המוקד העירוני זמין גם בוואטסאפ

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/8/2021 18:28 ● ערב ערב 3029
כחלק משדרוג השירות לתושב ולצד מגוון שירותים דיגיטליים, ניתן מעתה לפנות למוקד העירוני גם באמצעות אפליקציית וואטסאפ. חוסכים את זמן ההמתנה ושולחים הודעה על מפגעים במרחב הציבורי כולל תמונה. המוקד זמין בוואטסאפ שמספרו 0507475106.
המוקד העירוני זמין גם בוואטסאפ
תגיות:


כחלק מהתייעלות כוללת של העירייה, עובר המוקד העירוני שדרוג מתמיד החל מהתקנת מערכת חכמה לרישום הפניות והעברה לטיפול יחידות העירייה, מערכת לניהול תורים, משלוח הודעת טקסט לתושב הפונה ועוד. עוד במסגרת תהליכי ההתייעלות, יכולים תושבי העיר ואורחיה לפנות למוקד העירוני גם באמצעות האפיקים הדיגיטליים: אתר העירייה ופייסבוק העירייה. שיתוף הפעולה עם מוקד המצלמות אליו מחובר מערך המצלמות העירוני הכולל מעל 300 מצלמות מאפשר גם הוא טיפול מהיר בשיתוף יחידות האכיפה של העירייה.

 

כאמור כחלק משיפור השירות, ניתן מעתה לפנות למוקד העירוני גם באמצעות הוואטסאפ. מה שנדרש לעשות הוא לשמור את המספר 0507475106 באנשי הקשר. לציין שם מלא של הפונה וכתובת מדויקת של המפגע כולל תמונה. בשלב ראשון, השירות יהיה זמין בין השעות 7:00-23:00 ובהמשך 24/7. המספר זמין להודעות וואטסאפ בלבד. שיחות קוליות או וידאו, לא יקבלו מענה.

 

אלון יששכרוב – מנהל המוקד העירוני ציין, כי הוואטסאפ נועד להעברת מפגעים בלבד, תברואה, תחזוקה וניקיון. בנושאים דחופים יש להתקשר 106. במוקד העירוני צופים, כי הפניה באמצעות הוואטסאפ תהווה כלי נוח ויעיל בקשר של התושבים מול המוקד ויוסיף לשפר את השירות על ידי כך שלא יידרש לתושב זמן המתנה, מה שצריך זה רק לשלוח הודעה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש