הובלות דירות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/7/2021 05:41 ● ערב ערב 3026
יום המעבר הולך ומתקרב. כמה מוכנים אנחנו מרגישים? מעבר דירה יכול להיות עניין מרגש. ובריגוש הזה אפשר שתהיה מידה מסוימת של עוררות. מה עוד יכול לעורר? המחשבה על העברת כל החפצים הפיזיים למקום החדש. אולי יש הרבה מהם, אולי מעט. כך או כך, אפשר שזה יעלה שאלות בנושא של הובלות דירות.
הובלות דירות
תגיות:

 

שאלות בנושא הובלות דירות

 

אילו מובילים להזמין? האם בכלל לבקש שירותי הובלות דירות? מתי לעשות את ההובלה? וכן הלאה. כשיש כל כך הרבה שאלות וכל כך הרבה אנרגיה בתזוזה, אפשר להתחיל ולבחון פריט-פריט כדי להתחיל ולקרקע את העניינים. יתרה מכך, ישנה חשיבות למתן תשומת לב לפרטים הקטנים, כדי לשמור עליהם בתוך המבנה. ישנן טעויות שאפשר לבצע, הנובעות מחוסר מתן תשומת לב לפרטים הארציים בתהליך המעבר, ונוכל לציין אותן כאן בקצרה כדי שכל אחד שקורא יוכל לקחת אותן בחשבון לתוך השיקולים שלו.

 

לבדוק חברות של הובלות דירות

 

ראשית כל, וייתכן שחברינו בחברת הובלות מיכאל ובוריס יסכימו – יש עניין לבדוק את חברת ההובלות. שכן, אם כבר החלטנו שאנחנו מעוניינים בשירותי הובלת דירות, ייתכן שיהיה ערך להבין עם מי יש לנו עסק. זה לא מספיק לבחור שירות על בסיס מחיר. או על בסיס הבטחות. יש עניין להתעסק עם אנשים שאנחנו באמת סומכים עליהם, באמת מעריכים אותם – שלקוחות קודמים שלהם מספרים דברים טובים. יתרה מכך, יש עניין לעבוד עם חברת הובלות שיש לה ביטוח. וסביר שמדובר בחברה שיש לה רישיון.

על כן, חשוב לחקור את החברה, לבדוק את הרישיונות, המלצות וכן הלאה פריטים כדי לוודא שבחרנו בחברה מתאימה ורלוונטית למעבר הדירה.

ניתן לבדוק עם לקוחות קודמים, לקרוא ביקורות באינטרנט, וכיוצא בזה.   כך או כך, ביטוח בתוקף כמו גם רישיון זה כנראה אלמנט שאפשר לבדוק באם קיים.

 

טיהור פריטים טרם הובלות דירות

 

דבר נוסף שניתן לעשות לפני מעבר הדירה, טרם הזמנת שירותי הובלות דירות, הוא זה של טיהור פריטים. מה זה אומר? הרי זה נשמע דיי משונה, כמעט כמו תרגום ממושג לועזי כלשהו. ובכן, זה באמת תרגום, והכוונה היא ל-purging. טיהור, זיכוך וכיוצא בזה. אנחנו רוצים לקחת מערך מסוים של חפצים ופשוט לשחרר את מה שכבר לא מדויק, לא מתאים, לא משרת, לא רלוונטי. במקום לשלח עם המשאית המון חפצים ולהעביר אותם לדירה החדשה, אפשר להשאיר אותם בדירה הישנה ו/או למסור אותם לאן שמתבקש. זאת כדי גם לחסוך בשטח משאיות ההובלה, גם בשטח הדירה החדשה וגם להתחיל התחלה חדשה מבחינה אנרגטית בכל הנוגע לרכוש.

ניתן לשמור מה שרלוונטי, מה שעושים בו שימוש, ומה שמרגישים קרבה ומשמעות לגביו – באופן אותנטי, מחובר ועדכני למי שאנחנו היום. בונוס נוסף לאותו טיהור בחפצים הוא היכולת לחסוך כסף על קופסאות קרטון, ניירות הדבקה, אריזות עטיפה ואף שימוש במשאית (מבחינת גודל או כמויות של משאיות מעורבות).


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש