אגד מרחיבים את הקווים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 28/5/2021 08:20 ● ערב ערב 3019
כחלק מתכנית כוללת לשיפור התחבורה הציבורית בעיר, מרחיבה אגד בשיתוף העירייה את הקווים ומגבירה את התדירות. לאחר תוספת קווים לשדה התעופה "רמון" וברחבי העיר, אישרה חברת "אגד" תוספת נוספת בקווים 5,6 שיכללו מעתה גם את שכונת נווה מדבר. בשורה נוספת היא תדירות הקווים 1,2,5,6 שיפעלו מעתה מידי 15-20 דקות גם בסופי השבוע. פרטים על המסלולים, הקווים והתדירות באתר, באפליקציה ובמוקד אגד.
אגד מרחיבים את הקווים
תגיות:

חברת "אגד" הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרד התחבורה ועיריית אילת, פועלת כל העת להנגיש את השירות עבור תושבי אילת והנופשים בה, להרחיב את תדירות הקווים ולשפר את השירות בתחנות מוצללות, תחנות ממוזגות, עמודים דיגיטליים המכריזים על זמן הגעת האוטובוס ועוד. עוד כחלק משיפור התחבורה הציבורית ובמסגרת החלטת הממשלה שהתקבלה בשנת 2019 גיבשה העירייה בשיתוף משרד התחבורה וחברת אגד, באמצעות חברת "עדליא" המתמחה בתחום, תכנית לרה ארגון בתחום התחבורה הציבורית. במסגרת התכנית בוצע מיפוי של ההיצע הקיים אל מול הביקוש וגובשה תכנית שיישומה כאמור התחיל. במסגרת התכנית מוצע ארגון מחדש של השירות הפנימי באילת ושיפור השירות לאזורי התעסוקה העיקריים בעיר (בדגש אזורי המלונות), הכולל: מספר רב יותר של קווים, שיפעלו בתדירות גבוהה, חיבור יותר מהיר בין השכונות לבין המוקדים העיקריים בעיר, קווים קצרים ופחות פיתוליות – כל קו ישרת מספר קטן יותר של שכונות (מסופים ותחנות קצה חדשות), קווים דו כיוונים (הוספת תחנות אוטובוס חדשות), קווים אורכיים/רוחביים, מרחקי הליכה קצרים לתחנות ועוד. סגן וממלא מקום ראש העירייה – אלי לנקרי המוביל את המהלך: "המטרה היא להקל על התושבים והתיירים המשתמשים בתחבורה ציבורית, כך שתהיה זמינה יותר, נוחה יותר, נגישה ובתדירות גבוהה יותר. דגש  ניתן לאוכלוסייה הבוגרת וכמובן פתרון לשכונות (ולאזורים) הלא מונגשות ולתכנון העתידי של התפתחות העיר".

 

במסגרת יישום התכנית וכחלק מעידוד נסיעה בתחבורה ציבורית לרווחת התושבים והנופשים, החל מהשבוע, ישתפר משמעותי מערך התחבורה הציבורית ברחבי העיר הן על ידי הגברת תדירות הקווים והן על ידי תוספת תחנות. החל משבוע זה, יכללו קווי האוטובוס 5,6 גם את שכונת נווה מדבר (אחת לשעה). בנוסף יתוגברו כל הקווים בסופי שבוע והתדירות תהיה כמו במהלך השבוע כל 15-20 דקות במקום שעה. קו 1,2 כל 15 דקות, קו 5,6 כל 20 דקות. בנוסף הועתקה תחנת המוצא/סיום של קווים 1,2 לתחנה המרכזית (רציף 1). קובי נחמני – מנהל סניף אילת של אגד הדגיש, כי שיפורים נוספים צפויים להיות בעתיד הקרוב וקיימים גם בתוך התחנה המרכזית והזמין את הציבור להתעדכן באתר ובאפליקציית אגד.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש