביחס של 1-3. תוכלו לפדות קרן ההשתלמות שלכם אחת ל3 שנים עבור השתלמויות מקצועיות או לאחר 6 שנים ועד סכום של 15 אלף בתור שכירים ו18 אלף בתור עצמאיים. אבל בכדי שתדעו באיזו קרן פנסיה אתם יכולים לבחור, קבלו השוואה קצרה בכל הנוגע לביצועי קרנות השתלמות לשנת 2021

 

השוואת קרנות השתלמות - נתונים יבשים

 

אך לפני שאתם מתפרצים אל משרד המנהל שלכם ומבקשים להעביר את קרן השתלמות מקופה אחת לאחרת, ישנם כמה פרמטרים שעליכם לדעת עוד לפני שאתם חותמים על ההסכם. ראשית חשוב שתדעו מה הם דמי הניהול של הקופה שלכם, מכיוון שבשנת 2021 מקובל לשלם עד כ0.8 אחוז כך שאם דמי ניהול הקרן שלכם גבוהה מזה חשוב שתשימו לב לכך. הפרמטר השני הוא מדד התשואה של הקרן לפחות בחמש השנים האחרונות, להבין את ההתנהלות הקרן וההכנסות בשנים האחרונות. יחד עם זאת אין הדבר אמור להעיד על התנהלות הקרן או הרווחיות שלה בעתיד, אלא ללמד על תנועות חדות שעברה הקרן ואת ההתנהלות הכללית של הקופה המחזיקה בה. את כל אלו תוכלו לבדוק באתר ''גמלנט'' ובו כל המידע הצריך בנוגע לדמי ניהול, תשואות בחמש השנים האחרונות ועוד מידע מועיל.

 

הטובות ל2021

 

  • ילין לפידות- החברה בעלת 30 שנות ותק באנליזה והשקעות בבורסה הישראלית ובחול, ממוקמת במקום הראשון לחודשי יוני 21. החברה בעלת היקף נכסים של 16 מיליארד שקלים נהנת מתשואה מצטברת של שמונה אחוזים מתחילת השנה.
  • מיטב דש- אחת מחברות ההשקעות הפופולריות בישראל עם היקף נכסים בשווי של כ159 מיליארד שקלים נכון לשנת 2021. יחד עם הזאת קרן ההשתלמות של החברה עשתה תשואה מצטברת של 8.67 מתחילת שנה ומדורגת שנייה לחודש יוני.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש