רכישת רכב יד שנייה – מה יש לחברות הליסינג להציע לנו?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/5/2021 16:46 ● ערב ערב 3017
אינספור ישראלית וישראלים רוכשים מדי שנה רכב יד שנייה, ממגוון סיבות שונות – המחירים הגבוהים של רכבים חדשים בארץ אשר הופכים קנייה של רכב חדש לבלתי אפשרית עבור חלקים גדולים מהאוכלוסייה הם רק סיבה מרכזית אחת, אך קיימות מספר סיבות טובות נוספות. בהתאמה, שוק רכבי יד שנייה בארץ הוא גדול, מפותח, שוקק חיים ועשיר באפשרויות. אחת האפשרויות העיקריות בשוק זה בשנים האחרונות הוא חברות הליסינג – מה יש להן להציע למחפשים אחר רכב יד שניה?
רכישת רכב יד שנייה – מה יש לחברות הליסינג להציע לנו?
תגיות:

 

רכבים מליסינג לצד מבחר רחב של רכבים פרטיים

 

לחברות הליסינג השונות הפועלות בארץ מאגרים נרחבים של רכבים משומשים אותם הם מציעים למכירה במחירים ובתנאים אטרקטיביים ביותר ביחס למרבית השוק.

כמובן שאחד ממקורות רכבי יד שנייה המשמעותיים ביותר של חברות הליסינג הם רכבי הליסינג עצמם – אותם רכבים אותם מחכירה חברת הליסינג ללקוחותיה במסגרת עסקאות הליסינג שהיא מציעה. לרוב מדובר ברכבים בני שלוש שנים (שכן עסקת הליסינג הסטנדרטית היא לרוב לתקופה של שלוש שנים), אשר נשמרים במצב הטוב ביותר מכיוון שהם מתוחזקים ומטופלים בצורה מקצועית על ידי חברת הליסינג עצמה, במוסכים הרשמיים עימם היא עובדת. כאשר חברת ליסינג אחראית על תפעול ותחזוק הרכבים הם זוכים לכל הטיפולים והתיקונים להם הם זקוקים על מנת להישמר במצב הטוב והחדש ביותר. אחרי הכל, זהו אינטרס מובהק של חברת הליסינג עצמה המקבלת את מרבית הרכבים חזרה  לידיה לאחר שלוש שנים, ומעוניינת להצליח למכור אותם.

אך מלבד לרכבי ליסינג, המהווים בפני עצמם רכישה מצוינת של רכב יד שניה, מציעות חברות הליסינג גם מכירת רכב של מגוון רחב של רכבים פרטיים. כך, פועלות חברות אלו גם כמתווכות בשוק הרכבים המשומשים, ומציעות מגוון רחב ביותר של רכבים פרטיים אשר אינם מגיעים בהכרח מלקוחות ליסינג. שם הסיכוי הטוב ביותר למצוא דגמים יחסית נדירים, למשל, אך גם רכבים "סטנדרטיים" מוכרים בהזדמנויות פז. זאת מכיוון שחברת הליסינג מציעה רק רכבים במצב טוב ומהווה כתובת מוכרת ובטוחה לפנות אליה במקרה הצורך, כך שהרכבים הנמכרים דרכה לא יהיו כאלו אשר יפתיעו את מי שרוכש אותם לרעה מיד עם הביקור הראשון שלו במוסך...

 

חיפוש בין חברות הליסינג השונות

 

מאחר וחברות ליסינג מציעות בימינו את מרבית העסקאות המשתלמות והטובות ביותר בכל הנוגע לרכישת רכב יד שניה, הן המקום הטבעי והמתבקש להתחיל לחפש בו.

אך בהקשר זה חשוב להיות מודעים לכך שבישראל פועלות כיום כמה וכמה חברות ליסינג שונות המחזיקות אינספור סניפים שונים, וכל אחד מהם עשוי לכלול עסקאות מושלמות עבורכם כולל אפשרות לבצע דרכה עסקת טרייד אין. לכן, מומלץ להתחיל בחיפוש בין חברות הליסינג השונות, להשוות בין מה שהן מציעות ולחפש בנרות אחר הדגם הספציפי בו אתם מעוניינים מלכתחילה. זה יבטיח כי תמצאו בסופו של דבר את העסקה המושלמת עבורכם, וסביר מאוד להניח שזה יהיה במסגרת עסקאות רכבי יד שנייה של חברת ליסינג זו או אחרת...


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש