הבטיחות בעת קידוחי יהלום

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/5/2021 09:25 ● ערב ערב 3018
עבודות הכוללות קידוח בבטון או ניסור של בטון הן עבודות המערבות כלי עבודה כבדים מאוד, חדים מאוד לצד השימוש בחומר גלם אימתני וחסין. לעיתים העובדה אף נעשית בגובה, נתון שמשלב גם כן סיכונים בלתי מבוטלים.
הבטיחות בעת קידוחי יהלום
תגיות:

אז איך מבצעים את עבודות הניסור באופן כזה שהן לא יסכנו את האנישם, את העובדים ואת כל הסביבה?

כאן חושב דעת שלקראת עבודות שכוללות ניסור בטון, יש להתכונן היטב ולהתמגן באופן הנכון על מנת שהניסור אכן ייעשה כמו שצריך בצורה הכי מוצלחת, עם תוצאות הכי טובות וללא כל סיכונים מיותרים.

 

בטיחות לפני הכול

 

חושב לדעת כי לפני הכול אמורה לעמוד הבטיחות ראש סדר העדיפויות.

זה כולל בעיקר את הבטיחות של העוסקים במלאכת הניסור יחד עם כחל האנשים הנמצאים במקום וזה כולל גם את השמירה על בטיחותו של המבנה. כי גם אעם תצליחו לבצע את העבודה תוך שמירה והגנה מלאים על העובדים ועל האנשים במקום מפני פגיעות, פציעות או תאונות עבודה שונות, עדיין אין זה אומר שתצליחו להגן על המבנה כמו שצריך. עבודה שאינה מקצועית עלולה לגרום לרטט במבנה כולו, לזעזועים, להיווצרות של סדקים, שברים או סתם כך יצירת נקודות חולשה בבטון שעלולים לסכן בעתיד את המבנה כולו.

 

לפני שתזמינו חברת קידוחי יהלום בבטון

 

בגלל שחשוב כל כך לדאוג לבטיחות ולביטחון הסביבה והמבנה, חשוב עוד לפני שמחפשים חברה לניסור בטון, או חברה שמבצעת קידוחי יהלום יש לפנות אל מהנדס ולהתייעץ אתו האם אכן  ניתן לבצע את העבודות הללו מבלי שזה יסכן את המבנה.  לדוגמא אם אתם מבקשים לנסר קורה במבנה, חשוב שתוודאו כי אין מדובר בקורה תומכת של המבנה. בלי אישור קונסטרוקטור, אין להתקדם עם העבודה.

מעבר לכך יש לבדוק האם בתוך תשתית הבטון בו רוצים לבצע את הניסור, אין צנרת או תשתיות שונות  של מים, חשמל, גז, תקשורת, ביוב וכדומה, שעלולות להיפגע בעקבות הניסור.

 

מי ינסר עבורכם את הבטון?

 

חשוב לבחור בחברה מקצועית שיש לה את הניסיון הדרוש והיא מסוגלת לבצע את מלאכת הניסור בצורה הכי מקצועית ומדויקת תוך שמירה מלאה על הביטחון ועל הבטיחות של העוסקים במלאכה.

חברה מקצועית תביא עמה את הציוד המתאים, היא תדאג לרישיונות מתאימים ותדאג לביצוע הכי מקצועי והכי טוב של כל העבודה מבלי שיקרה כל נזק הן למבנה ולתשתיות הבטון וכמובן תוך שמירה מלאה על האנשים שיבצעו את העבודה ועל האנשים בסביבה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש