מעצימים נשים ואזרחים ותיקים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 9/7/2021 09:34 ● ערב ערב 3025
עשרות נשים, אנשים ואזרחים ותיקים פעילים בסדנאות העצמה שמציע מרכז "עוצמה" בעירייה. בין הסדנאות עברית תעסוקתית להקניית השפה בקריאה, דיבור וכתיבה למתחילים ולמתקדמים, NLP דמיון מודרך וחיבור לתת מודע למתחילים ומתקדמים, סדנאות להסרת חסמים, סדנאות להתפתחות אישית ומקצועית, סדנאות משחק, סדנאות להתנהלות כלכלית למשפחות וגם סדנאות לאזרחים ותיקים ועוד.
מעצימים נשים ואזרחים ותיקים
תגיות:

מרכז "עוצמה" בהפעלת האגף לשירותים חברתיים במינהל שח"ק בעירייה הוקם לפני חמש שנים ומהווה שירות משלים בתחומים של מיצוי זכויות, העצמה, התנהלות כלכלית ותעסוקה. המטרה להעצים את הפרט והמשפחה וכך לחזק את חוסנה של הקהילה. מרכז "עוצמה" ממוקם בלב שכונה א' והוא חלק ממרכז לקהילה והתנדבות. במהלך השנה האחרונה נהנו משירותי המרכז כ – 300 נשים ואנשים.

לצד סדנאות העצמה מוביל המרכז סדנת פיתוח מנהיגות קהילתית בה לוקחות חלק  17 נשים שהחלו תהליך של בניית מנהיגות ולקיחת אחריות לעיצוב דמותה של הקהילה. את הסדנה מנחות עו"ד איה פטרמן בר – מנהלת המרכז ואהובה לוי.

עוד פועל המרכז להעניק סדנאות גם לגיל השלישי כחלק מפעילות העירייה באמצעות האגף לשירותים חברתיים להפיג בדידות בקרב אזרחי העיר הוותיקים. במסגרת זו מתקיימות סדנאות בתחומי גינון, כתיבה, מלאכת יד וציור. את הסדנאות תחת המסר "גשר לקשר" מלווים 5 סטודנטים לעבודה סוציאלית הלומדים שנה ג' בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון. הסטודנטים יצרו קשר אישי עם הקשישים, בנו ביחד איתם את הסדנאות על פי תחומי העניין שלהם וביחד עם מנחים מקצועיים נפגשים במרכז עוצמה לשלל הפעילויות.  

כאמור פועל המרכז לסייע ללקוחות לקבל כלים למצבים איתם הם מתמודדים ובכך לשפר את חייהם ואת תחושת המסוגלות האישית. הסדנאות מועברות על ידי אנשי מקצוע מהקהילה ביחד עם צוות המרכז.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש