שופינג באילת במהלך החופשה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/7/2021 10:24 ● ערב ערב 3025
כולם מחכים להגיע לחופשה החלומית באילת, בשביל המנוחה, הטיולים, הבילויים ובעיקר בשביל השופינג, כיוון שהמחירים בעיר הדרומית הם ללא מע"מ. רבים מהמבקרים עורכים סיבוב בקניונים, במרכזי המסחר הפתוחים ובטיילת, כדי ליהנות מהאופציה של שופינג באילת. הסוחרים באילת מודעים לקו החשיבה של הישראלים שמגיעים דרומה מכל רחבי הארץ ונהנים לערוך קניות, שהעלות שלהם הרבה יותר נמוכה מאשר בסביבת המגורים שלהם ולכן הם דואגים למלאים גדולים ולהיצע נרחב של פריטים.
שופינג באילת במהלך החופשה
תגיות:

השנה האחרונה יצרה מהפך בהרגלי הקניות של האילתים שהיו בסגרים וגם של הישראלים שלא ירדו דרומה עקב ההגבלות. רבים מהם החלו לאור המצב להזמין מוצרים באופציה של חנות אינטרנטית. החנויות הללו שנפתחו בזו אחר זו אפשרו לכולם לרכוש את כל מה שנחוץ להם בתחומי החיים השונים החל במזון דרך ביגוד, צעצועים ועד מוצרים גדולים כמו טלוויזיות, מקררים, מכוניות וגם דירות. הסידור החדש שבו אין צורך להתרוצץ בין החנויות השונות בקניון או במרכזי המסחר, קסם לישראלים ולכן ההצלחה של החנויות האינטרנטיות היא מטאורית.

 

שעות של שופינג באילת

 

עם החזרה לשגרה, אפשר לומר בפה מלא שכולם התגעגעו לסיבוב שופינג באילת. כל מי שמגיע לחופשה לא מפספס אף קניון ואף מרכז מסחרי, הוא נע לאורכה של הטיילת מקניון מול הים דרך החנויות היפהפיות ועד האייס מול וגם בחזרה סיבוב זהה. אין כמו לחוש את הבדים, לראות את הטרנדים האופנתיים, למדוד פריטים מסוימים ולצאת עמוסי שקיות, חזרה לבית המלון.

 

הקניות המקוונות

 

עם זאת, הטרנד של הקניות בחנויות האינטרנטיות לא יפוג כל כך מהר. הלקוחות נהנים מאד להזמין בניחותא מהסלולרי או מהמחשב ועוד יותר נהנים שהם לא צריכים לצאת החוצה בחום הגדול אלא הארגזים מגיעים עד פתח ביתם. הנוחות המקסימלית הזו היא זו שמדרבנת את הישראלים להיצמד לשיטה זו.

גם עכשיו כאשר חנויות פיזיות רבות נפתחו ואפשר לטייל בקניונים ובמרכזי המסחר בכל הארץ, יש עלייה במספר המבקרים ובמספר הקונים, אך זה עדיין לא מגיע לרמה של התקופה שקדמה לקורונה.

 

מסחר באינטרנט

 

בעלי החנויות האינטרנטיות מודעים לעובדה שיש בידיהם קלף מנצח שמחליף במקרים רבים את שופינג באילת ובמקומות רבים אחרים ולכן הם דואגים לשפר את הנראות של החנות שלהם כדי לסחוף אליה קהלים חדשים ולעודד קהלים שכבר מכירים את החנות, להגיע אליה שוב.

לצורך כך הם הרחיבו באופן משמעותי את היצע הפריטים ויצרו גיוון עצום בתחום שבו עוסקת חנות זו. כמו לדוגמה בתחום המשחקים לילדים, סוגים שונים של ביגוד, הנעלה, מוצרי חשמל, מחשוב, סלולרי פריטים לבית ואין ספור תחומים אחרים. כאשר כל המבחר מונח על כף ידו של הלקוח, הרבה יותר קל עבורו לגלוש בין הקטגוריות ולקבל החלטות שהרבה פעמים הן במקום שופינג באילת.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש