איך להרגיש בטוחה בבגד ים ולהנות מהחופש?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/7/2021 09:54 ● ערב ערב 3025
הקיץ כבר ממש פה ואיתו הרצון לצאת וללכת כמה שיותר לים ולבריכה. זה הזמן לתפוס קצת שמש, לבלות ביחד עם הילדים או אפילו סתם ככה לקחת יום חופש עם בן הזוג או עם חברה כדי להחזיר לעצמנו את האנרגיה. בקיץ גם רובנו מתכננים לצאת לחופשה, בין אם בארץ ובין אם בחו“ל, חופשה המשלבת איך לא? קצת בטן גב. העניין הוא שיש לא מעט נערות ונשים שלא מרגישות בטוחות לשים בגד ים. כל אחת והסיבות שלה. בשורות הבאות נציג בפנייך איך להעלות את הדימוי והביטחון העצמי שלך ואילו פריטים תוכלי לרכוש כדי שתוכלי ללכת בביטחון לים ולבריכה הקיץ.
איך להרגיש בטוחה בבגד ים ולהנות מהחופש?
תגיות:

 

אז למה לא להתבייש בבגד ים?

 

לכל אחת מאיתנו יש משהו בגוף ובאופי שלה שהיא לא מרוצה ממנו. תתפלאי לגלות שגם השחקניות והדוגמנים שכביכול נראות לנו מושלמות, סובלות לעתים מדימוי עצמי נמוך. אצל אחת זה האף, אחרת חושבת שיש לה חזה קטן מדי, זו טוענת שהיא נמוכה מדי ואצלך, ובכן, רק את יודעת. אבל וזה אבל גדול, אין סיבה שתמנעי מללכת לים ולבריכה, להנות ולהיות עם האנשים שאת הכי אוהבת רק בגלל אותו דבר שכביכול מוריד לך את הביטחון. זה הזמן להרים לעצמך, להסתכל במראה ולספר לעצמך על כל הדברים שאת כן אוהבת בעצמך ואפילו לחייך תוך כדי. זה הזמן להרגיש שלמה עם הבגד והגוף.

 

פריטי האופנה שמחמיאים לכולן

 

לאלה שחוששות ללכת בביקיני, יש מגוון של פתרונות כמו למשל בגד ים ביקיני גבוה. בגד ים ביקיני גבוה בעצם מגיע בגזרה גבוה יותר כמו שיש ג‘ינסים גבוהים ואז בעצם החלק התחתון של הבגד ים מטשטש את הבטן. מבחינת החלק העליון תוכלי ללכת על החזיה שהכי מחמיאה לגודל החזה ומבנה גופך. מה שהרבה בנות עושות זה מה שנקרא MITCH AND MATCH ובוחרות תחתון גבוה שמצא חן בעיניהן וחזיית ספורט מדגם אחר.

פתרון נוסף הוא בגד ים שלם מחטב. בגדי ים שלמים בדרך כלל עשויים לייקרה שאוספת את הגוף. יש בהם גם בטנה פנימית שתורמת לחיטוב ויזואלי של הגוף..

בגד ים שחור הוא פתרון מעולה גם כן משום שהוא מטשטש בדיוק את מה שכולנו רוצות לטשטש בין אם זה הבטן, החזה או הישבן. יש אפילו בגד ים שנראה כמו T שירט. בנוסף, תוכלי לרכוש אביזרים משלימים שאת יכולה לשים מעל בגד הים כמו פראו, חצאית, ג‘ינס קצר וגופיה לבנה….

 

בגדי ים ספורטיביים

 

אם נגלה לך סוד שלא כולן מודעות אליו הוא שבגדי ים ספורטיביים עושים אחלה של גוף. תוכלי למצוא בשוק מותגים של בגדי ים ספורטיביים, האם אלה מותגים בינלאומיים כמו נייק, אדידס או ספידו או מותגים ועיצובים ישראלים כמו סילקיפיט. בגדי ים ספורטיביים מתאימים לנשים שעוסקות בספורט, אך בדרך הם עוזרים לגוף להיראות חטוב ומעוצב. בגדי הים הללו נוחים מאוד, הם אוספים את הגוף ומאפשרים ללכת איתם גם לים וגם לבריכה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש