תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 26/7/2021 09:05 ● ערב ערב 3028
טיפ לילידי השבוע - בימים אלה כדאי לכם לעסוק בנושאי כספים כיוון שוונוס מלכת היחסים והיכולת שלכם להתכלכל בצורה חכמה נמצאת אצלכם בבית המקושר עם כל התחום הכספי בחייכם.נצלו זאת !
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

נושאי עבודה יהיו מאוד משמעותיים עבורכם בפרק זמן זה בגלל ביקורם של שני כוכבים יחדיו אצלכם בבית המבטא את היכולת שלכם להצליח מקצועית. כאשר יש שילוב בין הכוכב מארס שמביא עשייה ובין הכוכב וונוס שמביא מערכות יחסים טובות ומהנות בבית העבודה , חשוב שתנצלו זאת לחיזוק מערכות יחסים אצלכם והבאתם למקום בו תוכלו לממש את התוכניות העתידיות שלכם.  


 

שור

 

השמש בשמיים שמאירה תחומי חיים משמעותיים, נמצאת  אצלכם בבית המעגל הראשן של חייכם הוא בית המשפחה, כך שנראה שזוהי תקופה טובה עבורכם, אם כי קצת לחוצה, לפעול בנושא זה ובמיוחד בנושאים שעד עכשיו עדיין לא נפתרו. אתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול הקרובים לכם בנושאים מסוימים, עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובת המשפחה והיחסים התוך משפחתיים.   


 

תאומים

 

השמש בשמיים מפעילה אצלכם את המקום המקושר עם הצורך שלכם לחיזוק ושיפור מערכות היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה,  שזה כולל גם בני משפחה מדרגה שנייה ושלישית וגם מי שמקורב אליכם ברמה הפיזית כמו שכנים ומכרים.  זוהי תקופה מעולה לחיזוק המעמד שלכם כאנשים שאפשר לסמוך עליכם בכל נושא בו אנשים מבקשים מכם עזרה והתערבות חכמה.


 

סרטן

 

כוכב התקשורת שמביא איתו מחשבות ועשייה סביב נושאי כספים במקרה הזה, צמוד לשמש שגם היא מאירה את כל התחום הכלכלי שבו עליכם לטפל. זוהי תקופה טובה לפתור בעיות כספיות שמעיקות עליכם ונראה שתקבלו עזרה מקרובים ומכרים שיכולים לתמוך בכם במקומות שאתם צריכים . השמש בשמיים תאיר לכם בדיוק את הנקודות הנכונות שאותן אתם צריכים לפתור !


 

אריה

 

יום ההולדת השנה מסתמן עבורכם עם הרבה יכולת וכוח פיזי למימוש תוכניות. מעבר כוכב מארס במזל שלכם בחודש האחרון נתן לכם הרבה עוצמה ואנרגיה לבצע תוכניות משמעותיות שאותן רציתם לעשות מזה זמן רב. הפעם כוכב וונוס האחראי על כספים ומערכות יחסים נמצא גם הוא בבית הכספים, כך שיש לכם יכולת לקבל עזרה משמעותית מאנשים קרובים לכם.


 

בתולה

 

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם צורך ורצון להסתגר מעם אנשים אחרים שלא מבינים את הדרך שבחרתם. נראה שאתם בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהיא פותחת פתח עבור העתיד על ידי כך שאתם מוכנים להתמודד עם המעצורים והביישנות הטבעית שלכם שלעיתים מנעה מכם ללכת קדימה כמו שאתם יודעים שאתם מסוגלים ויכולים.


 

מאזניים

 

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים ואף רחוקים אשר יסייעו בידיכם להגיע אל מטרותיכם. הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת טובה במערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם קידום מעמדכם החברתי, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הרצון שלכם להצלחה ולקבל את מלוא הפידבק לכך. למרות האתגרים שבדרך, תצליחו בכל תוכניותיכם העתידיות .


 

 

עקרב

 

השמש בשמיים בלוויית כוכב מרקורי נמצאים שניהם יחדיו במקום המקושר עם עם קידום הקריירה שלכם, כך שנראה שזה הזמן הנכון עבורכם לעשות את הצעד הבא לחיזוק תוכניותיכם בתחום המקצועי. הדבר הנכון ביותר הוא קידום עשייתכם במגמה למצוא את המקום הנכון לכם מבחינה מקצועית שגם תהיו שלמים איתו מבחינה רגשית , כיוון שהיא משקפת אתכם.


 

קשת

 

במהלך כל החודשים האחרונים התלבטתם רבות בענייני משפחה ולכן הגיע הזמן שלכם לקחת אחריות על עשייה ולא רק לקחת כל דבר ללב, עובדה שהשפיעה עליכם ועל עצביכם בצורה שאינה מוסיפה לכם בריאות. אתם חייבים ללמוד להרפות מכל דבר שאינו קשור אליכם ולהרשות לעצמכם גם ליהנות. הדאגה אינה מוסיפה לכם בריאות כידוע. נראה שהסובבים אתכם יבינו אתכם ויבואו לקראתכם.


 

גדי

 

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק ושינוי בכל מה שנוגע למערכת הכלכלית של חייכם בגלל העובדה שכוכב סטורן שהוא גם הכוכב שלכם מבקר בבית הכספים שלכם ונותן לכם חשיבה חדשה לגבי כל התוכניות העתידיות שלכם. נראה שיש לכם צורך עז ללכת קדימה בחיפוש אחר מהות ומשמעות בחייכם, ואתם נמצאים באחת התקופות המאתגרות שלכם ויחד עם כך חשים אומץ פנימי, על מנת לעשות מה שטוב לכם.  


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא גם מחצית השנה שלאחר תאריך יום ההולדת שלכם ולכן נראה שאתם בשלב בו אתם עושים חשבונות הנפש ביחס להישגים שלכם עד עכשיו. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים ומומלץ לכם להקשיב מה מנסים להאיר/ להגיד לכם ובעיקר בכל הקשור לתחום העבודה המקצועי והכלכלי. חברים קרובים יעזרו לכם בגיבוש תוכניות אישיות לטווח הרחוק.


 

דגים

 

בחודש הקרוב תימצא השמש בשמיים בבית המקושר עם כל מה שמתחבר אצלכם עם עבודה, משפחה ועשייה המשתפת בין כולם. נראה שחשוב מאוד עבורכם לראות את הצד הטוב של כל אחד על מנת שתוכלו לעזור לו בדרככם המיוחדת. המשפחה שלכם זקוקה לכם הרבה יותר ממה שחשבתם ועכשיו אם תרצו, זה הזמן להשקיע בהם עוד ועוד ואף לשים את צורכיהם האישיים לפני צורכיכם שלכם.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש