אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 21/5/2021 14:39 ● ערב ערב 3018
טיפ לילידי מזל השבוע - בשבוע הקרוב יבקר במזל שלכם הכוכב וונוס ביחד עם הכוכב המזוהה איתכם מרקורי שהוא כוכב התקשורת ולכן צפויה לכם תקופה מאתגרת בנושאי יחסים בין אישיים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

בשבוע הקרוב יימצא כוכב העשייה המוכר בשמו מארס בבית המעגל הראשוני שלכם הוא בית המשפחה ויקצין אצלכם מצבים של חוסר וודאות, סבלנות ואפילו פחדים בנושאים שאינכם יכולים להצביע בוודאות מה הם. זה בדיוק הזמן שלכם להשתדל להשקיע  ולהיות בקשר טוב יותר עם הסביבה הקרובה שלכם ולפעול למען מטרות משותפות.

שור

כוכבים משמעותיים נמצאים השבוע בבית הכספים שלכם ומה שמטריד יותר בשלב זה הוא שהכוכב שלכם המוכר בשמו וונוס מנסה לממש את צרכיו להצלחה אישית וכלכלית. עובדה זו מלמדת על כך שנושאים חברתיים ואישיים כמו גם נושאים של כסף יהיו מאוד רגישים בחודש הקרוב ולכן חשוב שתיזהרו בכל הנוגע להוצאת כספים מיותרת שאינה הכרחית.  

תאומים

אתם נמצאים בתקופה שפותחת את יום הולדתכם עם הכוכב שלכם מרקורי שנמצא במזל שלכם וגם עם הכוכב וונוס שמבקר אצלכם בחודש הקרוב ויגרום לכך שנושאים ותחומים שונים הנוגעים למערכות יחסים תהיינה רגישות יותר . הנושא היותר משמעותי בשלב זה הוא ביקורו של כוכב העשייה מארס בבית הכספים שלכם והדחיפה שהוא נותן לכם בתחום זה.  

סרטן

ימים לא פשוטים עוברים עליכם בתחומים השונים של החיים ולמרות הצורך שלכם בשקט, מנוחה ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים עצמכם עסוקים ומוטרדים ללא הרף. בתוקף הנסיבות. אין לכם אפשרות להתנגד כאשר מבקשים את עזרתם אך בכל זאת נסו לחשוב קצת גם על עצמכם

אריה

אתם בולטים מאוד חברתית בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שגם במקום הקריירה שלכם יש לכם הצלחות שבעבר לא היו. חשוב מאוד שבשלב זה תפעלו פעמים רבות מתחת פני השטח כדי להגיע למטרות שלכם ועדיף שלא תיכנסו לעימותים בנושאים שמראש אתם יודעים שיש לכם נטייה להתרגז בגללם ולהגיד דברים שהם מעבר לרצוי ועלולים להשאיר משקע.

בתולה

בשורות טובות צפויות לכם מכיוון הקריירה ושיתופי פעולה חדשים ייתכנו כך שאתם  אמורים להרגיש שלמרות הקשיים המקצועיים שהיו לכם לאחרונה , הנה בכל זאת המזל שפר עליכם ואתם מתחילים ליהנות מפירות השקעתכם. הכוכב שלכם מרקורי נמצא החודש בבית הקריירה ולכן ייתכן ותהיו רגישים למה אומרים עליכם ברמה האישית והמקצועית, יותר מהרגיל.

מאזניים

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס אליכם לבית הקריירה ונותן לכם דחיפה חזקה בנושא לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם מרוכזים ועסוקים בתוך עצמכם. עובדה זו יכולה לגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל כך שאתם יכולים להתעייף יותר מדי. כדי להעסיק את עצמכם חשוב מאוד שתהיו מעורבים בחיי הסביבה הצעירה והקרובה שלכם, על מנת לייצר שעות איכות.

עקרב

בית הכספים שלכם המקושר עם כספים שמתקבלים מאחרים מופעל אצלכם בצורה מאוד אינטנסיבית ונראה שעדיין אין לכם את הכספים שאתם שואפים לקבל. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם ולא לצפות שאחרים יישאו בהפסדים שלכם. בכל מקרה, כל עוד הכוכב סטורן שמביא איתו צורך במודעות מבקר אצלכם במקום שגם מפעיל את תת ההכרה, תחוו קשיים רגשיים.

קשת

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא אצלכם בבית השותפויות העסקיות והרגשיות, ולכן כל מערכת יחסים או שותפות תעמוד למבחן בתקופה זו שהיא בהחלט מאתגרת עבורכם. חשוב מאוד שבמשך כל התקופה הקרובה ולא רק בשבוע הקרוב תקשיבו לשפת הגוף של הסמוכים אליכם ובהתאם לכך תגיבו. מומלץ לתת הזדמנות למערכות יחסים חדשות.  

גדי

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים מבחינה כלכלית לאנשים קרובים לכם וגם לעצמכם, בגלל ריבוי אירועים מבחינה אישית ומקצועית שמעיבים על היכולת שלכם להחליט בצורה אובייקטיבית. מאחר וכוכב היחסים הבין אישיים נמצא בבית העבודה שלכם, אין ספק שיחסים מקצועיים יהיו משמעותיים, אך עם שיחה עניינית ויעילה תוכלו לפתור בעיות רבות.  

דלי

נראה שמרבית האנרגיה שלכם מנותבת למקום שבו אתם מרגישים כרגע מחויבות גדולה והוא התחום היצירתי של חייכם אם בתחום המקצועי ואם בתחום האישי . חשוב מאוד שלא תתייאשו מאנשים קרובים גם אם אתם בטוחים שהם עושים טעויות שהיו יכולות להימנע מהם, אם רק היו מקשיבים לכם. אתם צריכים להבין שכל אחד לומד ומבשיל בזמן המתאים עבורו.

דגים

אתם חשים מחויבות גדולה לאנשים במעגל המשפחתי של חייכם שהיו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם. זה הזמן לנסות ולהחזיר לאנשים כגמולם באופן שימלא אתכם ואותם בסיפוק ויגרום לקשר ביניכם להעמיק. ייתכן ולעיתים תקבלו תגובות שונות ואפילו סותרות מאנשים קרובים לכם שרוצים את קרבתכם, אך אל תתנו לעובדה זו להרפות את ידיכם. .

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש