עגילי גולדפילד – תכשיטי יוקרה במחיר שווה לכל כיס

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/7/2021 09:58 ● ערב ערב 3025
מה לא נאמר על תכשיטי הגולדפילד? הם מהווים תחליף נהדר עבור מי שמעוניין או מעוניינת ליהנות מתכשיטי זהב מבלי לשלם עליהם את מיטב הסכומים, ולהחליף תכשיטים מידי תקופה קצרה. כך, עגילי גולדפילד טבעות, שרשראות וצמידים הם פריטים אהובים ופופולאריים מאוד. תכשיטי הגולדפילד שונים מתכשיטי זהב רגילים מפאת העובדה שהזהב מצוי בעיקר בציפוי, כשהטוהר שלהם נע בין 10-14 קראט בסך הכל. השכבה שמתחת לציפוי הזהב תהיה עשויה לרוב פליז או נחושת, והתכשיט כולו יהיה מצופה מלבד הזהב בשכבה נוספת שמטרתה למנוע השחרה או קילוף. בדרך זו נוצר תכשיט בעל מראה יוקרתי, שנמכר במחיר סביר ביותר השווה לכל כיס.
עגילי גולדפילד – תכשיטי יוקרה במחיר שווה לכל כיס
תגיות:


מהם היתרונות של עגילי גולדפילד

 

  • זהב במחיר שווה לכל כיסעגילי גולדפילד ותכשיטי גולדפילד אחרים נחשבים איכותיים יותר מתכשיטים אחרים המצופים זהב, שכן שכבת הציפוי שלהם עבה הרבה יותר, כמעט ואינה נשחקת או מתקלפת. שכבת הזהב העבה מגנה על התכשיט, הופכת אותו לעמיד יותר מפני פגעי הזמן ומזג האוויר, וכך ניתן ליהנות מתכשיט שנראה יוקרתי ומרהיב, במחיר השווה לשל כיס ולאורך זמן.
  • מגוון עיצובים מרשימים – זה שהתכשיט לא עשוי זהב טהור ממש לא אומר שהוא פחות מרשים, להיפך. באותה רמה כמו תכשיטי הזהב, ניתן לעצב מגוון רחב של תכשיטי גולדפילד המעוצבים באין סוף אפשרויות; עם אבני חן או בלעדיהן, בשילוב של חריטות או בעיצובים חלקים ועוד. כל מה שצריך לעשות זה רק לבחור את התכשיט שאהבת, וליהנות ממנו כמה שרק אפשר!
  • תחזוקה פשוטה – קל מאוד לתחזק תכשיטי גולדפילד, וזה כנראה יתרון נוסף שהופך אותם לפריטים נחשקים ואהובים במיוחד. כל מה שצריך זה לנקות אותם עם מטלית לחה וסבון רגיל. עם זאת כדאי מאוד להימנע משפשוף אגרסיבי מידי או משימוש במטלית מחוספסת, בכדי למנוע קילוף של החומר או שחיקה שלו. יש להרחיק את התכשיטים מחומרים כימיים, לנקות אותם באופן תדיר, כשלא עונדות אותם יש לשמור עליהם במקום סגור, ולהיזהר לא לקרב אותם לתכשיטי כסף, שכן הדבר יגרום להם להתחמצן.

 

עגילי גולדפילד כל כך פשוטים לתחזוק, נגישים מאוד לכל אדם ונראים מעולה, כך שאי אפשר לא לאהוב אותם, ובעיקר אם את מאלה שממש אוהבות להפתיע בכל יום עם תכשיט חדש שמשדרג את כל האאוטפיט.

 

תכשיט חדש לכל יום

 

מי מאיתנו לא אוהבת להפגיז עם תכשיטים חדשים? גולדפילד הוא אחד מחומרי הגלם האהובים והפופולאריים ביותר וכעת גם את יודעת למה. זה הזמן להתחדש בזוג עגילי גולדפילד מעוצבים, שרשרת מרהיבה או טבעת עדינה – בחנות הקרובה לביתך או באחת החנויות הוירטואליות תמצאי מגוון עצום של תכשיטי גולדפילד מכל הסוגים, כך שאין ספק בכלל שתמצאי את מה שאת מחפשת. תתחדשי!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש