עולמות הקולנוע ושירותי הסטרימינג

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/7/2021 05:38 ● ערב ערב 3026
אם בעבר היה נהוג לחשוב כי שירותי הצפייה הישירה בתשלום באינטרנט יגרמו לעולמות הקולנוע להיעלם בעתיד, הרי שהמצב איננו כך כלל וכלל, וזאת על אף הגדילה המשמעותית בנפח המשתמשים של נטפליקס. אנשים רבים ממשיכים לפקוד את עולמות הקולנוע בשל האווירה, המסך הגדולה והתחושה שלא ניתן לחוש בה מצפייה ישירה בתכנים מהבית.
עולמות הקולנוע ושירותי הסטרימינג
תגיות:

 

אפשר למצוא מבחר בלתי נגמר של סדרות וסרטים לצפייה ישירה בשירות של נטפליקס, אך זה לא הכול. בעבור אלו מכם שאוהבים את דיסני, בוודאי תשמחו לשמוע כי הם הולכים להשיק את שירות הסטרימינג שלהם, דיסני פלוס, בארץ. ההשקה תהיה בספטמבר השנה.

 

למה נטפליקס כל כך מצליחים?

 

אם מנסים להבין את הסיבות העיקריות שגרמו לנטפליקס להצליח בכל העולם, מבינים כי יש מספר סיבות בודדות שעושות את ההבדל. ראשית כל, הם לא רק מציעים תכנים לצפייה, אלא גם יוצרים תרגום מובנה ולעתים אף דיבוב בשפה המקומית לתכנים שהם מציעים.

שירותי הסטרימינג האחרים מנסים לצמצמם את הפער ולפצות עם היצע תכנים רחב, וכך למשל דיסני פלוס מתכוונים להציע את כל הסרטים והסדרות המוכרים שלהם לצפייה בשירות עם תשלום חודשי במחיר נמוך במיוחד. רבים נוטים להירשם למספר שירותים וכך ליהנות מכל התכנים שמוצעים לצפייה.

 

תצפו בתכנים האהובים עליכם

 

שימו לב שאם אתם רוצים לצפות בכל התכנים האהובים עליכם, תוכלו לעשות את זה בקלות ובתשלום חודשי סימלי עם השירות של נטפליקס. אם אתם לא כל כך בטוחים האם התכנים שבמאגר שלהם ימצאו חן בעיניכם, תוכלו לבדוק ביוטיוב מהם התכנים החדשים הניתנים לצפייה בשירות וכך להחליט.

במידה ואתם לא כל כך מתלהבים מהתכנים של נטפליקס, תוכלו פשוט להמתין מעט, וזאת עד הכניסה של דיסני פלוס לארץ, בספטמבר. בכל אופן, כמובן שככל שהזמן עובר האפשרויות הופכות להיות רבות יותר, ואתם רק צריכים להחליט מהי הדרך המועדפת עליכם לצפות בכל התכנים שאתם אוהבים. כל השירותים הללו מאפשרים לנו לצפות בכל התכנים שאנו אוהבים בקלות רבה ומבלי לעשות שימוש באתרים לא חוקיים שמציעים תכנים לצפייה ללא רישיון שימוש בהם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש