כשדייר חדש רואה לך בעיניים

מאת: ● 28/5/2021 09:17 ● ערב ערב 3019
למרפאת העיניים של כללית שממוקמת במרפאת הוכמן, הגיע דייר חדש בשם ביומטר 700 ● הדייר החדש הוא מכשיר מתקדם מאוד לבדיקת ראייה (ביומטריה) ● ביומטר 700 הוא המכשיר המתקדם ביותר הקיים כיום, להתאמת עדשות למטופלים על ידי קריאה ומדידה של העין באופן אובייקטיבי ומדויק במיוחד
כשדייר חדש רואה לך בעיניים
המכשיר המתקדם ביותר לבדיקת ראייה, מעכשיו בכללית
תגיות:

 

מהי ביומטריה וכיצד היא מתבצעת?


תפקיד עדשת העין הוא לעזור לקרנית (החלון הקדמי השקוף של העין) במיקוד קרני האור על הרשתית (שנמצאת בחלק האחורי של העין). בדיקת ביומטריה משמשת בעיקר כהכנה לניתוח קטרקט – שבו עדשת עין עכורה מוחלפת בעדשה סינתטית חדשה. באמצעותה מודדים פרמטרים כגון אורך גלגל העין, קמירות הקרנית וכוח שבירת קרני האור שלה, ועובי העדשה הטבעית. 

במקרה של ניתוחי קטרקט, תוצאות הבדיקה המדויקת עם המכשיר  נותן תוצאות מדויקות ובכך מאפשר לקבל תוצאות ראייה טובות לאחר השתלת העדשה. חישוב כוח העדשה הסינתטית וניבוי התוצאה האופטית מתבססים על נוסחאות שנמצאות בתוכנת מכשיר הביומטריה. 
בבדיקה ניתן גם לזהות אסטיגמציה (צילינדר) – ליקוי ראייה שכיח שנגרם בעיקר בשל צורה אסימטרית של הקרנית – מידע שמשפיע על בחירת העדשה להשתלה. שכן כאמור, תפקיד העדשה הוא לעזור לקרנית במיקוד קרני האור על הרשתית. כך ניתן לדעת אם נדרשת עדשת פרמיום אשר מתקנת גם את האסטיגמציה. ולפיכך, נבדקים שסובלים מאסטיגמציה (קצרי/ רחקי רואי), אשר מרכיבים משקפיים וצריכים לעבור ניתוח קטרקט – יוכלו לראות טוב יותר אחריו גם ללא הרכבת המשקפיים בקביעות.
אולטרסאונד ביתי לנשים בהריון - מכשיר קטן מהפכה גדולה

 

כשבית חולים ומרפאות הקהילה אחד הם

 

בסקר שנערך לאחרונה על ידי שירותי בריאות כללית, שבדק את הקשר והחיבור של בתי החולים עם יעדי המחוזות (מרפאות הקהילה) בתחום זמינות ומאזן, בית החולים יוספטל מוביל בפער גדול מבין בתי החולים בארץ.
בית החולים יוספטל בשונה מבתי החולים בערים אחרות, מנוהל על ידי הנהלה אחת שמנהלת גם את המחוז (מרפאות הקהילה). היתרון בכך, כפי שהדבר בא לידי ביטוי גם בסקר, הוא משמעותי מאוד בהיבט הרצף הטיפולי, המשאבים והראיה הכוללת של איכות טיפולית ושירותית, המוענקים לתושבי אילת והסביבה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש