לראשונה בישראל: תחרות מיס יוניברס הבינלאומית תתקיים בדצמבר הקרוב בעיר אילת ותשודר בלמעלה מ-170 מדינות ברחבי העולם

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 23/7/2021 04:38 ● ערב ערב 3027
שר התיירות, יואל רזובוזב: "למרות האתגרים שמציבה בפנינו הקורונה יש ליצור עוגנים תיירותיים שיקדמו ויציגו את ישראל לעולם, ליום שאחרי הקורונה. תחרות מיס יוניברס היא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי אותו נקיים בישראל בכפוף ובהתאם לכל ההנחיות להן נידרש"
לראשונה בישראל:  תחרות מיס יוניברס הבינלאומית  תתקיים בדצמבר הקרוב בעיר אילת ותשודר בלמעלה מ-170 מדינות ברחבי העולם
תגיות:

תחרות היופי העולמית "מיס יוניברס" תתקיים לראשונה בתולדותיה בישראל. העיר אילת נבחרה להיות העיר המארחת של התחרות שתציין השנה 70 להיווסדה.

 

הישראלים האמונים על הבאת תחרות מיס יוניברס לישראל הם המפיקים  טלי אשכולי ואסף בלכר והיא מתקיימת ע"י ארגון מיס יוניברס העולמי בשיתוף משרד התיירות הישראלי ועיריית אילת. המתמודדות אשר זכו בתואר מלכת היופי במדינתן, ויתחרו על התואר "מיס יוניברס 2021" תגענה לישראל ברכבת אווירית כבר בסוף חודש נובמבר. מדובר בשלושה שבועות של אירועים טלוויזיוניים, המשודרים בשידור חי וישיר לכל העולם וכוללים מופעי חצי גמר וגמר, תחרות השמלה הלאומית, ואירועי גאלה נוספים דוגמת אירוע השטיח האדום, אירועים לקהילה, אירועי צדקה ועוד. מנחה האירוע כמיטב המסורת, יהיה הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה הנודע סטיב הארווי.

שר התיירות, יואל רזבוזוב: זאת הייתה שנה מורכבת אבל יש אופק. יש לנו מדינה מרהיבה עם אזרחים מדהימים שבתושייה וביצירתיות יודעים להתגבר על כל מכשול.  וזאת גם הסיבה שתחרות מיס יוניברס העולמית החליטה לחגוג את שנת השבעים להיווסדה דווקא כאן בישראל. אני שמח לבשר לכם שבחודש דצמבר נארח את התחרות היוקרתית כאן בישראל. תחרות שתוכיח שאנחנו כישראלים נוכל לגבור על כל משבר, לארח כאן אירועים יוקרתיים, לשמור על אופטימיות, לחגוג וליהנות. למרות האתגרים שמציבה בפנינו הקורונה יש ליצור עוגנים תיירותיים שיקדמו ויציגו את ישראל לעולם, ליום שאחרי הקורונה. תחרות מיס יוניברס היא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי אותו נקיים בישראל בכפוף ובהתאם לכל ההנחיות להן נדרש".

לתחרות בישראל צפויים להגיע משלחות מכ-100 מדינות ברחבי העולם, בהן למעלה מאלף ומאתיים חברי משלחות רשמיות, מאות עיתונאים וצוותי טלוויזיה, אלפי חובבי האירוע ותיירים, למעלה מ-100 אח"מים אמריקאים, בהם אמנים מהשורה הראשונה בעולם וצוות שופטים בעלי שם עולמי. האירוע זוכה מדי שנה לסיקור תקשורתי גבוה וישים את ישראל על מפת המדינות  אשר אירחו בעבר את התחרות היוקרתית.

הבחירה בישראל כמדינה המארחת מדגישה שוב את האטרקטיביות של המדינה, את ההיסטוריה העשירה שלה, את מגוון אתרי התיירות והנופש הנהדרים שיש לישראל להציע לצופי התחרות מסביב לעולם. גם אופן ההתמודדות של ישראל עם מגפת הקורונה בשנה וחצי האחרונות היה משמעותי בשיקולים של  קברניטי מיס יוניברס להשתכנע כי יש לקיים השנה את התחרות דווקא בארץ הקודש.  

אירוע בינלאומי כזה יגדיל משמעותית את יחסי הציבור של ישראל ויביא לחשיפה חיובית לעיר אילת ולישראל כיעד תיירות מוביל ומותג בינלאומי המוכר בעולם. התחרות תשודר בכ-170 מדינות ברחבי העולם וברשתות הטלוויזיה המוכרות של FOX לדוברי האנגלית ו Telemundo- לדוברי הספרדית. החשיפה לתחרות מיס יוניברס נאמדת על כ-1.3 מיליארד איש  בכל העולם, שמתעניינים בתחרות בפלטפורמות השונות, בעיתונות הכתובה, העיתונות המקוונת ושידורי הטלוויזיה. כך שעצם קיומה של התחרות  בארץ יגביר את החשיפה החיובית לישראל בכל רחבי הגלובוס וימתג את העיר אילת ואת מדינת ישראל בפרט כיעדים המסוגלים לארח אירועים בינלאומיים ברמה גבוהה, בדומה לאירועי האירוויזיון והג'ירו דה איטליה שהתקיימו כאן בעבר. בנוסף יהווה האירוע תרומה כלכלית לעיר אילת ומנוע צמיחה מרכזי לישראל ולתיירות הפנים והחוץ שלה, כאשר המתמודדות והמשלחות ישהו בישראל ובאילת במשך כשלושה שבועות, במסגרתם יקיימו חזרות, צילומים, סיורים  וישתתפו באירועים הקשורים לתחרות עצמה בכל רחבי הארץ.

 

התחרות היא חלק מארגון "מיס יוניברס" (MUO), המתפקד כקהילה בינלאומית לנשים ברחבי העולם. מטרות הארגון הן להעצים נשים באמצעות הצבת מטרות משמעותיות לעשייה, חיזוק הביטחון העצמי של המתמודדות ויצירת הזדמנויות להצלחה עבורן. תכניות הארגון מייצרות בכל שנה פלטפורמה לנשים ליצירת שינוי חיובי. מתמודדות העבר והווה משמשות כשגרירות בקהילות אליהן הן משתייכות, כמנהיגות, כמעורבות בקהילה שלהן, הן מפתחות לעצמן מטרות אישיות ומקצועיות, ובהיותן מודל למצוינות, הן מתמרצות נשים ונערות אחרות לדבוק בערכים אלו.

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת בפועל: "העיר אילת שמחה וגאה לארח לראשונה בישראל את מיס יוניברס - תחרות היופי העולמית במסגרתה יתארחו באילת מלכות יופי מ – 100 מדינות שייהנו ביחד עם המשלחות מיופייה של עירנו. ביחד איתם ייצפו בתחרות מאות מיליוני צופים מכל רחבי העולם, שייחשפו לנופיה הקסומים של אילת. האירוע בשיתוף משרד התיירות ייערך בנמל אילת מול נופו המרהיב של מפרץ אילת שהוא בין היפים בעולם והרי אדום שמסביב לעיר. כעיר המארחת מידי שנה כ -3 מיליון נופשים מהארץ ומהעולם, לצד עשרות אירועי תרבות וספורט בינלאומיים, אנו שמחים לארח את כל באי התחרות, שינחתו בחלקם בשדה התעופה הבינלאומי של אילת וייהנו במלונות העיר, במסעדות, באטרקציות, במרכזי הקניות וממשאבי הטבע הייחודיים של אילת ביניהם הים והמדבר. אנו מודים לארגון מיס יוניברס העולמי, למשרד התיירות, להתאחדות המלונות, לנמל אילת ולנותני החסות על הבחירה באילת".

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות: אנו גאים לארח את חגיגות ה-70 לתחרות היופי העולמית "מיס יוניברס" באילת – עיר של ים ושמש לכל אורך ימות השנה. אנו רואים באירוע זה הזדמנות למנף את אילת והנגב כיעד תיירותי ואטרקטיבי. התחרות תחשוף מילוני צופים ברחבי העולם למדבר הישראלי המתאפיין בטבע מרהיב, במפגש הים עם הרי אדום, במכתשים עוצרי נשימה וכמובן במזג אוויר חם גם בחורף – מקום שהוא מפלט מן הקור בצפון אמריקה ובאירופה. אני מאמין שעד סוף דצמבר ענף התיירות יפגין ניצני התאוששות מהמשבר והאירוע אף יעודד את החזרתן של הטיסות מחו"ל לשדה התעופה רמון.

טלי אשכולי, מפיקת מיס יוניברס בישראל: מדינת ישראל מוכיחה שוב שהיא עומדת בשורה אחת עם המדינות המובילות בעולם המסוגלות לארח אירועים בינלאומיים בסדר גודל ענק. מזה חודשים ארוכים וכהמשך טבעי להפקת האירוויזיון בארץ, אנו עושים לילות כימים כדי להביא את השותפים המתאימים ולהביא לכך שהתחרות תתקיים בישראל ואני שמחה ונרגשת על קבלת המנדט להפיק את האירוע העצום הזה שיתקיים כאן לראשונה. טובי אנשי המקצוע במדינה יצטרפו אלינו ויתגייסו להצלחת המשדרים והאירועים ולאירוח אלפי חברי המשלחות, העיתונאים והתיירים שיגיעו במיוחד לישראל לקחת חלק באירוע. ללא ספק יש לנו הזדמנות נהדרת ויוצאת דופן לחשוף את ישראל למאות מיליוני צופים בכל העולם ואני מודה למשרד התיירות ולעיריית אילת על שיתוף הפעולה הפורה".

אסף בלכר, מפיק שותף מיס יוניברס ישראל: מבחינתי מדובר בהגשמת חלום. אחרי שהפקתי בעבר את מיס יוניברס, אני פועל שנים כדי להביא את ההפקה לישראל. האמנתי שזה יקרה, בעיקר כדי להוות חלון ראווה לשדר לעולם את סיפורה של המדינה שלנו כמדינה חמה, אוהבת ומקבלת.

השניים מסכמים כי עצם ההחלטה לקיים השנה את תחרות מיס יוניברס בישראל למרות האתגרים שמציבה הקורונה, הוא עניין חשוב ומשמעותי ומראה לעולם שמדינת ישראל הוכיחה את יכולותיה בטיפול במגיפה. "אנחנו ערוכים לכל תרחיש ונפעל  בהתאם להנחיות שיידרשו".

איתמר אליצור, מנכ"ל התאחדות המלונות אילת: התאחדות בתי המלון באילת גאה ונרגשת להיות חלק משמעותי באירוח תחרות "מיס יוניברס" העולמית באילת, ומברכת על שיתוף הפעולה הפורה בין מ"מ ראש העיר אילת מר אלי לנקרי ומשרד התיירות. ישנה חשיבות רבה באירוח אירועים משמעותיים וגדולים לעיר אילת, אשר ימקמו את פנינת התיירות של ישראל על מפת המארגנים הבינלאומיים כמקום בעל פוטנציאל להופעת אומנים מהשורה הראשונה, תחרויות ספורט ומופעים שונים ויקדמו תיירות בינלאומית, בעיקר בתקופת עונת החורף.

פאולה שוגארט, נשיאת ארגון מיס יוניברס: "במשך כמה שנים אנחנו שואפים לאירוח התחרות בישראל. השנה כשעמדנו בפני בחירת המדינה המארחת, ישראל התבלטה במיוחד, גם בזכות האופן בו התמודדה עם נגיף הקורונה. תוך עבודה שוטפת עם ממלא מקום ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, משרד התיירות וההפקה הישראלית, החלטנו שישראל היא המקום הטוב ביותר לארח את מיס יוניברס בדצמבר הקרוב".

מידע נוסף על פעילותו של מיס יוניברס  ניתן למצוא באתר:  www.missuniverse.com.

למידע ולפרטים נוספים, יחסי הציבור של תחרות מיס יוניברס ישראל 2021:

רוני בן זיקרי, דוברות משרד התיירות 050-7704184

רון גרנות תקשורת  054-7105105 rongranot@gmail.com


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש