מסיבת יום הולדת לגיל 3

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/7/2021 08:30 ● ערב ערב 3024
אחד הרגעים המשמחים הוא לחגוג יום הולדת לגיל 3. בני המשפחה המורחבת, הסבים והסבתות כולם מתלבטים לקראת תאריך מתוכנן זה, אילו מתנות לקנות לילדים המתוקים. חנויות הצעצועים, הבגדים והספרים עמוסות באופציות מפתיעות ומעולות. הדרך הטובה ביותר היא לשאול את ההורים מה הילד צריך ובהתאם לכך לנתב את המתנות
מסיבת יום הולדת לגיל 3
תגיות:

 

יום הולדת

 

אחד הרגעים המשמחים הוא לחגוג יום הולדת לגיל 3. בני המשפחה המורחבת, הסבים והסבתות כולם מתלבטים לקראת תאריך מתוכנן זה, אילו מתנות לקנות לילדים המתוקים. חנויות הצעצועים, הבגדים והספרים עמוסות באופציות מפתיעות ומעולות. הדרך הטובה ביותר היא לשאול את ההורים מה הילד צריך ובהתאם לכך לנתב את המתנות. יש הורים שיעדיפו בגדי חורף כי החורף קרב בצעדי ענק והילדים גדלו וגבהו מאז החורף הקודם ולכן הם זקוקים למכנסיים, סווצ'רים, קפוצ'ונים וגם מעילים במידה החדשה. כך בני המשפחה קונים פריטים שהילד זקוק לקראת העונה הקרה  וזו אופציה מצוינת.

גם סבא וסבתא שמתלבטים מה לרכוש, מקבלים מההורים כמה אופציות, כמו לדוגמה משחק המלמד על חיות, את הספרות מאחת ועד עשר, או מטבח ביתי הבנוי מעץ ואפשר לשחק באמצעוו ולהכין מטעמים. אם סבא וסבתא מחליטים לקנות מטבח בטיב מעולה, ההורים מבקשים מהחברים שגם הם אינם יודעים מה לקנות לפעוטות, להשלים את המשחק במטבח ולרכוש כלי מטבח לילדים בדרך זו המתנות הן מושלמות והן גורמות להמון אושר אצל כל הילדים.

 

עוגה עבור יום הולדת

 

לקראת האירוע המשמח, ההורים מתלבטים איזו עוגה להכין לכבוד יום הולדת. האופציות הן רבות ובדרך כלל מכינים עוגת שוקולד ועליה דף אכיל המכיל דמויות אהובות על חתן השמחה. יש שיבקשו את הדמויות של יחידת החילוץ, מריו ולואיג'י, סמי הכבאי ונוספים והבנות מעדיפות בדרך כלל את בת הים, אלזה ואנה או ברבי. בכל אחת מהאפשרויות השמיים הן הגבול והאימהות משקיעות בכך חשיבה וזמן רב וכך הן אופות ומקשטות עוגות יפהפיות. במקרים רבים האימא מעדיפה לרכוש עוגה וכך היא מזמינה אצל מומחית לאפיית עוגות, עוגה מרהיבה על פי הנושא שנבחר.

 

פתיחת המתנות ביום ההולדת

 

אחד מרגעי השיא במסיבת יום הולדת הוא רגע פתיחת המתנות. הילדים נהנים מאד לקרוע את כל העטיפות הצבעוניות ולפתוח בזה אחר זה את כל המתנות. ברגע הראשון הם רואים אריזה גדולה מאד ולכן ממהרים לפתוח אותה. כך הם נחשפים למטבח המהמם שקנו סבא וסבתא שיש בו מקרר, תנור אפייה, מיקרוגל, ברז וארונות אחסון ועוד.

לאחר מכן הם פותחים בזה אחר זה את השקיות והקופסאות האחרות. כך הם מוצאים בהם כלי אוכל בגדלים שונים עבור המטבח החדש, צלחות, כוסות וסכו"ם. כמו כן ירקות שונים בשלל צבעים, כלי אפיה כמו מארוך, מיקסר, קערות לערבול. ערכה להכנת סושי, ערכה להכנת גלידה ועוד. כך הם יכולים לשחק במטבח לאורך שעות רבות בכל יום, עם כלי מטבח ילדים שמשלימים את הרכישה המוצלחת.

 

בגדי חורף לילדים

 

גם הילדים מודעים לכך שהחורף בפתח ולכן כאשר הם רואים את הבגדים הצבעוניים החדשים שקנו להם עבור יום הולדת הם שמחים מאד ומתחילים למדוד את כל הפריטים. לאחר מכן הם מחכים חסרי סבלנות לבואו של החורף.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש