כמה יתרונות של חבילות טריפל שכדאי להכיר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/5/2021 15:36 ● ערב ערב 3017
נמאס לכם מהאינטרנט האיטי מידי, הטלוויזיה הישנה והמכשיר הנייד שלא מפסיק לקרטע? סביר להניח שזו הנקודה בה התחלתם גם אתם להתעניין בהשוואה בין חבילות טריפל המוצעות על ידי ספקי התקשורת השונים, ובצדק! כי אם כבר להתקדם, אז לעשות את זה בתנאים משתלמים במיוחד ולהרוויח עסקה אטרקטיבית.
כמה יתרונות של חבילות טריפל שכדאי להכיר
תגיות:

חבילות הטריפל לרוב מציעות שירותי טלוויזיה, טלפון ואינטרנט מספק אחד בלבד, כך שהלקוח לא צריך להסתבך עם יותר מידי ספקים במקביל וכל מה שהוא צריך נמצא תחת מטרייה אחת מקצועית, אמינה והוגנת.

 

אז למה כדאי לכם להתקדם ולרכוש חבילות טריפל

 

כל עוד קיים הצורך באינטרנט (וסביר להניח שהוא יהיה קיים לנצח מהרגע שהומצא), חבילות טריפל יהיו משתלמות עבור כולנו. עוד הרבה לפני שהחברות הציעו את העסקאות המשתלמות הללו, היינו צריכים להתנהל מול שלושה ספקים שונים – זה שעוסק טלפונים, אחד שמתמחה באינטרנט ועוד. במקרים של תקלה או צורך בסיוע, היה צריך ליצור קשר עם כל חברה בנפרד. כך, כשמצטרפים לחבילת טריפל נהנים מהתנהלות מול חברה אחת בלבד, מה שיוצר יתרונות נוספים:

  • כשעובדים מול ספק אחד חוסכים הרבה זמן, כאב ראש והתעסקות – כל השירותים השונים ניתנים על ידי ספק אחד שמכיר היטב את המוצרים והשירותים שהוא מספק, גם אם עד לפני כמה שנים סביר להניח שלא עסק בהם.
  • הספק היחיד מפקח ומבקר את המערכות והשירותים השונים שניתנים על ידו, כמקשה אחת וגם לחוד – המשמעות היא שגם אם תזדקקו לטכנאי, יגיע אליכם נציג מהספק שאתם מכירים ולא חלילה אדם שמגיע ממקור אחר ולא מוכר.
  • המשמעות היא שבמקרה של תקלה, יש לספק גישה לכל המערכות השונות והשירותים עליהם הוא אחראי ושאותם הוא מספק ללקוחות כחלק מחבילות שונות. 
  • השירות המתקבל בסופו של דבר הוא מהיר ויעיל הרבה יותר

בנוסף, החבילות כיום מותאמות ללקוח, כך שיש הבדל בין חבילת טריפל שתוצע לסטודנטים למשל ובין חבילות טריפל למשפחות גדולות ואפילו לעסקים. כך, יתרון נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת טמון ביכולתו של הספק לענות באופן מדויק הרבה יותר על צרכי הלקוחות שלו, מבלי ללכת סחור סחור עם הצעות שאינן אטרקטיביות עבורם, מכיוון שביננו, אין דבר שאנשים שונאים יותר מאשר לשלם על משהו שאין להם צורך בו.

 

בוחרים חבילה משתלמת במיוחד

 

את הספקים הגדולים של חבילות טריפל בארץ אתם כנראה מכירים, כך שכל מה שנותר לכם זה רק להתחיל לחפש את החבילה הכי משתלמת עבורכם, זו שתענה בדיוק על הצרכים שלכם ותספק בדיוק, אבל בדיוק את מה שאתם צריכים בכדי לנהל שגרת יום ריקה מתקלות – ללא הפסקות באמצע הפרק שחיכיתם לו כל השבוע, ללא אינטרנט שנופל בדיוק באמצע הקרב עם הבוס הכי חזק במשחק, ובכלל, ללא דאגות.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש