אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 17/6/2021 11:53 ● ערב ערב 3022
טיפ לילידי מזל השבוע - תקופת יום ההולדת מביאה אתכם הפעם לאחד מהשיאים של חייכם בכך שאתם צריכים להחליט ואף לפעול בנוגע לסדרי עדיפויות חדשים בחייכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

חוסר הסבלנות שלכם מביא אתכם כל פעם לשיאים חדשים בכך שלעיתים קרובות מדי אתם מביעים את דעותיכם מבלי לבדוק לעומק את כל הגורמים והנסיבות. אתם מגיעים למסקנות מיידיות ובכך לעיתים קרובות מקוממים עליכם את דעתם של האחרים. למרות זאת, אתם עובדים מעולים ופועלים מכל הלב ועובדה זו תמיד באה לזכותכם, כאשר המקורבים אליכם מוכנים לשפוט אתכם לחומרה.


שור

כוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא בבית הכספים שלכם ובנסיגה , עובדה שמאוד גורמת לכם להתבלט, כיוון שאתם מטבעכם אנשים מאוד מופנמים ולא תמיד מחליטים בקלות ואף אומרים את אשר על ליבכם, כאשר כוכב כזה מגיע יש צורך יותר לפעילות נחושה  מבחינה כספית. חשוב שתהיו במקום טוב עם עצמכם על מנת שתוכלו להגיע להחלטות ולפתור בעיות כלכליות.  


תאומים

בשבוע הקרוב יימצא כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס בבית הכספים שלכם, כך שאתם נמצאים בשבוע שבו יש לכם צורך בפינוקים ונראה שגם הקרובים לכם חשים כך. הפופולאריות שלכם בשבוע זה תהייה גבוהה מהרגיל ויש לכם יכולת להשיג מה שאתם רוצים אם רק תבקשו ותחייכו ותפעילו את קסמיכם. בנוסף, זה הזמן לממש את תוכניותיכם האישיות.


סרטן

אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת ומתחילים להרגיש את תחושת הכובד הרגשי המלווה תקופה זו. באופן טבעי קיים אובדן אנרגיה בתקופה זו אך ניכר שבגלל שפע של אירועים שגורמים לכם לעשייה אינטנסיבית מדי, אתם לא יודעים מה עוד אתם יכולים לעשות על מנת לנסות ולשפר את המצב. הצורך שלכם להתבודד עדיין קיים, אך ניכר שאינכם פנויים רגשית לדבר את אשר על ליבכם.


אריה

הכוכב מארס שמביא איתו מלחמה ועשייה אימפולסיבית נמצא במזל שלכם ולכן נראה שאתם פועלים בצורה מאוד אנרגטית ואינטנסיבית עובדה שגם מלמדת על כך שאתם מאוד רגישים בתקופה הזו ונוטים לעיתים קרובות מדי לדבר מבלי לתת לעצמכם דין וחשבון . עליכם לבדוק היטב מול מי אתם עומדים, כיוון שנראה שלעיתים קרובות מדי אתם נוטים להיכנס לויכוחים מיותרים.


בתולה

הקריירה שלכם תופסת אצלכם את המקום הראשון כיוון שאתם אנשים מאוד שאפתניים ותמיד רוצים להיות במקום הראשון. בתקופה זו של חייכם אתם מרגישים שאתם מצליחים והנה סוף סוף אתם יכולים להוכיח את יכולותיכם ולהגיע להישגים שרציתם על מנת להוכיח שדרככם הייתה נכונה. חשוב מאוד שבדרך לא תאבדו אנשים מהמעגל הקרוב אליכם כי הזנחתם אותם.


מאזניים

אתם בולטים מאוד בתחומכם ובעיקר מנסים לשווק את עצמכם במקומות חדשים הרחוקים מהמקומות הרגילים שבהם אתם מתנהלים. מבחינה מקצועית עליכם לוודא שאתם פועלים נכון , כיוון שהכוכב מארס שמביא איתו פעולה נמצא אצלכם בבית המעמד החברתי וגורם לכך שאתם פועלים בצורה מאוד נחרצת . מומלץ לכם לא לתת לאגו לנהל אתכם אלא להיצמד לעובדות.  


עקרב

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נכנס לבית הקריירה שלכם וייתן לכם הרבה צורך לפעול בתחום זה על מנת לממש את תכניותיכם. חשוב שתפעלו בשיקול דעת כיוון שאתם מאוד נוחים בשלב הזה להתלהב ואחר כך כאשר אתם חושבים שאולי טעיתם, אתם נכנסים לתסכול. מבחינה כספית זוהי תקופה מאוד קשה עבורכם, כיוון שעדיין לא מצאתם את מקומכם הנכון להכנסה מתאימה.    


קשת

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא אצלכם עכשיו בבית המקושר עם מקומות רחוקים ועם הצורך לצאת ולבלות כמה שאפשר לאחר תקופה מאוד ארוכה בה הסתגרתם בביתכם עקב נסיבות הקרונה. בתקופה האחרונה נחשפתם לתחומי עניין שמטרידים את דעתכם ולעיתים קרובות אין לכם פתרון מיידי מה לעשות. עובדה זו תהייה מתסכלת ומורידה אנרגטית בשבוע זה.


גדי

אתם עובדים קשה מאוד ומדי פעם אף מרגישים שאתם יכולים ליהנות מההישגים שלכם בשלב זה. גם הכוכב מארס המביא איתו עשייה נכונה מבקר אצלכם בבית הכספים וההכנסות שמתקבלות מאחרים ועל כן זהו זמן מצוין לפעול במידה ויש אנשים שחייבים לכם כספים. כרגע הדבר הנכון עבורכם הוא לפעול בדרך של יחסי צבור, על מנת לגרום לאחרים לפרגן לדרך פעולתכם.


דלי

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שיש לכם צורך לבטא את עצמכם בדרכים שונות ומגוונות. למעשה אין דרך אחת שהיא טובה יותר מהאחרת על מנת להביע עצמכם וכל דבר הוא נכון ובלבד שתרגישו טוב בעשייה שלכם. בחודש הקרוב תוכלו להשקיע יותר בשותפויות שלכם ועדיף לכם לעשות זאת ברוח טובה ולא להיקלע למצבים של מריבות מיותרות.


דגים

הנושא המשפחתי מאוד מעסיק אתכם ואתם מנסים  שלא להיגרר לעימותים עם אחרים אלא לשמור על צד נטרלי והוגן. זה בדיוק הזמן בשבילכם להשקיע את כל מרצכם בניסיון לגשר על פערים בין בני המשפחה כיוון וייתכן שאי הבנה לוקחת את הנוגעים בדבר למקום שכל אחד יכול להתקבע בצד שלו עד כדי כך שעלול להיווצר נתק. חשוב מאוד לטפל בנושא כשאי ההבנה עוד בתחילתה.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת           

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש