שומרים על ההנחיות כדי שלא נחזור לאחור

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/8/2021 18:30 ● ערב ערב 3029
לצד גיוס נאמני הקורונה המסיירים במרחבים הציבוריים ומסבירים לעוברים ושבים את חשיבות ההנחיות, הציבה העירייה מיצג הסברה בטיילת הצפונית לעידוד התחסנות ושמירה על ההנחיות גם בקרב המוני ישראל הנופשים באילת. המיצג המדמה חדר בו שוהים שני קשישים בסגר, משך את תשומת לבם של העוברים ושבים, שעצרו, שאלו ואפילו הצטלמו. לצד המיצג חולקו למעלה מ – 1,500 מסכות אותם הקפידו לעטות העוברים והשבים על רקע הצפיפות לאורך הטיילת.
שומרים על ההנחיות כדי שלא נחזור לאחור
תגיות:

כחלק מהמאמץ העירוני והלאומי למניעת התפשטות הקורונה, הציבה עיריית אילת בתחילת השבוע (ימים ראשון ושני) בטיילת הצפונית, מיצג הסברה לעידוד התחסנות ושמירה על ההנחיות, גם בזמן החופשה באילת. המיצג, חדר שקוף המדמה סלון בית של זוג קשישים הנאלצים להסתגר בביתם, על רקע העלייה בתחלואת הקורונה והחשש לבריאותם. בחדר השקוף שהו כאמור זוג מבוגרים, שחקנים במקצועם, אשר שיקפו לעוברים ושבים את המציאות אותה הם חוו בשנה וחצי האחרונות בין ארבע קירות. מטרת המיצג שפעל מידי ערב בין השעות 20:30-23:30, לחדד בקרב העוברים ושבים את ההנחיות ואת חשיבותן למען הבריאות האישית, המשפחתית והקהילתית וכן לעודד התחסנות, מתוך אחריות חברתית וערבות הדדית. מחוץ לחדר חולקו לעוברים ושבים למעלה מ – 1,500 מסכות חד פעמיות.

לצד פעולות ההסברה, תוגבר גם מערך הבדיקות ובהתאם להנחיית ראש העירייה – אלי לנקרי נערכים לעידוד התחסנות גם בקרב הילדים לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב. זה המקום לקרוא שוב לציבור להקדים להתחסן, להקפיד להיבדק ולשמור על ההנחיות. החיסונים מתקיימים בבית חולים ״יוספטל״ ובקופות החולים. בדיקות קורונה מתקיימות בקופות החולים, במתחם הבדיקות הסמוך לתיכון ״רבין״ החל מהשבוע, כמעט כל השבוע (ימים ב׳-ה׳ וביום שבת בין השעות 14:00-22:00, ביום שישי 9:00-15:00) ובדיקות מהירות בשר״פ אילת.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש