אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 2/8/2021 09:09 ● ערב ערב 3029
טיפ לילידי השבוע ● כוכב מארס שמביא איתו עשייה וחשיבה רבה ימצא בבית הכספים שלכם ועל כן תהיו עסוקים בנושאים כלכליים כשנושא זה עומד להיות רגיש עבור רובכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טל, 2248626- 052 ● Shirel.zila@gmail.com
תגיות:

 

טלה

 

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מארס שמביא עשייה והוא גם הכוכב המזוהה איתכם לבית העבודה שלכם, כך שתרגישו את האנרגיות שלכם עולות ומתעוררות ביחס לכל הכרוך במערכות יחסים על רקע מקצועי, כיוון שגם כוכב וונוס האחראי על יחסים מבקר אצלכם בבית העבודה ונושאי קריירה ועבודה יהיו אצלכם על הפרק במיוחד לאור העובדה שמאוד חשוב לכם להפוך עבודה רגילה למצב של קריירה.   


 

שור

 

אתם עוברים תהליך מאוד מעניין בכל מה שקשור למערכות יחסים אישיות ובתחום המשפחתי. נראה שלאחרונה החיים לא ממש פינקו אתכם ולכן נאלצתם לקחת אחריות בתחומי חיים שעד לאחרונה העדפתם לא להתעמת איתם. המשפחה הקרובה גוזלת מכם די הרבה זמן ואנרגיה, אך אתם מרגישים שאתם מחויבים לה בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם. נסו להביע את דעתכם האמיתית.


 

תאומים

 

בחודש הקרוב תהיו עסוקים מאוד בחיפוש דרכים מקוריות לשפץ את סביבת המגורים שלכם ובחיפוש אחר משאבים פיננסיים שיעזרו לכם להגשים את תוכניותיכם. יש לכם עכשיו הזדמנות לעשות שינויים משמעותיים שיכולים לשנות את חייכם מהקצה לקצה. מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה שהיא קצת מעורפלת עבורכם בנוגע לתכנון עתידכם, אך אין זה הזמן להחליף עבודה.


 

סרטן

 

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם על רקע כלכלי כיוון שהשמש בשמיים מאירה נושאים אלה ביתר שאת וגורמת לכם לקחת אחריות על תחומי חיים שונים למרות שלא היו בתוכניות שלכם מלכתחילה. יש לכם פוטנציאל לקבל עזרה מאנשים שאוהבים אתכם, כך שאין חשש שלא תעמדו בתוכניותיכם ובהתחייבויות שלקחתם על עצמם. חשוב מאוד שתשתפו את הקרובים לכם במושבותיכם.


 

אריה

 

ילידי המזל אמורים להיות מאוד מרוצים השבוע בגלל העובדה שאתם מרגישים שהכוחות שלכם מתחדשים בגלל ביקור כוכב העשייה מארס במזל שלכם בכל החודש האחרון. יש לכם יכולת פיזית טובה לממש את תוכניותיכם ולקבל תמיכה ועידוד מהקרובים לכם ביותר. ייתכנו הפתעות על רקע משפחתי שיגרמו לכוכב מארס שהיה עד החודש במזל שלכם לדחוף במירב כוחותיכם למימוש מטרותיכם.   


 

בתולה

 

בתקופה האחרונה אתם מרגישים הרבה יותר מבוקשים ומקובלים מתמיד ועובדה זו די חדשה עבורכם , ויחד עם זאת גם מאוד מספקת. הגיע הזמן שלכם ליהנות מהיכולת שלכם ליצור מערכות יחסים טובות. יש לכם  צורך להסתגר ועובדה זו קצת מקשה עליכם במימוש מטרותיכם, אבל בהמשך תבינו שהכול לטובה וגם דברים שעכשיו מתעכבים זה מהסיבה שעדיין לא הזמן לממש אותם.


 

מאזניים

 

השבוע תגיע אליכם השמש וגם כוכב התקשורת למשך כחודש לבית המעמד החברתי שלכם ולמקום בו אתם יוצרים את התדמית שלכם כלפי אחרים. זהו מצב המסמל עבורכם התחלה חדשה. וחודש שבו תרגישו שאתם מפתחים באהבה את מערכות היחסים החברתיות שלכם ואתם אהובים ופופולאריים יותר מתמיד. מבחינה אישית זוהי תקופה שבה אתם בונים את עצמכם .


 

עקרב

 

אתם נמצאים תחת השפעת סטורן בבית המשפחה שלכם ואכן כוכב זה ידוע כמורה הגדול ולמרות שאינכם מעוניינים להרגיש כובד, הרי שאתם נאלצים להתמודד עם האנרגיה שלו על ידי הבנת משמעות צרכי הכוכב לעומק. אתם בתקופה שאינכם יכולים להקל ראש בשום נושא בתחומי חייכם, כיוון שעכשיו אתם נאלצים להתמודד עם העובדה שאחריות היא שם המשחק על מנת להמשיך ולהתקדם למטרותיכם בחיים.


 

קשת

 

נראה שלאחרונה אינכם מנהלים את חייכם בחופשיות אלא מנוהלים על ידי החששות שלכם.  זוהי תקופה מצוינת לקחת החלטה ולצאת לחופשה למקום קרוב על מנת להיטען באנרגיות חדשות. אלה מכם שמנהלים מאבקים בירוקרטים, יכולים למצוא השבוע ולמעשה במשך כל החודש הקרוב את האנשים המתאימים שאיתם תוכלו ללכת קדימה ולהצליח בכל תוכניותיכם ואז כמובן שתוכלו לטפוח לעצמכם על השכם.


 

גדי

 

לאחר תקופה לא קלה עבורכם נראה שאתם שוב עולים על הגל בכל הנוגע למערכות יחסים כיוון שכוכב וונוס המביא איתו הקלה בתחומי יחסי האנוש נכנס אליכם לבית המקושר עם היכולת שלכם לנהל קשרים עם אנשים חדשים בתחומים שונים שיכולים לקדם אתכם. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם שיכולה למנף אתכם מקצועית למקומות החשובים לכם תוך שימוש במערכות יחסים כמנוף להתקדמות.


 

דלי

 

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים ביכולת שלכם לתקשר בצורה יותר נכונה ובריאה עבורכם. אתם נמצאים בדיוק בפרק זמן בחייכם שבו אתם צריכים לבדוק עם עצמכם את ההתנהלות האישית שלכם ולהחליט כיצד עליכם לפעול בהמשך. כוכב התקשורת נמצא בבית השותפויות שלכם כך שהוא משפיע גם באופן אישי וגם באופן מקצועי. זה הזמן לטפל באי הבנות שעומדות בדרכיכם.


 

דגים

 

נראה שבתקופה הקרובה אתם הולכים לעבוד מאוד קשה וזאת בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים כמו השמש וכוכב התקשורת נמצאים בבית העבודה שלכם ומשפיעים עליכם גם פיזית. ייתכן והאנרגיות שלכן תרדנה בגלל שאתם פחות משגיחים על בריאותכם. אך זה גם הזמן להיות במודעות מאוד גדולה כלפי עצמכם ולבדוק באם המשאבים הנפשיים שלכם יכולים להכיל הכול.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש