שירותי אחות פרטית אצלכם בבית – מגיע לכם יותר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/5/2021 16:50 ● ערב ערב 3017
מקצוע האחיות הוא מקצוע יוצא דופן. מתן עזרה אוהבת וחומלת, מקצועית ומדויקת, זמינות לאנשים הצריכים סיוע בכל שעה ביום. אחות פרטית מאפשרת גישור על הפערים הקיימים בין הרצוי למצוי במערכת הבריאות הכללית, וזאת לצד מתן מענה אישי יותר, צמוד יותר, נגיש יותר ובריא יותר למטופלים בכל גיל.
שירותי אחות פרטית אצלכם בבית – מגיע לכם יותר
תגיות:

קשישים וצעירים כאחד, כולנו נזקקים מעת לעת לשירותי אחיות מקצועיים. הרבה מאוד מפעמים אלו מדובר בסיטואציות המתרחשות בביתנו הפרטי. למרות הצורך הרב והביקוש הרב, לא רבים מודעים לעובדה כי אפשר לדלג על החלק המעיק של יציאה מבית בעודנו פצועים או חולים, וזאת על ידי שיחת טלפון קצרה לשירותי אחיות פרטיות, ולקבל את השירות שאתם מבקשים לעצמכם עד הבית.

 

השירותים הזמינים עם אחות פרטית:

 

  1. חבישת פצעים – בין אם מדובר בחבישה ראשונית וטיפול בפצע חדש, ובין אם אתם צריכים מעקב, ניקוי וחבישה מחודשת לפצע קיים, אחות פרטית תעשה זאת בפרטיות הבית שלכם ובנוחות האופטימאלית בשבילכם.
  2. מתן זריקות – בין אם מדובר בזריקת קלקסן למניעת קרישי דם אחרי ניתוח, ובין אם מדובר בזריקת וולטרן, כשאשת מקצוע עדינה ומדויקת נותנת לנו את הזריקה, החוויה הרבה פחות מאיימת, והרבה יותר בריאה.
  3. הפנייה למיון – איננו יודעים מה הניסיון שלכם עם פצועים או חולים, או אנשים במצבי חירום בריאותיים. לעיתים קרובות אנשים אלו פשוט מסרבים להתפנות לחדר מיון, מכל מיני סיבות, בעיקר פסיכולוגיות. אחות פרטית היא אשת מקצוע וכשהיא מגיעה למקום האירוע, בודקת את המדדים ומחליטה כי חובה להגיע למיון, היא תוכל לתת הפניה בשיתוף-פעולה עם רופא MD ולעודד את התנועה מצילת החיים לעבר חדר המיון.

 

מגבלת תנועה? יש אחות פרטית!

 

במקרים רבים האחות הפרטית מוזמנת לטיפול באנשים שפשוט לא יכולים לצאת מהבית בכוחות עצמם. לעיתים מדובר בחולים עריריים ובודדים שנמצאים בגפם ואינם במצב לצאת מן הבית. במקרים אחרים מדובר גם באנשים צעירים ובריאים עם גב תפוס פתאומי או מצבים אקוטיים אחרים הדורשים טיפול מיידי ולא מאפשרים תנועה חופשית.

מעבר לנוחות והפרטיות של טיפול אחות פרטית בביתכם, הרי ששירות זה פשוט מעניק רוגע נפשי ונינוחות עם הידיעה שיש מישהו שם שיכול להגיע אליכם הביתה בהתרעה קצרה, עם הידע הדרוש והיכולת ההכרחית לתת לכם טיפול מסור ומקצועי.

ליחצו לפרטים נוספים על זריקת קלקסן


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש