קורקינט חשמלי איכותי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/5/2021 09:35 ● ערב ערב 3018
הנוחות העצומה של רכיבה על קורקינט חשמלי הניעה רבים לרכוש קורקינט מסוג זה, התואם את הצרכים שלהם. קיימים דגמים רבים של קורקינט חשמלי ולכל אחד מהם יש את הייחוד שלו
קורקינט חשמלי איכותי
תגיות:

 

המקום הנכון לרכישת קורקינט חשמלי

 

הנוחות העצומה של רכיבה על קורקינט חשמלי הניעה רבים לרכוש קורקינט מסוג זה, התואם את הצרכים שלהם. קיימים דגמים רבים של קורקינט חשמלי ולכל אחד מהם יש את הייחוד שלו. לקוח אשר מגיע לחנות מקבל הכוונה וייעוץ מקצועי מאחד מנציגי המכירות שהם מומחים בתחומם. על פי היקף הנסיעות, ממדיו של הרוכב אם מדובר בנער או אדם בוגר יותר, יוצעו לו כמה וכמה דגמים תוך מתן הסבר לגבי היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם וההתאמה המיטבית עבור הלקוח.

קורקינט חשמלי אשר מייבאים מהיצרנים הגדולים בעולם, נושאים תו תקן של ארץ המוצא וגם של מכון התקנים בישראל. בנוסף לכך יקבל הלקוח תעודת אחריות עבור קורקינט חשמלי, בהתאם לתקופת האחריות שמעניק היצרן. מכיוון שמדובר במוצר שקונים אחת לכמה שנים, חשוב להגיע לחנות של קורקינט חשמלי כדי לרכוש מוצר ברמה גבוהה אשר מיובא על ידי גורם מנוסה בענף זה, שיש לו ניסיון של שנים רבות בכך. כל הדגמים המוצעים לקהל הם מקצועיים מאד והם נמכרים בכמה דרגות ובכמה צבעים ומעניקים לכל רוכב בנוחות מקסימלית.

 

היתרונות של הקורקינט החשמלי

 

בעלי רכבים רבים זנחו את אופציית הנהיגה היום יומית לעבודה באמצעות הרכב ועברו לרכיבה על הקורקינט החשמלי. זאת מכיוון שעקב הפקקים זמן הנסיעה היה ארוך מאד גם אם המרחק בקילומטרים היה קצר יחסית כמו מצפון תל אביב למרכז העיר. בנוסף לכך בלתי אפשרי למצוא בעיר הגדולה מקומות חניה, למעט עבור מי שיש מתחת למשרדו חניון ושמורים בו מקומות חניה לעובדים.

לאור אי השימוש ברכב הפרטי כל אחד מהרוכבים יצר חיסכון כספי של עלות התחזוקה של הרכב, צריכת הדלק, עלויות הביטוח והחניה. זאת בנוסף לתחושה הלא נעימה על כך שהעובד מאחר כל יום לעבודה לאור הקושי בהגעה למקום העבודה.

הרכיבה על הקורקינט החשמלי היא תענוג עבור הרוכב. הוא מגיע במהירות לכל מקום כשברקע הוא רואה את הטורים הארוכים של המכוניות, הוא אינו מתעכב בפקקי תנועה ולא צריך לחפש חניה. לכן בדרך זו הוא מגיע כל יום בזמן לעבודה וכך גם רבים מחבריו שעברו לרכיבה על כלי תחבורה זה וזנחו גם את רכביהם וגם את האופציה של תחבורה ציבורית.

 

קורקינט מתקפל

 

חלק מהדגמים של קורקינט חשמלי מצוידים במנגנון מיוחד שמאפשר לקפל אותם. זהו פתרון נוח מאד כשרוצים להניח אותם באחת הפינות במשרד או כדי לעלות איתם על הרכבת בדרך ליעד הבא. וכך לאחר יום העבודה או לאחר הנסיעה ברכבת, פותחים את המנגנון של קורקינט חשמלי ויוצאים שוב לדרך כדי להגיע לנקודה הנדרשת.

בהתחלה השימוש באופציה של קורקינט חשמלי נראתה מסובכת, אך לאורך השנים האחרונות גילו לקוחות רבים את הנוחות הרבה של הנסיעה, תוך שמירה על כללי הנסיעה כדי להגיע בבטחה ליעד.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש