איך לבחור בין אולמות וגני אירועים בדרום

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/7/2021 09:42 ● ערב ערב 3023
אזור הדרום התחדש והשתדרג בשנים האחרונות בכמה וכמה אולמות וגני אירועים מפוארים, מרהיבים ביופיים ואשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום האירועים. הוסיפו לזה את נופי הדרום הקסומים וקיבלתם ללא ספק את כמה ממתחמי האירועים הכי יפים ומיוחדים בישראל – אז איך בוחרים בין אולמות וגני אירועים בדרום? מיד התשובות.
איך לבחור בין אולמות וגני אירועים בדרום
תגיות:

האם לקיים את האירוע הקרוב שלכם באחד מגני האירועים המדבריים והקסומים של אילת, מול נוף לים האדום, או האם להתקרב קצת לאורחים הצפוניים ולבחור באולם אירועים יוקרתי וגדול צפוני יותר לאילת? לא רק שבאזור הדרום יש לכם שפע אדיר של אפשרויות לאולמות וגני אירועים מעולים, אלא שבתור אילתים השאלה היכן לקיים את האירוע הופכת מהותית יותר, בייחוד כאשר הרבה אורחים צריכים להגיע מחוץ לעיר הדרומית.

 

עד כמה דרום אתם רוצים?

 

כנראה שהשאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם בהקשר לשאלה הרחבה של איך לבחור בין אולמות וגני אירועים בדרום היא עד כמה דרום אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה. אתם יכולים ללכת על הכי דרום שאפשר ולהפיק את האירוע אצלכם בעיר אילת וסביבתה, עם מגוון אפשרויות למתחמי אירועים – אולמות אירועים במלונות, אולמות אירועים ייעודיים ואיכותיים או גני אירועים למול נופי המדבר ומפרץ אילת. או לחלופין אתם יכולים לבחור אולם אירועים או גן אירועים בדרום אשר יהיו צפוניים יותר לאילת, קרובים יותר לאורחים מחוץ לאילת ועם שפע של אפשרויות סופר איכותיות ויוקרתיות.

 

אירוע קיץ או חורף?

 

פרמטר נוסף וחשוב, אשר מקבל אפילו דגש גדול יותר כאשר מדובר על אזור הדרום המדברי והחם, בהקשר לבחירה בין אולם אירועים לבין גן אירועים הוא מתי במהלך השנה האירוע אמור להתקיים. אם מדובר על אירוע קיץ, אז מאוד יכול להיות שעדיף לכם לבחור באפשרות של אולם אירועים ממוזג וסגור המגן על האורחים מהחום הדרומי הלוהט. אך אם האירוע שלכם מיועד להתקיים בסתיו, באביב ואפילו בחורף כאשר מדובר על אזורי המדבר הפחות גשומים, גן אירועים מדברי ודרומי לגמרי יכול להיות בחירה מעולה, עם נוף קסום ואווירה מנצחת.

 

אולם או גן אירועים? שיקולים נוספים

 

אם אתם לא יודעים בדיוק איזה סגנון של מתחם אירועים מדבר אליכם והאם אתם יותר טיפוסים של אולם אירועים סגור ומאובזר או דווקא של גן אירועים פתוח ובאווירה יותר טבעית ופתוחה – כאשר כמובן שגם בתוך כל קטגוריה כזו יש סגנונות של מקומות ומתחמים – אז הנה עוד כמה שיקולים חשובים לבחירה בין אולם אירועים לבין גן אירועים:

  • כמות האורחים וקיבולת האירוח של מתחמי האירועים שאתם בוחנים ומתלבטים לגביהם.
  • האם אתם רוצים להביא לאירוע שלכם עוד אטרקציות ופעילויות מיוחדות? לחלק מהאטרקציות חייבים מרחב פתוח של גן אירועים וחלק דווקא יותר מתאימות לאולם אירועים סגור.
  • החליטו באיזה מתחם אירועים לקיים את האירוע גם לפי איכות וייחודיות האוכל המוגש.
  • האם מתחם האירועים מאפשר שילוב ומציע גם מתחם גן פתוח ומעוצב וגם אולם אירועים סגור, ממוזג ומאובזר? כך תוכלו ליהנות מהטוב שבכל העולמות.
  • עלויות – עמידה בתקציב היא כמובן פרמטר חשוב בבחירה איפה לקיים את האירוע שלכם, אז עליכם להכניס גם את השיקול הזה למשוואת הבחירה בין אולם אירועים לבין גן אירועים.

מה שלא תבחרו, אולם או גן, באזור הדרום יש באמת אפשרויות מעולות, יוקרתיות ומפנקות של מתחמי אירועים, מכל הסוגים ובכל הסגנונות. שיהיה מזל טוב, בהצלחה ואנחנו מקווים שעזרנו לכם להבין טוב יותר איך לבחור בין אולמות וגני אירועים בדרום.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש