הצטיינות מיוחדת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/6/2021 12:43 ● ערב ערב 3020
העיר אילת התברכה באלפי מתנדבים, תושבים ובני נוער הפעילים בעשרות ארגונים ובנתינה למען הקהילה. בשנה האחרונה בצל הקורונה התגלתה קהילת אילת במלוא תפארתה עם אינספור מחוות קהילתיות ונתינה באהבה. המתנדבים הרבים זוכים להוקרה עירונית וגם להוקרה בארגונים בהם הם פעילים. ביום העצמאות האחרון הוקיר צה"ל תודה לשלוש מתנדבות מיוחדות תושבות אילת - אבישג אוחנה ודורית בלזר מתנדבות בעלות צרכים מיוחדים וחווה אנקרי, אזרחית ותיקה ואחות שכולה, שזכו בהצטיינות על פעילותן במתקן המתנדבים במכלול יותם בו הן מסייעות בריענון ציוד לשעת חירום. ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי הזמין כהרגלו את המצטיינות ללשכתו והודה להן על התרומה, על הגאווה ועל ההצטיינות.
הצטיינות מיוחדת
תגיות:

בבסיס מכלול יותם הסמוך לאילת פועל כבר מספר שנים מתקן מתנדבים ייחודי שהוקם בשיתוף המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה, בהובלת אמירה אדרי, בו פעילים עשרות מתנדבים מאילת המגיעים למתקן מספר פעמים בשבוע ומרעננים ציוד לשעת חירום. בין המתנדבים, אזרחים ותיקים ומתנדבים בעלי צרכים מיוחדים, שזוכים לתעסוקה משמעותית לצד התנדבות. מידי שנה נבחרים על ידי צה"ל מתנדבים בקהילה, להם ניתנת הוקרה והצטיינות על התנדבותם. השנה זכו כאמור שלוש תושבות אילת המתנדבות במתקן.

 

ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי הנוהג להזמין ללשכתו מצטיינים בכל התחומים, נפגש בשבוע שעבר עם שלוש המצטיינות שזכו להוקרה על התנדבותן. "מערכת החיסון הקהילתית מגיעה מהמקומות האלו, גם בקורונה ובכל האירועים האחרונים שעברנו גילינו שאנחנו קהילה חזקה בדיוק בזכות אנשים שכמותכם" אמר ראש העירייה ושיבח את המתנדבות על פועלן. סגן ומ"מ ראש העיר – אלי לנקרי שהצטרף לברכות אמר "סביב שולחן זה ישנו משהו מיוחד רק לעיר אילת, ערך ההתנדבות ועוצמת ההתנדבות באילת היא מרשימה ומעצימה". 

 

לצד הברכות קיבלו המצטיינות שי צנוע מראש העירייה, אלבום תמונות עם הקדשה אישית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש