חוגגים אירוע חתונה באיסט תל אביב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/5/2021 08:43 ● ערב ערב 3019
הלב הפועם של המדינה הוא זירת אירועים אחת גדולה והמקום האולטימטיבי לחגיגה. מי שמחפש לשדרג ולהעצים את ההנאה וליצור חוויה מיוחדת במינה יוכל לארגן את המסיבה הבאה באולם אירועים בתל אביב. היתרונות הם רבים: הגישה הנוחה לעיר הגדולה מכל הכיוונים, כולל אמצעי תחבורה זמינים, אוטובוס ורכבת, חניונים מסודרים. כמו כן, ההווי התל אביבי האנרגטי ומזג האוויר הנוח.
חוגגים אירוע חתונה באיסט תל אביב
תגיות:



גן אירועים בתל אביב מתאים לכל אירוע שתרצו לחגוג בחוץ, באוויר הפתוח מחתונה חלומית דרך ברית/ה או בר/בת מצווה ועד אירועים עסקיים כמו השקות, כנסים, אירועים לעובדים.


אופנתיות ומצוינות באולם אירועים אחד


איסט תל אביב הוא אולם אירועים בסגנון אורבני ומושקע במיקום מרכזי בתל אביב שעוצב תוך חשיבה עד הפרט האחרון לרבות כניסה קסומה ומעטפת שמחבקת את האורחים ויוצרת אווירה של שלווה גם בכרך הסואן מסביב.
הזדמנות להתמסר לשקט במקום סופר טרנדי ששם דגש על כל האלמנטים שמשחקים תפקיד באירוע: קולינריה, שירות, רחבת ריקודים, מערכת סאונד מתקדמת ותאורה משוכללת, בר עשיר וחופה מסוגננת.
תוכלו להתרשם מהמקום וביחד עם הצוות לתפור את האירוע לפי מידותיכם והחזון המבוקש, בין אם מדובר באירוע ערב נוצץ ובין אם מדובר באירוע שישי נינוח, חתונה קסומה או בר/בת מצווה לבני נוער שמגיעים לחגוג עם חתן או כלת השמחה ומחפשים אטרקציות מעניינות ואוכל טוב.
כיצד תוכלו לתכנן אירוע מנצח לפי סוג האירוע שלכם ועל מה לשים דגש בתכנון באולם אירועים בתל אביב?

מחפשים אולמות אירועים במרכז לחתונה אורבנית בלב הארץ? איסט תיהיה הבחירה הנכונה עבורכם

 

ממתגים את האירוע העסקי


היופי בלב תל אביב הוא המרכזיות של המקום וקל יותר לארגן ועדה עסקית, כנס, השקה, פגישת דירקטוריון באווירה בוטיקית וביחס VIP. כשבוחרים אולם אירועים איכותי ניתן ליהנות מפלטפורמה מודולארית ולסגנן את האירוע על פי ערכי המותג, הלוגו, הגוונים המזוהים עם החברה ולהרשים את הלקוחות, השותפים העסקיים או לקרב את העובדים.
כדאי להחליט מראש מה יהיה הקונספט של האירוע ולבדוק מה המקום מציע מהבחינה הטכנולוגית על אחת כמה וכמה אם מדובר באירוע באוריינטציה הייטקית. מסכים, אפקטים של סאונד ותאורה, קבלת פנים, מינגלינג ונטוורקינג באוויר הפתוח, אוכל משובח ומוקדים אסטרטגיים ליצירת אינטראקציה עסקית אפקטיבית עם המוזמנים.

 

עולים למצוות בשיא הסטייל


בשעה טובה הילד או הילדה הופכים לנער או נערה וזה הטיימינג האולטימטיבי להזמין את בני המשפחה ו/או החברים ולחגוג להם ובגדול באולם אירועים תל אביבי. כדאי לתכנן מראש הפקה מושקעת שתהפוך את משאלות הלב שלהם למציאות בזמן אמת: הקרנת קליפים על מסכים, מסיבת ריקודים מטריפה, פעילויות חברה, אוכל שבני נוער אוהבים, מופע מפתיע ואטרקציות משמחות – עמדת מגנטים, סדנה יצירתית, קיר סלפי ועוד ריגושים של פעם בחיים.

 

חתונה שלא תישכח


כמה זמן פנטזתם על הרגע הזה שבו תעמדו תחת החופה ותהפכו לבעל ואישה? באולם אירועים בתל אביב אפשר להפוך כל סיפור אהבה לחגיגה גדולה כך שכולם יוכלו לשמוח בשמחתכם ולהתרגש יחד אתכם. מוזמנים לחשוב על חתונת קונספט, בין אם חתונה הפוכה שמתחילה במסיבה, עוברת לסעודה ומסתיימת בחופה או חתונה טבעונית, לחשוב על אטרקציות מיוחדות, אומן אורח שילווה אתכם, בופה עשיר מטעמים ופסקול שמייצג את כל השירים שאתם הכי אוהבים.
ביום המאושר בחייכם אתם לא רוצים להתפשר על שום דבר: מטבח שף, אלכוהול משובח, תחושה שהאורחים הם חלק בלתי נפרד מההצלחה, ריח נהדר ואווירה שמדליקה את כל החושים.
אל תתפשרו על רחבת ריקודים מדהימה ועל צוות שיעשה את כל המאמצים שכולם יהיו מרוצים ומאושרים עד הגג אתם והאורחים. כל זה אפשרי כשבוחרים אולם אירועים לחתונה בתל אביב שהוא לא פחות ממושלם.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש