טיפים לעיצוב הסלון

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/8/2021 08:25 ● ערב ערב 3029
עיצוב הסלון מהווה איזה שהיא אמרה שלנו אל תוך החלל שבו אנו חיים ומבלים לא מעט זמן אל מול מסך הטלויזיה או דרך ארוחות משותפות עם שאר בני הבית. דרך עיצוב שכזה נוכל גם לבטא את עצמנו, בין אם יהיה בתמונות מעוצבות, כיסאות חדשים, ספה, שטיח או אפילו סתם צבע שירענן את מראה הקירות
טיפים לעיצוב הסלון
תגיות:

במיוחד כיום אחרי מגפת הקורונה שגרמה לרבים מאיתנו לבלות לא מעט זמן בבית, עיצוב מחדש של הסלון יוכל להשרות לנו אווירה חדשה ואולי אף לשנות אותה לחלוטין אחרי שצפינו בעיצוב כל כך הרבה זמן. אז מה השיפוצים שתוכלו לעשות גם כשאין תקציב? איזה צבע או טפט יוכל להפוך את הקיר שלכם למרתק ומרענן?

 

בלי הרבה מאמץ וכמעט ללא עלות

 

עיצוב הסלון יכול להסתכם אפילו בפעולות הקטנות שתוכלו לעשות כמו שינוי של מערכת הספות בסלון, אשר תעניק מראה חדש לסגנון הביתי ויכולה להסתכם במעבר של כורסא אחת אל מקום שונה או להחליף את מיקום הטלויזיה. תנועה שכזו אכן יכולה לעזור לכם לשנות את האווירה בסלון, היא אינה אמורה לדרוש מכם עלויות נוספות לעיצוב הבית.
ובמידה ותרצו גם לבצע את עיצוב הסלון עם מינימום של עלויות תוכלו לרכוש מנורה שתעניק לכם תאורה שונה ומרעננת לחלל הסלון, יחד עם שינוי הספות או הזמנון הסלון אכן יקבל תחושה שונה לגמרי.  עם זאת ניתן ללכת על מהלכים גדולים יותר כמו הדבקה של טפטים לסלון על כל הקירות.

 

ריצוף וקירות

 

אחד האלמנטים שלא פחות חשובים בכל הקשור לעיצוב הסלון והבית בפרט, אלו הקירות שמלווים אותנו לאורך כל השהות שלנו בחלל הסלון והרצפה שאנו דורכים עליה. שינוי עיצוב הרצפות עלול לקחת זמן ובמידה ואתם גרים בבית שכור יתכן והדבר גם אינו משתלם או מקובל על בעל הדירה, לכן הכנסה של שטיח אל אזור הסלון יגרום לתחושה שונה בעיצוב הסלון ויאפשר לכם להכניס צבע אחר שישתלב עם הריצוף או הריהוט שכבר קיים. תוכלו לבחור שטיחים במבחר סגנונות וצבעים שונים, אך יחד איתם תוכלו גם כן לצבוע רק את קירות הסלון ולהפוך את הסלון לחלל חי יותר או מעומם.
קירות הסלון יכולים להיצבע בצבע צהוב על כל גונוויו הבהירים ולגרום לתחושה של תאורה מחודשת, כך גם צבעים כמו סגול בהיר, תכלת ואפילו ירוק יגרמו לחלל הסלון שלכם להראות אחרת לגמרי.
להתרשמות נוספת - https://g.page/r/CawZmCVPy3kVEAE


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש