תלמידי ברנקו וייס במחווה ציורית

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 23/6/2021 18:30 ● ערב ערב 3023
לרגל סיום שנת הלימודים תשפ"א העניקו תלמידי י"ב, בוגרי מחזור ט' בבית ספר "ברנקו וייס" אילת, מחווה ציורית למי שבזכותו הוקם בית הספר - גרפיטי הנושא את פניו של ד"ר ברנקו וייס. את התלמידים ליוותה עמותת "סוף סוף" החתומה על עשרות קירות של גרפיטי ברחבי העיר.
תלמידי ברנקו וייס במחווה ציורית
תגיות:

החל משנה"ל תשפ"א, עבר בית ספר "ברנקו וייס" אילת למשכנו החדש הקבוע ברחוב גרניט 1 (בית ספר "אורים" הישן). לאחר שעבר המתחם שיפוץ נרחב בליווי אדריכלי ובמימון משותף של עיריית אילת באמצעות חכ"א והמחלקה לבתי ספר ומסגרות ייחודיות במשרד החינוך, הוסיף קיר הגרפיטי בחצר בית ספר עוד זווית צבעונית ובעיקר מרגשת.

 

זוהר מדר בן אליהו – מנהלת בית הספר סיפרה שכחלק מהתוכנית החברתית של בית הספר, הכוללת מעורבות חברתית, טיולים, פעילויות חינוכית ערכיות ועוד, הוחלט השנה לפתוח במסורת בה כל שכבת י"ב המסיימת את לימודיה בבית הספר, תשאיר חותם יצירתי ברחבי בית הספר. בוגרי מחזור ט' הם הבוגרים הראשונים שסיימו במתחם החדש. התלמידים ביחד עם מחנכות השכבה - מלי חן ואשרת והרכזת החברתית בבית הספר - נטע טורקלטויב אבוחצירה, הגו את הרעיון של יצירת גרפיטי בחצר. הם יצרו קשר עם עמותת "סוף סוף" האילתית ובאמצעותם נוצר החיבור עם האמן האילתי טיגרן קזריאן שליווה ויצר עם התלמידים את הקיר הנושא כאמור את דיוקנו של וייס. תלמידי השכבה הוסיפו ליצירה מילים המתארות מהי המשמעות של "ברנקו וייס" עבורם.

 

 

"זוהי תחילתה של מסורת מרגשת בתיכון "ברנקו וייס אילת" אמרה מנהלת בית הספר והוסיפה: "בוגרי מחזור ט' יצרו תוצר מרשים מאד הממוקם במרכז רחבת בית הספר. אני גאה בהם ומאחלת להם הצלחה רבה בהמשך דרכם".

 

ד"ר ברנקו וייס, היה יזם ופילנתרופ יהודי-שווייצרי. בישראל נודע בעיקר בזכות מכון "ברנקו וייס" שהקים. המכון הוקם בשנת 1990 במטרה לקדם חשיבה טובה, למידה משמעותית והוראה איכותית בישראל. כיום, רשת בתי הספר "ברנקו וייס" פרוסה בכל הארץ לצדם של בתי הספר קיים מכון "ברנקו וייס" המעניק מעטפת חינוכית נוספת.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש