בדיקת החזר מס

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/6/2021 15:18 ● ערב ערב 3021
בעוד שלרובנו ברור כשמש כי עלינו לשלם מס כחוק, הרי שרק מעטים מאתנו מודעים כי קיים גם מצב הפוך בו אנו זכאים להחזר מס. ביצוע בדיקת זכאות להחזר מס הינה צעד נבון, שכן במידה ותמצאו זכאים, תיהנו מכספים ששילמתם ללא צידוק ובמידה ולא תמצאו זכאים, הרי שלא נגרם לכם כל נזק. בדיקת החזר מס טוב שתתבצע בליווי של גורם מקצועי בעל ניסיון בתחום שיסייע לזרז ולייעל את ההליך ויגדיל את הסיכוי שתקבלו את הכספים המגיעים לכם וזאת תוך התבססות על פטורים, הקלות והנחות שונים התואמים את הסטטוס והנתונים שלכם. במידה ויתברר, לאחר הבדיקה והגשת הבקשה, כי שילמתם עודף מס, הכספים יועברו ישירות לחשבון הבנק שלכם ממס הכנסה.
בדיקת החזר מס
תגיות:

 

באילו מקרים כדאי לבצע בדיקת החזר מס?

 

הסיבות להגשת בקשה להחזר מס הינן מגוונות ושונות, על מנת לוודא כי אכן מגיע לכם החזר מס, חשוב לבצע בדיקת החזר מס מקצועית שתהווה הוכחה לרשויות המס בישראל, כי אכן המדינה גבתה מכם מס בשיעור גבוה מכפי שהיה עליכם לשלם על פי חוק. ישנם מצבים שונים בהם ייתכן ומגיע לכם החזר מס: חישובי מס מוטעים שבוצעו במהלך שנת המס, מעסיקים שאינם מודעים להטבות, הנחות ופטורים המגיעים לכם ולא עדכנתם אותם לגביהם, החזר מס לאימהות, אי התחשבות בנקודות זיכוי ועוד. החזר מס תקף הן לחברות, גופים וארגונים גדולים, אולם לא רק והוא בהחלט תקף גם לעובדים שכירים. חשוב לדעת כי סכום ההחזר עשוי להיות גבוה ומשמעותי ורק בשל כך מומלץ וחשוב לערוך בדיקת זכאות להחזר מס. ביצוע הבדיקה הינו מומלץ וכדאי בכל מצב שכן לא תפסידו בכל מקרה, אלא תוכלו אך ורק להרוויח. המקרים השכיחים בהם יגיע לכם החזר מס כוללים: גביית מס במקרה בו לא עבדתם לאורך שנה שלמה, כלומר מדובר בעבודה חלקית. מצב נוסף הוא החלפת מקומות עבודה ותקופת אבטלה ממושכת שלאורכה המשכתם לשלם מיסים, מצבים בו לא ביצעתם תיאום מס ועוד.

 

ליווי וייעוץ מקצועי בהליך הגשת בקשה להחזר מס

 

במידה ואתם סבורים כי שילמתם עודף מס בשל טעות או שיש לכם פטור, הנחה, הטבה ונקודות זיכוי שלא נוצלו, הרי שחשוב שלא לחכות יתר על המידה ולהגיש את הבקשה להחזר מס מוקדם ככל הניתן. קבלת החזר מס הינה אפשרית עד 6 שנים מתום שנת המס אליה ישנה התייחסות. על מנת לקצר את התהליך, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בתחום החזרי מס, שכן החברה כוללת צוות מומחים בעלי ניסיון בהיבטים המשפטיים ובפרוצדורה הכרוכים בהליך וכן מכירים היטב את כל סוגי הפטורים וההטבות הקיימים. בדיקת הזכאות להחזר מס כוללת הגשת מסמכים ואישורים מקוריים, הצגת ההכנסות שלם, מילוי טופס 106, אישורים רפואיים ואישורים מהמוסד לביטוח לאומי. בכל מקרה בו תמצאו זכאים להחזר מס והבקשה תאושר, הסכום יועבר לחשבון הבנק שלכם בתוך 120 ימי עבודה. 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש