למה בחירת צבע לבן לצביעת הדירה היא הפופולרית ביותר?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/7/2021 10:21 ● ערב ערב 3025
אם נספר לכם שקיימים מעל מאה גוונים של לבן במניפות צבע אולי אתם תופתעו אבל אם נספר לכם שלבן הוא הצבע בו נצבעו רוב הבתים בישראל כנראה שלא תיפלו מהרגליים, אך אולי אתם תוהים: למה בעצם זה המקרה? הרי לבן הוא צבע ניטרלי ויכול ליצור אווירה משעממת או סטרילית ובכלל, יש המון צבעים חיים ומרגשים הרבה יותר. כאן במאמר אנחנו ננסה ליידע לחדש ולהסביר לכם למה הצבע הלבן הוא כל כך פופולרי ואיך הבחירה בו תוכל לעשות פלאים למראה הבית שלכם.
למה בחירת צבע לבן לצביעת הדירה היא הפופולרית ביותר?
צילום: racool studio
תגיות:

 

סיבה א'- חופש עיצובי: נתחיל ונאמר שהצבע הלבן פופולרי במיוחד בין היתר מהסיבה שהוא מתאים להמון עיצובים שונים: אורבני, מודרני ואפילו אירופאי קלאסי.

בנוסף, בזכות הניטרליות של הצבע הלבן תקבלו יותר חופש לעיצוב החדר, הוספת אקססוריז ורהיטים בצבעים או סגנונות שאתם אוהבים מכיוון שהוא לא מתנגש עם צבעים אחרים.

בנוסף, לבן משמש רקע מעולה שיכול לעזור ולהבליט את שאר הדברים שנמצאים בחלל.

הערה חשובה: אם בחרתם בלבן לצביעת הדירה שלכם, חשוב לשלב בעיצוב הבית חפצים שיעניקו את ה'טוויסט' למרחב וישברו את הנקיות והסטריליות של הלבן, לדוגמה: עציצים, כריות, תמונות ועוד.

 

סיבה ב'- אשליית מרחב: חללים ובתים קטנים שצבועים בלבן יקבלו תחושה של מרחב יותר גדול ומרווח ממה שקיים בפועל וזאת מכיוון שהצבע הלבן מחזיר אור לחלל ולא בולע אותו.

בזכות התכונה הזאת החלל הצבוע בלבן יכול גם להיראות מואר הרבה יותר, תכונה מעולה לבתים או חדרים לא מוארים במיוחד.

 

סיבה ג'- פחות עבודה: תשאלו כל צבעי - אם תרצו להפוך קיר כהה ללבן, כנראה שתצטרכו לצבוע מספר רב של שכבות על הקיר, לעומת זאת, להפוך קיר לבן לצבע אחר היא עבודה קלה ולא מסובכת.

מה שאומר שצביעה בלבן תוכל לחסוך לכם כסף עתידי וגם לא תגביל אתכם בצביעה הבאה של החלל.

 

סיבה ד'- בולט ומיוחד: אם זה נשמע לכם מוזר, אתם צודקים. אבל פה מדובר על צביעת החלק החיצוני של הבית בלבן, מה שאומר שהוא תמיד יבלוט מעל הרקע הצבעוני שבחוץ.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש