אימון אישי לזוגיות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/5/2021 08:39 ● ערב ערב 3019
הרבה אנשים שרוצים לבדוק אפשרות של אימון אישי לזוגיות שואלים את עצמם איך יכול לתרום לזוגיות שלהם אימון אישי משותף. חלקם אנשים שהולכים לאימון אישי לזוגיות היו באימון אישי בעבר וחלק אף פעם לא עברו אימון , ולא בטוחים מה יש לעולם האימון להציע להם בתור זוג. הרבה מאוד בני זוג לא יודעים לשים אצבע מה לא עובד במערכת הזוגית שלהם הם רק מרגישים שהם לא מספיק מאושרים או שהצד השני לא מספיק מאושר, לא יודעים איך בדיוק לטפל בבעיה. אימון אישי לזוגיות מטפל בדיוק בבעיה הזאת. כדי לטפל בתחושות שליליות כלפי הקשר צריך קודם כל לברר מה כל אחד מרגיש ולמה הוא מרגיש כך.
אימון אישי לזוגיות
תגיות:

הרבה אנשים שרוצים לבדוק אפשרות של אימון אישי לזוגיות שואלים את עצמם איך יכול לתרום לזוגיות שלהם אימון אישי משותף.  חלקם אנשים שהולכים לאימון אישי לזוגיות היו באימון אישי בעבר  וחלק אף פעם לא עברו אימון , ולא בטוחים מה יש לעולם האימון להציע להם בתור זוג.  הרבה מאוד בני זוג לא יודעים לשים אצבע מה לא  עובד במערכת הזוגית שלהם הם רק מרגישים שהם לא מספיק מאושרים או שהצד השני לא מספיק מאושר,  לא יודעים איך בדיוק לטפל בבעיה.   אימון אישי לזוגיות מטפל בדיוק בבעיה הזאת. כדי לטפל בתחושות שליליות כלפי הקשר צריך קודם כל לברר מה כל אחד מרגיש ולמה הוא מרגיש כך.

 

להבין מה בדיוק לא עובד ולתקן

 

 ראשית, במסגרת אימון אישי לזוגיות לומדים להגדיר את הרגשות להבין את התחושות.  לגבש את רעיונות מה בדיוק מפריע בתוך הזוגיות.  זה יכול להיות קשה ואולי לפעמים מאיים.  אבל זאת הדרך להגיע לשיפור המצב. אבל אם לא מגדירים את הבעיות אין דרך לפתור אותן.  כך שחשוב קודם כל להבין  ממה נובעת התחושה שאין מספיק אושר  בתוך הקשר.  ברגע שכל אחד מבין את התחושות שלו מנסח את הרגשות שלו ,  אפשר ללכת לקראת בניית מערכת  ציפיות מהקשר.

 

איך לתפוס את מערכת היחסים בצורה נכונה והרמונית

 

.  לכל אחד מאיתנו יש תמונה אחרת בראש של מערכת יחסים מאושרת.  כל אחד רואה מערכת יחסים מאושרת בצורה שונה. חשוב ששני בני זוג יבינו  מה כל אחד מהם צריך מהקשר. מה גורם לאושר מהקשר לכל אחד מהם. לכן השלב הבא אחרי שמגדירים את הרגשות,  הוא להגדיר מהם הציפיות של כל אחד מבני הזוג  לגבי הקשר שהם נמצאים בו.  כל אחד מבני הזוג צריך לחשוב בצורה יסודית ועמוקה ולהגדיר בכנות מול עצמו מול בן הזוג  מה יכול לגרום לו להרגיש מאושר יותר. מה יגרום לו לחוש שהוא מאושר בתוך הקשר.  אלה תהליכים שאנשים עוברים כאשר הם פונים אל אימון אישי לזוגיות.

 

כלים לשיפור הזוגיות

 

כאשר אתם פונים אל מאמנת שהיא מאמנת מומחית לתחום של זוגיות, היא לא רק מגדירה אתכם את הרצונות שלכם,  את הציפיות שלכם ואת הרגשות שלכם, אלא היא נותנת לכם ממש כלים מעשיים לשיפור הזוגיות שלכם.  כל זוג זקוק לטיפים מיוחדים משלו, לדרכי פעולה נכונות בשבילו כדי לשפר את תחושת האושר בזוגיות, כדי להחזיר את האהבה למה שהיא הייתה פעם. כדי להחזיר ריגוש ושמחה לקשר.  כל קשר ניתן לשפר,  אתם רואים בני זוג שנמצאים שנים ביחד ושומרים על הניצוץ המשותף. גם אתם יכולים לשפר את הקשר שלכם למצוא אושר בתוך האהבה שלכם. לבנות מערכת יחסים שתימשך שנים רבות.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש