אילת עיר השופינג

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2021 07:59 ● ערב ערב 3023
אילת היא עיר הנופש הבלתי מעורערת של ישראל וישראלים רבים מגיעים כמה פעמים בשנה דרומה כדי ליהנות מהאטרקציות בעיר הקייט הדרומית
אילת עיר השופינג
תגיות:

 

אילת

 

אילת היא עיר הנופש הבלתי מעורערת של ישראל וישראלים רבים מגיעים כמה פעמים בשנה דרומה כדי ליהנות מהאטרקציות בעיר הקייט הדרומית. כאשר מגיעים לאילת התחושה היא שזו חופשה אמיתית. אפשר לשלב בה טיולים, שופינג, ביקור באטרקציות השונות ומנוחה של בטן גב. כל אחד בוחר לנתב את ימי החופשה שלו על פי ההעדפות שלו. כשמגיעים לחופשה עם ילדים נוסעים לכמה מקומות כמו המצפה התת ימי, מגרש החלקרח באייס מול, ספורט אתגרי ועוד.

כאשר מדובר בחופשה זוגית, המטרה היא יותר מנוחה, הגעה לבריכת השחייה, למתחם הספא ולחוף הים. רבים מהנופשים מעוניינים בעיקר ליהנות מהעובדה שבאילת לא משלמים מע"מ ולכן זו הזדמנות כדאית מאד לבצע שופינג במחירים שהם מוזלים מאד. מי שמגיע ברכב לאילת, נהנה להעמיס בתא המטען את שלל הפריטים שהוא רכש בעיר כמו ביגוד, כפכפים לנשים, מוצרי קוסמטיקה ועוד. ומי שמגיע בטיסה, אורז הכול במזוודות ונהנה להגיע הביתה ולפרוק שם את כל התכולה מהמזוודות המלאות.

 

מה עושים בעיר אילת

 

ההיצע של מתחמי הבילוי והשופינג בעיר הוא אדיר. מי שנחת ממוקד מטרה לנושא שופינג, מגיע לקניון מול הים, עובר בין כל הקומות ונחשף לשפע של אפשרויות לרכישת ביגוד לכל בני המשפחה במחירי מבצע. כמו כן הנעלה במחירים מעולים, מוצרי איפור, תכשיטים, אקססוריז ועוד.

אחת המטרות של רבים היא לרכוש מוצרי אלקטרוניקה כיוון שאי התשלום של המע"מ בסך % 17 הוא מאד משמעותי. בדרך זו רבים מחליטים לבצע עסקת טרייד אין למכשיר הסלולרי הישן שלהם, לרכוש את הגרסה החדשה ולשלם את ההפרש הכספי. לאור האפיון הייחודי של עסקה זו, הסכום לתשלום יוצא די נמוך ולכן זו עסקה מאד משתלמת.

 

הטיילת של אילת

 

בטיילת של אילת שמתחילה בקניון מול הים ומגיעה עד בתי המלון היוקרתיים, ממוקמות הרבה מאד חנויות של מותגים ידועים ולכן אוהבי השופינג מבקרים כמעט בכל אחת מהן ובוחנים אפשרויות נוספות לרכישת מוצרים במחירים נמוכים. אין כמו לחזור לבית המלון עם המון שקיות צבעוניות בגדלים שונים וליהנות מהחוויה של הקנייה במחירים שהם הרבה יותר נמוכים מהעיר שבה הם גרים במרכז הארץ.

 

קורס צלילה באילת

 

כשמגיעים לחופשה של כמה ימים באילת, זו הזדמנות מצוינת לבצע קורס צלילה כוכב ראשון או כוכב נוסף למי שכבר ביצע את הקורסים הבסיסיים. יופיים של האלמוגים יוצאי הדופן ושחייה לצידן של להקות הדגים היפהפיים, מדרבנים רבים מהנופשים ללמוד בקורסי הצלילה הללו. כך הם לומדים כיצד ללבוש את בגדי הצוללנים, על מה להקפיד וכיצד נושמים מתחת למים. לאחר האימונים מגיע החלק המעשי והצוללנים יורדים למעמקי הים כדי להתנסות בתהליך זה.

בתום הקורס, מקבלים בהתרגשות גדולה כוכב ומחכים כבר לנופש הבא באילת כדי ללמוד בקורס ההמשך, או לצלול בקרקעית הים וליהנות מיופיו של ים סוף.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש