אלופות אילת באולימפיאדה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 15/7/2021 09:48 ● ערב ערב 3026
האלופות האילתיות, גולשת הרוח סגנית אלופת העולם - קטי ספיצ'קוב והשייטת שחר טיבי, ייצגו את מדינת ישראל באולימפיאדה ה 32 שתיפתח בשבוע הבא בטוקיו (23.7). לקראת יציאתן, ברך אותן ממלא מקום ראש העירייה – אלי לנקרי להצלחה. "הצלחתכן היא ההצלחה של העיר כולה".
אלופות אילת באולימפיאדה
תגיות:

לאחר כבוד גדול באולימפיאדת בייג'ין (2008) בה זכה הגולש האילתי שחר צוברי במדליית ארד, זוכה העיר אילת לייצוג כפול באולימפיאדת טוקיו – שתי אילתיות מתוך חמישה ייצגו את מדינת ישראל בתחום השייט. קטי ספיצ'קוב תתחרה בדגם RSX ושחר טיבי בדגם ה 470.

לקראת יציאתן לטוקיו זימן ממלא מקום ראש העירייה – אלי לנקרי את הנציגות ואת הנהלת המועדון כדי לברך אותן להצלחה. שעות ספורות לפני הטיסה לטוקיו הגיעה קטי ספיצ'קוב ביחד עם יואב קויטנר – מנהל המועדון וזוהר הלפנבאום – יו"ר ההנהלה. "את סמל ומופת לכל הספורטאים ובעיקר לדורות הבאים" אמר לנקרי ובישר לקטי ולהנהלת המועדון, כי לצד תמיכה בסך 150 אלף ₪ שהוענקה למועדון לטובת ההיערכות לאולימפיאדה, תעניק העירייה למועדון תמיכה נוספת בסך 20,000 ₪ לטובת נסיעת הנציגות לטוקיו. זוהר הלפנבאום הודה לממלא מקום ראש העירייה ולגזבר העירייה על התמיכה הבלתי מסויגת ועל הענקת רוח גבית תמידית. הצטרף לברכות גם יואב קויטנר – מנהל מועדון השיט. "תמיכת העירייה אינה מובנת כלל מאליו" אמר יואב וברך גם הוא את קטי להצלחה: "אין ספק שהנחישות, המסירות וההתמדה של קטי ימשיכו להוביל אותה להצלחה".

לצד השיט כספורט מוביל באילת ציין אלי לנקרי בסיפוק, כי אילת רווה נחת ספורטיבי בעת הזו, עם קבוצת הכדורגל שעלתה ליגה, זכיה באליפות של שלוש קבוצות הנוער, קבוצת הכדורסל שהגיעה לפלייאוף עליון ותשחק באירופה ועוד. לנקרי ציין, כי בשנים האחרונות פועלת הנהלת העירייה לחזק את מעמדה של אילת כעיר ספורט בינלאומית ומתייחסת לזה כמחולל תיירות. לצוות הנהלת מועדון השיט אמר לנקרי: "שמתם את אילת על מפת הספורט העולמית. נמשיך לעשות הכל כדי לחזק ולהעצים את הספורט כדי שיצמחו עוד אלופים רבים. לאילת יש את כל היתרונות לכך".

קטי ספיצ'קוב הודתה להנהלת העירייה על התמיכה במועדון בפרט ובספורט בכלל. "זכיתי לגדול ולצמוח במועדון" אמרה קטי וציינה, כי חווית השייט באילת מעצימה עוד יותר, בזכות מפרץ אילת שהוא מבין היפים בעולם והנופים הקסומים. "הכבוד הוא שלי, לייצג את אילת ואת המדינה".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש