אטרקציות באילת - מה אסור לכם לפספס

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2021 07:57 ● ערב ערב 3023
אילת הייתה מאז ומתמיד הפנינה שבכתר התיירות הישראלית. אכן, העיר הדרומית מציעה שורה ארוכה של אטרקציות ואפשרויות בילוי, החל בשנרקול בים האדום, דרך מרכזי קניות ופעילויות אקסטרים ועד לביקור במצפה התת ימי. מתוכן, יש כמה אטרקציות שממש לא כדאי לפספס.
אטרקציות באילת - מה אסור לכם לפספס
תגיות:

 

במקום הראשון – המצפה התת ימי

 

יש בסביבות אילת אטרקציות נהדרות אבל נדמה שאף אחת מהן לא מגיעה לגדולתו של המצפה התת ימי. אל המצפה ניתן להגיע כל יום בין תשע לארבע והכרטיס אף מעניק כניסה ל- 3 ימים שבהם ניתן לצאת ולהיכנס ככל שתחפצו. בין היתר, במצפה ישנה בריכת צבי ענק עם יותר מ- 10 צבים משני מינים שאותם מגדלים ומאכילים לקראת ההשבה לים. עוד נקודה שתמיד מושכת מבקרים היא עולם הכרישים שבו יש בריכה גדולה במיוחד, מנהרה שקופה שבה הולכים מתחת למים, וכן מרכז פעילות ומפגשים עם שלל יצורים נוספים כמו להקות דגים, עטלפי ים, אלמוגים וחתולי ים. חשוב לדעת שבמצפה יש גם פעילויות אקטיביות, למשל אפשרות להיכנס לצלילת היכרות עם צוללן מקצועי, או לשייט בסירת הזכוכית השקופה קורל 2000 שמסיירת בשמורת האלמוגים והגנים היפניים.

 

כדאי לטייל בסביבה

 

אם אתם מחפשים בסביבת אילת אטרקציות בחודשים החמים, כנראה שעדיף לוותר על טיולים רגליים בסביבה מפאת החום הכבד. יחד עם זאת, אין סיבה שלא לעלות על הג'יפ הממוזג ולסייר בינו להרים הנישאים מעל לחופי הים האדום. בין ההרים העשויים ברובם מאבן גרניט שחורה, ישנן שכיות חמדה מופלאות כמו עמודי עמרם, הקניון השחור, עמק ססגון ופארק תמנע. בכל אחת מהנקודות הללו תמצאו תצורות גיאולוגיות מרשימות ביותר וצבעוניות במיוחד, ובפארק תמנע עצמו גם תמצאו אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים מעניינים, למשל הדגם של אוהל מועד או המכרות העתיקים שנמצאים במקום עוד מימי המלך שלמה.

 

לבלות ולהתפנק בעיר

 

אתם בוודאי יודעים שאילת מציעה שלל מלונות ברמות אירוח שונות, ולצידם יש מקומות רבים שניתן לבלות, להתפנק ולחוות בהם חוויות מיוחדות. כך למשל, קניון אייסמול הוא ממרכזי הקניות הבולטים והמתקדמים בארץ, המציע בין היתר מתחם להחלקה על הקרח, מתחם משחקים אינטראקטיביים מרשים לילדים, ועוד. מקום נוסף הוא מתחם טופ 94 השוכן באזור הצפוני בפאתי העיר, המציע שלל פעילויות אקסטרים וקיר טיפוס גבוה. מעבר לכך יש באילת אטרקציות לרוב, למשל אפשר לרדת לצלילת היכרות מודרכת, לשנרקל מעל לשוניות האלמוגים, לקפוץ עם מצנח רחיפה, לעלות על טרקטורון או גמל לטיול בשעות הנוחות, ועוד הרשימה ארוכה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש