מה באמת עושים במקרה של איחור במסירת דירה מקבלן?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/5/2021 09:33 ● ערב ערב 3018
אחרי שהיום לכם לא מעט דילמות, בסופו של דבר בחרתם כן לקנות דירה מקבלן? השקעתם את כל ההון שהיה לכם, קיבלתם עזרה כלכלית מההורים וגם לקחתם משכנתא גדולה לשלושים שנה? אם כך, ברור מדוע לא באמת תוכלו לסבול מצב של איחור במסירת הדירה ישירות מהקבלן שהתחייב לבנות אותה
מה באמת עושים במקרה של איחור במסירת דירה מקבלן?
תגיות:

אחרי שהיום לכם לא מעט דילמות, בסופו של דבר בחרתם כן לקנות דירה מקבלן? השקעתם את כל ההון שהיה לכם, קיבלתם עזרה כלכלית מההורים וגם לקחתם משכנתא גדולה לשלושים שנה? אם כך, ברור מדוע לא באמת תוכלו לסבול מצב של איחור במסירת הדירה ישירות מהקבלן שהתחייב לבנות אותה יש אומנם זמן סביר של איחור שאפשר לקבל ויש נסיבות מקלות כמו מצבים שונים שבמדינה שיכולים להשפיע על קצב הבניה, אך לא כל איחור אפשר לקבל ככה סתם. הקבלן שלכם מאחר? הוא דוחה אתכם בכל פעם מחדש עם עוד ועוד תירוצים ואתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון? אתם לא לבד. האמת היא, שעם איחור במסירת דירה מקבלן הרבה אנשים שרכשו דירה מתמודדים, וכדאי שתדעו שאתם לא חייבים למצוא את עצמכם במעמד הזה לבד.

 

איחור במסירת דירה מקבלן – האם מגיע לכם פיצוי?

 

מעבר לעוגמת הנפש, הבעיה עם איחור במסירת הדירה החדשה מהקבלן, היא שבזמן הזה אתם צריכים לגור איפשהו. משמעות הדברים היא שאתם כנראה משלמים על שכר דירה במקום אחר, מה שמוביל להוצאות כלכליות גדולות ולכן ברור מדוע על איחור במסירת דירה מקבלן מגיע לכם לקבל פיצוי. יש כמובן חוקים ברורים בנושא, שכן אפילו אם אתם רוצים לתבוע פיצוי, צריך לדעת מה הגיוני לתבוע וכמה כסף סביר לבקש. בנוסף, כמובן שיש כאן גם שאלות לוגיסטיות שונות, כמו למשל: איך מבקשים את הפיצוי? מה עושים אם הקבלן מנסה להתנער מהאחריות שלו והאם יש מי שיוכל לעזור לכם? קיים בישראל חוק המכר איחור במסירה ויש לא מעט אנשי מקצוע שעוסקים בדיוק בתחום הזה, כך שאתם לא צריכים להתמודד עם העניין לבד. אל תוותרו על מה שמגיע לכם, כי בסופו של דבר, הפיצוי הכלכלי כן יכול לעשות את ההבדל.

 

ממי כדאי לקבל סיוע בתהליך הזה?

 

איחור במסירת דירה מקבלן, כמו התמודדות עם ליקויי בניה חמורים זה לא משהו שאפשר להתמודד איתו בקלות. הרבה פעמים הקבלנים מתחמקים ולא רוצים לתת ללקוחותיהם את הפיצוי הנדרש, מה שמעורר את השאלה – אל מי פונים ומי בכל זאת יוכל לסייע? כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שזה קורה להם, ובנוסף, יש היום מומחים בתחום המשפט שיוכלו לעזור לכם לכל אורך הדרך. איחור כלשהו במסירת הדירה החדשה מהקבלן הוא משהו שאם תחליטו שאתם רוצים לתבוע בגינו פיצויים, רצוי שתעשו זאת בצינורות המקובלים. לכן כדאי יהיה לפנות אל אנשי המקצוע המובילים בתחום, ויש היום אפשרות לקבל שירותים משפטיים בנושא הזה אפילו אונליין. לכן, אם יש באפשרותכם ליצור קשר עם חברה שזו המומחיות שלה, כדאי שתעשו זאת. שירותים משפטיים מובילים תמיד יגדילו את הסיכוי שלכם לקבל באמת את הפיצוי הרצוי, אז למה אתם מחכים?


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש