איך לבחור כסאות משרדיים נכונים למשרד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/7/2021 09:53 ● ערב ערב 3023
האם אתם זוכרים את כיסאות בית-הספר הסטנדרטיים והישנים? הרבה נוסטלגיה עולה מהם, אבל אם תתיישבו על אחד מהם לכמה שעות עבודה מול המחשב מעבר לנוסטלגיה יעלו גם כאבי גב, חוסר נוחות כללי, ורצון עז בחופשה. כסאות משרדיים הם מילולית הבסיס לעבודה פורייה וטובה.
איך לבחור כסאות משרדיים נכונים למשרד
תגיות:

עובד שחווה אי-נוחות גופנית יראה שחיקה מוקדמת, חוסר יצירתיות, ירידה במוטיבציה, ותפקוד לקוי ולא אופטימאלי. עובד שנוח לו, לעומת זאת, יציג את התוצאות הטובות ביותר, יתפקד בצורה אופטימאלית, יראה יצירתיות ויגדיל ראש, או במילים אחרות, ייתן לכם את התפקוד הטוב ביותר.

מסיבה זו, וכמובן שמסיבות בריאותיות, אנו ממליצים לבחור בתבונה את כיסאות המשרד שלכם, ולאפשר לכם ולעובדים שלכם, וכמובן גם ללקוחות שלכם, ליהנות מנוחות מרבית שמשחררת אותנו מהתעסקות בלתי פוסקת עם שינוי התנוחה וחיפוש אחר נוחות גופנית, מה שמפנה את האנרגיה שלנו לעבודה שלפנינו.

 

בחירת כסאות משרדיים:

 

לפניכם כמה דגשים חשובים בבחירת כסאות משרדיים שיתאימו לעסק שלכם –

  1. התאמה לכל עובד – במקום לרכוש את אותו הכיסא בכמות גדולה כדי לייצר זהות וויזואלית, חישבו על כך שאנשים עם מבנה גוף שונה עובדים במשרד, מה גם שהשולחן שלהם עלול להיות שונה בגובה ובצורה, ואופי העבודה שלהם יכול להיות שונה. שימו לב לדרישות האינדיבידואליות של כל עובד, הן ברמה הגופנית והן מעצם דרישות התפקיד שלו וכמות השעות שהוא מבלה על הכיסא, כדי להחליט מה יתאים לו או לה.
  2. ארגונומיה – אם אתם או העובדים שלכם מבלים שעות רבות בישיבה ממושכת, הרי שמוטב לבחור בכיסאות ארגונומיים, כסאות משרדיים המותאמים במיוחד לישיבה ממושכת, עם אפשרות לשנות מיקום וזוויות של חלקים שונים בכסא. לעומת זאת, אם אתם מבלים רק מעט מאוד זמן בישיבה, הרי שאפשר אולי להתפשר על כיסאות בנוחות בסיסית.
  3. התאימו כיסאות ללקוח – אם אתם מקבלים לקוחות למשרד, אין חובה שכסאות העובדים יהיו זהים לאלו של האורחים. אם העובד שלכם יושב שעות ארוכות על הכסא, והלקוח מיועד לשבת בין דקה לעשר דקות, הרי שמוטב לבחור כיסאות שונים, ולא רק בשביל הנוחות.

 

אסתטיקה ומיתוג

 

מעבר למחשבה על לנוחות ישנה תמיד שאלת העיצוב. השקעתם כל כך הרבה מחשבה במיתוג העסק, עיצוב המשרד ויצירת אווירה מסוימת, ובצדק. כעת כשאתם בוחרים כסאות משרדיים, הרי שחובה להתאים אותם לרוח העיצוב הקיים, ולוודא שאתם שומרים על האסתטיקה של המשרד.

בכל הנוגע לעיצוב, הרי שבקטלוגים מקוונים של ריהוט משרדי וכסאות משרדיים תוכלו למצוא אינספור רעיונות, אינספור צבעים, עיצובים וחומרים שונים, שייתנו לכם השראה, ויאפשרו לכם לבנות רעיון למי מתאים איזה כיסא, וכיצד לייצר את האווירה שאתם מחפשים, ובטח שלא לשבור אותה, בעזרת בחירה נכונה של כסאות. עץ, מתכת, עור או בד, מתכווננים או סטטיים, בחרו בתבונה, והחמיאו למיתוג שלכם, לאסתטיקת המשרד, ולאווירה הכללית לכם, לעובדים ולאורחים כאחד.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש